hallod...én már annyira kíváncsi vagyok hogy mi lesz a baja az af1-ednek...:) el ne adjad mert ki kell deríteni a hibáááááát! Már az egész fórum ezt az af1-et "szereli"...
még 1 tanács: az állórészt fordítsd el úgy ahogy trakee mondta hogy elől jöjjenek ki a vezetékek...eggyel jobbra fordítsd az alaplapot magyarul. és úgy tedd rá a lendkereket és az ÉN trafómat tedd fel! az a 123 gyári állása...háááátha menne má bassznámeg... ezt mindenképp próbáld ki mielőtt visszaküldöd!
Én is sokmindent tanulok ittend nosza'. Pl. hogy a főtengelyszimmeringet is illik megnézni...
Pedig eléggé reméltem hogy egy sima trafócsere orvosolja, de nem. Mint ahogy a lendkerék ill. alaplapcsere sem orvosolta. Valamint a dugócsere sem. Tehát, hogy lassan végigmegyek a motor legdrágább részein, illik valami párszáz ft-os hibát találni...
hát még nekem milyen este van máár..... de itt mindig felélénkülök egy kicsit ha valakinek NINCS SZIKRA:D
nemtom...mindennapossá vált hogy feljárogatok és akinek tudok segítek ha valami problémája van, ha fáradt is vagyok, itt mindig jó körülnézegetni(mármint a sportmotor.hu-n)...plusz csomó dolgot megtanulok...itt tanultam meg af1et szerelni
bocs SIR BENCE, nekem már este van XD hirtelen másnak a neve ugrott be, de az semmi, az előbb msn-en két ablakot összecseréltem, és elkezdtem magyarázni egyik embernek, amit a másik kérdezett...aztán amikor nemértette, majdnem leoltottam... Uh, ez már semmi... arra a címre mehet ahonnan küldted?
Holnap elutazok egy kis időre, de megpróbálom még hnap feladni...
írtam h nyugodtan küldd vissza a trafót csak azé nem olvastam el a mailed mert kresz vizsga volt A korlátlanból:D és el voltam vele foglalva a napokban
Én holnap viszem le a motoromat azt utcánkban lévő manushoz, elvileg ő vágja a dolgokat. Az a gondom nekem is, hogy teker teker az indító de nem indul el... szerintem nekem is gyújtás baja van. Vagy ki tudja, mert a tudományom ezen a szinten már megállt...
Majd mondom a fejleményeket, és ha meg tudja csinálni, akkor megkérdem h segítene-e neked is. Ide le tudod hozni a mocidat, közel vagyunk egymáshoz!
Egy 125ös motor szeret pörögni...gondolom a dt-is...bár nem nagyon ismerem őket...
Például az AF1, ki se pörög 7es gyertyával csak ilyen 7ezerig.
Szerintem bele kellene tenni abba a dt-be egy BR9ES-t minimum.
1000ft a boltba kb. próbát megér...nemtudom hogy lehet az a gyári ajénlott gyertyája...tán az 50esnek jó a 6os. De még az is furcs mert 50es gyári robogókba van 8as ....
de javítsatok ki ha hülyeséget mondok...a benzinfolyást nemtudom...visszadolgozik a légszűrőbe vmi miatt...
nekem egy fekete relé az inditom meg lent van a duda mellet.van egy jó aprilia szerelő én odavittem egy szétszedett motort ugy kompletten és egy csodát kaptam vissza tőle.ha gondolod elküldöm a számát.
Indítórelé. Nem tudom, 5 bemenet? Nekem 4, de csak 3-at használ. 2 feljön, 1 megy. 1-en még van egy ilyen megszakító-jelzés, de ott nincs csati. Sajnos nem megy még, dolgozunk rajta
a fesszabályzó mellet mi az a kütyü,ha jol emlékszem nekem ijen nincs benne.meg nekem össze vissza van a kábelezésem,meg nagyon sok üresen log,de a motor megy.mi van a motoroddal indul már.
Helló!
Az lenne a kérdésem, ami tipusilag nem nagyon tartozik ide, de motor ez is, mivel a saját fórumjában nem válaszolnak. Szóval, egy Yamaha DT 125 LC II-essel lenne bajom. Az a baj, hogy a levegőszűrőből benzin folyik ki, rövid állás után is. A membránt most cseréltük ki, mallossi membrán lapot vettünk hozzá, mert azt hittük, az a baja hogy a membrán nem zár el, de az uj membránnal is gondok vannak, a motor sem megy igazán jól, a belevaló gyári ajánlású gyertya van benne (NGK BR6-os). Ennyit tudok mondani, remélem sikerül vmit segitenetek!
még 1 tanács: az állórészt fordítsd el úgy ahogy trakee mondta hogy elől jöjjenek ki a vezetékek...eggyel jobbra fordítsd az alaplapot magyarul. és úgy tedd rá a lendkereket és az ÉN trafómat tedd fel! az a 123 gyári állása...háááátha menne má bassznámeg... ezt mindenképp próbáld ki mielőtt visszaküldöd!