Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hallod...én már annyira kíváncsi vagyok hogy mi lesz a baja az af1-ednek...:) el ne adjad mert ki kell deríteni a hibáááááát! Már az egész fórum ezt az af1-et "szereli"...

még 1 tanács: az állórészt fordítsd el úgy ahogy trakee mondta hogy elől jöjjenek ki a vezetékek...eggyel jobbra fordítsd az alaplapot magyarul. és úgy tedd rá a lendkereket és az ÉN trafómat tedd fel! az a 123 gyári állása...háááátha menne má bassznámeg... ezt mindenképp próbáld ki mielőtt visszaküldöd!
Én is sokmindent tanulok ittend nosza'. Pl. hogy a főtengelyszimmeringet is illik megnézni...
Pedig eléggé reméltem hogy egy sima trafócsere orvosolja, de nem. Mint ahogy a lendkerék ill. alaplapcsere sem orvosolta. Valamint a dugócsere sem. Tehát, hogy lassan végigmegyek a motor legdrágább részein, illik valami párszáz ft-os hibát találni...
Hát, ha adatlapomon mailemre átküldöd a számát, megköszönöm
hát még nekem milyen este van máár..... de itt mindig felélénkülök egy kicsit ha valakinek NINCS SZIKRA:D

nemtom...mindennapossá vált hogy feljárogatok és akinek tudok segítek ha valami problémája van, ha fáradt is vagyok, itt mindig jó körülnézegetni(mármint a sportmotor.hu-n)...plusz csomó dolgot megtanulok...itt tanultam meg af1et szerelni
bocs SIR BENCE, nekem már este van XD hirtelen másnak a neve ugrott be, de az semmi, az előbb msn-en két ablakot összecseréltem, és elkezdtem magyarázni egyik embernek, amit a másik kérdezett...aztán amikor nemértette, majdnem leoltottam... Uh, ez már semmi... arra a címre mehet ahonnan küldted?
Holnap elutazok egy kis időre, de megpróbálom még hnap feladni...
OKS! Köszi
írtam h nyugodtan küldd vissza a trafót csak azé nem olvastam el a mailed mert kresz vizsga volt A korlátlanból:D és el voltam vele foglalva a napokban
akkor neked télleg szar a mailod...mert nem is gábor vagyok:D
Hi!

Én holnap viszem le a motoromat azt utcánkban lévő manushoz, elvileg ő vágja a dolgokat. Az a gondom nekem is, hogy teker teker az indító de nem indul el... szerintem nekem is gyújtás baja van. Vagy ki tudja, mert a tudományom ezen a szinten már megállt...

Majd mondom a fejleményeket, és ha meg tudja csinálni, akkor megkérdem h segítene-e neked is. Ide le tudod hozni a mocidat, közel vagyunk egymáshoz!
igen de csak hivd fel egy probát megér.
a 6os gyertyával lesz a baj. Azért nem megy jól

Egy 125ös motor szeret pörögni...gondolom a dt-is...bár nem nagyon ismerem őket...

Például az AF1, ki se pörög 7es gyertyával csak ilyen 7ezerig.

Szerintem bele kellene tenni abba a dt-be egy BR9ES-t minimum.
1000ft a boltba kb. próbát megér...nemtudom hogy lehet az a gyári ajénlott gyertyája...tán az 50esnek jó a 6os. De még az is furcs mert 50es gyári robogókba van 8as ....
de javítsatok ki ha hülyeséget mondok...a benzinfolyást nemtudom...visszadolgozik a légszűrőbe vmi miatt...
Gábor mailed nem kaptam, szűri őket a citromail-em vagy nemtom
Áááá az Szolnok mellett van Hudemessze
Én szintén ajánlani tudom az abonyi srácot...Aprilia szervíz... egy az egyben.

A rotax a specialitása:)
sajnos el kel szomoritanom mert abonyba lakik és ott dolgozik.én pesti vagyok nincs közel nekem sem de ha kell akkor hozzá fordulok.
Helyileg merre van? Nekem Szfvár és környéke lenne jó, ha a főtengelyszimmering nem oldja meg
nekem egy fekete relé az inditom meg lent van a duda mellet.van egy jó aprilia szerelő én odavittem egy szétszedett motort ugy kompletten és egy csodát kaptam vissza tőle.ha gondolod elküldöm a számát.
Indítórelé. Nem tudom, 5 bemenet? Nekem 4, de csak 3-at használ. 2 feljön, 1 megy. 1-en még van egy ilyen megszakító-jelzés, de ott nincs csati. Sajnos nem megy még, dolgozunk rajta
a fesszabályzó mellet mi az a kütyü,ha jol emlékszem nekem ijen nincs benne.meg nekem össze vissza van a kábelezésem,meg nagyon sok üresen log,de a motor megy.mi van a motoroddal indul már.
király a kép csak nekem kereszbe van felfogatva meg másszinű vezetékek vannak,meg ha jól tudom 5 bemenet van rajta.
köszi de az egyik már benne de van még egy dupla külön.ha jol tudom az a fesszabájzó ami a vázra van felfogatva középre.esetleg valakinek fénykép?
Helló!
Az lenne a kérdésem, ami tipusilag nem nagyon tartozik ide, de motor ez is, mivel a saját fórumjában nem válaszolnak. Szóval, egy Yamaha DT 125 LC II-essel lenne bajom. Az a baj, hogy a levegőszűrőből benzin folyik ki, rövid állás után is. A membránt most cseréltük ki, mallossi membrán lapot vettünk hozzá, mert azt hittük, az a baja hogy a membrán nem zár el, de az uj membránnal is gondok vannak, a motor sem megy igazán jól, a belevaló gyári ajánlású gyertya van benne (NGK BR6-os). Ennyit tudok mondani, remélem sikerül vmit segitenetek!

Üdv Erik!
Elvileg a dupla sárga a töltés.