Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

heló zz4.meg van még a 125-ös rezód?af1-re
Cagiva Prima 50ccm-es kis gép eladó!
gyári fényezés szép állapot, szép motorhang!
nagyon jó kis moci.
önindító megvan, működik is, és rajta is van a motoron!(ezt azért írom mert nagyon ritka:D)
90km/h-t megy 10500RPM-en
menne többet is , de ezt szereti.
költség mentes!

120ezer ft
És főtengely szimmeringhez nem nyúltál? Csak dugattyúcsere? (meg ha vasperselyes fúrás?) Mert akkor könnyen lehet, hogy kapásból kivégezte a főtengelyszimemringet. A barnás dzsuva meg váltóolaj...

Én levenném a porlasztót, vagy legalább a szívótorkot, befognám kézzel, és átforgatnám önindítóval. Érezhetően szívnia kell a kezed minden átfordításkor! Ha nem akarja beszippantani, akkor ez a baja!
Hehe.. Nem ezen a gépen volt, nemrég esztergáltattam át a fogaskoszorúját hogy rá tudjam tenni az enyémre, de alapból rá sem ment. Egy bontott 123-as blokkomból jött elő, ilyen pocsék állapotban..
Az önindítómnál egyébként van egy érdekesség, be van rajta jelölve egy "forgási irány" a hátulján nyíllal, de pont nem arra forog..
Viszont ha egyesben ráindítózok, előre löki a motort, tehát gondolom jó.
Hmm... erre még nem gondoltam.
Egyébként is ilyen furcsa, híg barnás dzsuva folyik le a dugón ha a szívótorkon benézek megforgatás után...
De kompresszió egyébként van benne, elég jó (11bar+ )
Nagyon passzentos lett bele a dugó.
gondolom attól még az elősűrítés lehet sikertelen...
A "tolásra indul, önindítóval nem" szindróma egyik lehetséges oka lehet hogy az önindító visszafelé forog. Én a tuaregemnél jártam hasonlóképpen.
Abban a lenkerékben azért van úgy összetörve a mágnes mert valamikor/vagy most is az még főtengely csapágyas volt a gép, beleütött az állórészbe ezért törik össze
Üdv!

Megint itt vagyok a villany motorommal Tegnap már mentem vele egy 20 km-t. 63 km/h a végsebessége. Viszont amikor a láncot állítottuk, akkor megszakadt a tengelyen az anya. Majdnem agyvérzést kaptam. Nem most szakadt ez meg hanem már folyamatban volt korábban is. Bejártam a falut egy ilyen anyáért, de senkinek nem volt. 1 mm menetemelkedésű és 22-es kulcs megy rá(menet átmérőjét nem tudom, mert nem találtam a tolómérőmet). Mivel ma reggel akartam vele menni valahová, ezért végül a szarabbik oldalon visszaraktam a megszakadt anyát és odahegesztettem a tengelyre. Eddig is csak az egyik oldalon lehetett meghúzni. Elkezdtük meghúzni erre a másik is megszakadt. Akkor ledobta az agyam a szíjat. Nincs valakinek egy ilyen tengelye? 255 mm hosszú és 12 mm átmérőjű.

Üdv: Márió
Az csinos:)

Már csak azért is, mert létezik ma már erősen mágnesezhető rugalmas mágnesszalag (iylen van a hűtő ajtajában, csak ygenge verzióban) ez direkt iylen igénybevételre van kitalálva.
HEhe hengerbe tett benzinnel ment? Akkor lehet kinyomta az új dugattyú a szimmeringeket...
Vélhetően hadra fogható a motorod, de alaposan át kellene nézni!
Állítólag a bendix, mikor nekicsapódik, az töri szét.
125 vagy 50es?
csavartáv?
Nemtom ki kalapált, de csak gratulálni tudok...brutális meló..ehh.. ennek ellenére amivel most használom, az egész jó.
Hello érdekelne van e valakinek af1re brembo féknyerge hátra?
és csere érdekelné e egy másik féknyeregre?
Ahogy Zoli mondja.

A mágnes, ha eltörik, azonnal mindkét darabon lesz északi és déli pólus.
HA ennyire porrá van törve a mágnes(amit egyébbként csak kalapálással lehet előidézni), akkor ahány felé tört, annyiszor vált irányt a mágneses mező a tekercs vasában.
Ez így nem használható.
Nem tudom, ez lehet. Bár most olyannal használom, ami nincs berepedezve, sőt még töltő-világító sincs rajta, csak a gyújtó, és tökéletes állapotban. És azzal nem indul. Ezzel a repedezettel szikrám sem volt, egyáltalán. Azaz ha nem tettem be gyertyát, akkor volt, de CSAK akkor, mert akkor 2x úgy megtekerte.
ez a gond!
el van repedve ez is
így több helyen adja a szikrát
és így nemtud kialakulni normális mágneses mező!
egy hibátlan lendkerék szerintem segítene rajta!
Illetve egy ugyanilyen (az van fent most), amiből a töredezett sáv hiányzik, töltés-világítást nem tud, de gyújt szépen!
Egy 50-es AF1 saját órája szerinti reális végsebessége tuningmentesen maximum 115km/h környékén van.
E felett - van amelyik eddig is -
teljesíteni olyan feltételek szükségesek, amelyek utcai motoroknál ritkán adódnak. (pl. mély szakadék + erős hátszél )
Van amelyik egyetlen mágnescsíkból van beragasztva, és van amelyik szegmensekből.
Az egybecsík is szegmensesen van felmégnesezve(másképpen nem is műkszene) tehát ebből a szempontból lényegtelen, hogy ránézésre egybe vagy teli, mindenképpen több mágneses pólus van benne.
(van amelyikben a mágneseket sérülés ellen egy korracél csík védi,(pl nsr gyula) az is egydarabnak néz ki, de az is szegmenses nyilván.
(mindezt csak azért izéltem ide(hátha valakinek újság) hogy nem kell azon parázni, ha az egyik iylen, a másik oylan.
összevaló, de különböző évjáratú gyuláknál előfordul, hogy az egyik iylen, a másik olyan.
HA öszevaló a két cucc(alaplap, lendkerék) akkor annak múkszeni kell)
Sziasztok. Az létezhet, hogy egy aprilia af1 megy 150et úgy, hogy 50es és nincs semmi tuning rajta?
képet tudsz tolni a mágneses részről?
Egy kör-féleség van az egyik lendkereken, elképzelhető hogy az lenne az. Egy btom lejött, belőttük a gyújtást a lehető legjobbra (van indikátor-órája) és tolásra elindult a motor. Önindítóval továbbra sem reagál, de tolásra elindult, és amíg a hengerbe tett benzin tartott, ment. Önindítóra no reaction... Pedig autó-akku, tekeri mint a vadállat.
Elég sok összeeresztés van, sokszor vonz-taszít mire körbeérek rajta