sziasztok.segitség kellene nekem.sajnos mindig melegedett a motor nem tudtam miért van már a forumon is érdeklődtem ott azt mondták valoszinüleg be halt a műszerde sajnos nem.most rájödtem mi az. a kuplung felöli oldalon szétszedtem és kitudtam huzni a tengejt ez azt jelenti,hogy a másik oldalrol leesett a vizpumpa lapát,és ezért melegedett a vizem.most az a kérdésem,hogy szét kell huzni a blokkot,hogy összetudjam rakni a vizpumpát.meg hol lehet azt a képcsoportot tálálni ahol szétszedik a blokkot és minden részletet lefényképeztek.
Jaja. Muszáj volt, kéne már normális motor, és sem időm sem pénzem nincs próbálkozni. Ma már gondolkodtam, hogy lehet hogy a karbit kéne megnézni, meg a tömítéseket, de hagyom mostmár
Sziasztok!
Eladó sorba került az AF1-em...
1989, AF1 Replica 125.
Fejlődését itt a fórumon nyomon követhettétek,
akik segítettek azoknak EZÚTON IS NAGYON KÖSZÖNÖM!
Sajnos a motor nem indult el, és elfogyott
az időm/türelmem/anyagi keretem vele foglalkozni.
Kicsit a gépről:
Teleidomos, megvan a két oldalidom, alul-felül,
a faridomok, az ülés, fejidom, plexi, első sárvédő.
Sőt, megvan a hátsó keréktakaró idom, az üléstakaró
idom és az ekeidom is! Színben vannak, szettben.
Műszerek és elektronika minden fentvan rajta, spirálok,
világítás, kapcsolópultok, relék, trafó, fesszabályzó,
minden. Tehát komplett motor.
Jelenleg akku nincs benne, a kocsim akkujával indítottam.
Motorja Rotax 127, Rave 2-es pneum. powerrel, megvan a
fék-összekötő is.
PHBH (talán? :) ) 28-as karbi.
Membránját is jónak nézem, szűrő.
Jó lánc, első lánckerék, hátsó lánckerék már elég kopott,
de még viszi a motort.
KOMPLETT MOTOR tulajdonképpen, csak nem sikerült beindítani.
Nem tudom miért nem indul, szikra van, elég erős.
Nemrég kapott egy 123-as állórészt (adom hozzá a sajátját
is, fórumon láthattátok az állapotát)
Adom hozzá mind a két lendkereket, amiket szintén láthattatok,
de szikrát adnak, erőset.
Ford. mérőnél neonkék háttérvilágítással, zárható tanksapkával,
kulcsaival, jó fékekkel, stb
Nem lekoptatott gumikkal, jó felnikkel, stbstbstb.
Szóval 123-as állórész
FRISSEN FÚRT henger, AMBIKA dugattyúszett, 0km-es, bivaly erős,
nagyon jó kompresszióval.
Önindító frissen kipucoltatva, átnézetve szerelővel!
Szerettem volna elindítani, nem sikerült.
Lehet hogy csak karburálás hiba, lehet hogy más,
akinek van tudása/ideje hozzá, annak megéri.
(nem nehéz utánaszámolni hogy csak néhány alkatrész ér annyit,
mint amennyiért adom)
Érd:
adatlapon elérhetőségeim bármelyikén, vagy
06-20-öt-öt-öt, negyven kilencvenegy -es telefonszámon.
ÚJ HP Belgium kuplungkar is van rajta.
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
természetesen.. :)
Szerintem nagyon széép, nagyon aranyos, csak aki rá fujta az nem volt tisztában azzal hogy, nem illik a mocira... de ha esetleg valakit érdekelne szívesen cserélném...
Vicc volt.
Kívánod, hogy elmagyarázzam?
Parancsolj:
Kérdezted van e ZZ-nek indexreléoaljozója (mittoménmivolt)
Kérdezte milyen motor.
Mondtad: Aprilia!
Erre ZZ kérdezte, hogy miylen április, te meg mondtad, hogy ájefegy.
Erre kérdezte ZZ, hogy mejik ályefeggy, én meg írtam, hogy "Zőőőd"
Tudod, van a klasszikus vicc, amikor a néni felhívja a távfűtőcéget, mert hidegvan a lakásban:
-Távfűtőművek?
-Igen, tessék parancsolni!
-Hideg van a lakásban!
-Hol lakik?
-Itt a a házban
-És ön kicsoda?
-Egy lakó
-De mi a neve?
-Özvegy kovácsné
-Nincs özvegy kovácsné nevű előfizetőnk!
-Persze, mert ez a menyem lakása, csak ők elutaztak
-Akkor a menyét hogy hívják?
-Kovács béláné
-Ilyen előfizetőnk sincs!
-persze, mert a lakás a fiam nevén van, de várjon, becsukom az ablakot, mert huzat van....
Adsz egy e-mailt, a többit privátban?
Üdv Erik!
Eladó sorba került az AF1-em...
1989, AF1 Replica 125.
Fejlődését itt a fórumon nyomon követhettétek,
akik segítettek azoknak EZÚTON IS NAGYON KÖSZÖNÖM!
Sajnos a motor nem indult el, és elfogyott
az időm/türelmem/anyagi keretem vele foglalkozni.
Kicsit a gépről:
Teleidomos, megvan a két oldalidom, alul-felül,
a faridomok, az ülés, fejidom, plexi, első sárvédő.
Sőt, megvan a hátsó keréktakaró idom, az üléstakaró
idom és az ekeidom is! Színben vannak, szettben.
Műszerek és elektronika minden fentvan rajta, spirálok,
világítás, kapcsolópultok, relék, trafó, fesszabályzó,
minden. Tehát komplett motor.
Jelenleg akku nincs benne, a kocsim akkujával indítottam.
Motorja Rotax 127, Rave 2-es pneum. powerrel, megvan a
fék-összekötő is.
PHBH (talán? :) ) 28-as karbi.
Membránját is jónak nézem, szűrő.
Jó lánc, első lánckerék, hátsó lánckerék már elég kopott,
de még viszi a motort.
KOMPLETT MOTOR tulajdonképpen, csak nem sikerült beindítani.
Nem tudom miért nem indul, szikra van, elég erős.
Nemrég kapott egy 123-as állórészt (adom hozzá a sajátját
is, fórumon láthattátok az állapotát)
Adom hozzá mind a két lendkereket, amiket szintén láthattatok,
de szikrát adnak, erőset.
Ford. mérőnél neonkék háttérvilágítással, zárható tanksapkával,
kulcsaival, jó fékekkel, stb
Nem lekoptatott gumikkal, jó felnikkel, stbstbstb.
Szóval 123-as állórész
FRISSEN FÚRT henger, AMBIKA dugattyúszett, 0km-es, bivaly erős,
nagyon jó kompresszióval.
Önindító frissen kipucoltatva, átnézetve szerelővel!
Szerettem volna elindítani, nem sikerült.
Lehet hogy csak karburálás hiba, lehet hogy más,
akinek van tudása/ideje hozzá, annak megéri.
(nem nehéz utánaszámolni hogy csak néhány alkatrész ér annyit,
mint amennyiért adom)
Érd:
adatlapon elérhetőségeim bármelyikén, vagy
06-20-öt-öt-öt, negyven kilencvenegy -es telefonszámon.
ÚJ HP Belgium kuplungkar is van rajta.
Szeretnék másik motort helyette, úgyhogy
89000 ft KOMPLETTEN, SÜRGŐSEN!
Mennyibe kerülne a tompitottfénykapcsoló konzol, amit hirdetsz?
És egy ROTAX123 Pegasohoz jó lenne nekem?
Üdv Erik!
vegyél már fel msn-re
Aprilia AF1 50/125 Replica mocihoz keresek két visszapillantó tükröt és km óra spirált.Ha valaki eladná írjon nekem.Köszi
kicsilili01@gmail.com
Érdekelne a két visszapillantó tükör,illetve a km óra spirál.Mennyi lenne?
ez az msn-em
Matrica készítéseket vállalok!
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
elejére is felmegy a trapáz lámpás idom(Futuráé), de olyanom jelenleg nincsen
jó a hasonlat :)
Szerintem nagyon széép, nagyon aranyos, csak aki rá fujta az nem volt tisztában azzal hogy, nem illik a mocira... de ha esetleg valakit érdekelne szívesen cserélném...
És mond hogy ez pont eladó :D
És azt is mond hogy jó áron... és te leszel a legjobb haverom :D
És az elejére mit javasolsz? :)
Kívánod, hogy elmagyarázzam?
Parancsolj:
Kérdezted van e ZZ-nek indexreléoaljozója (mittoménmivolt)
Kérdezte milyen motor.
Mondtad: Aprilia!
Erre ZZ kérdezte, hogy miylen április, te meg mondtad, hogy ájefegy.
Erre kérdezte ZZ, hogy mejik ályefeggy, én meg írtam, hogy "Zőőőd"
Tudod, van a klasszikus vicc, amikor a néni felhívja a távfűtőcéget, mert hidegvan a lakásban:
-Távfűtőművek?
-Igen, tessék parancsolni!
-Hideg van a lakásban!
-Hol lakik?
-Itt a a házban
-És ön kicsoda?
-Egy lakó
-De mi a neve?
-Özvegy kovácsné
-Nincs özvegy kovácsné nevű előfizetőnk!
-Persze, mert ez a menyem lakása, csak ők elutaztak
-Akkor a menyét hogy hívják?
-Kovács béláné
-Ilyen előfizetőnk sincs!
-persze, mert a lakás a fiam nevén van, de várjon, becsukom az ablakot, mert huzat van....
Szóval érted, humor, poén, sutka.