Sziasztok ! Aprilia Af1 Sport Pro . '25-ös-be való főtengelyt tud valaki valamilyet ? és ha igen milyen árban ? és még egy kérdés, prox vagy vertex dugók mennyibe mozognak. mert a főtengelyem meghalt És Egy dugó is kéne,a hengert hónolással megúszom,tettem volna fel videót is,de a telóm MP4-be menti,és csak AVI-t fogad el az admin . és nincs konvertáló progim , meg valaki valami tuning kiput ha tudna , gondolok itt az Arrow-tól a Jolly Moto-ig, irjatok légysz. köszii !
Na.
Első fékben sikeresen megtörtént a fékfolyadék csere, és a légtelenítés.
De a hátsóval gondok vannak, hiába van légtelenítve, ugyanúgy teljesen be lehet húzni a féket. Lenyomott fékpedálnál, ha kicsavarom a légtelenítő csavart egy kicsit, spricccel ki az olaj (levegő már nem is jön), és mégis rossz :(
egyszerű a cseréje a fékolajnak,kinyitod a légtelenítőcsavart a keréknél és addig húzogatod a féket amíg el nem fogy a rendszerből,ezután beletöltöd az új olajat a féktartályba és ezután lelevegőtleníted.ennyi,kész a fékolaj csere.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tegnap raktuk össze a Sport Promat (rotax123) és a gyújtás alaplapot szerintem nem sikerült ugyanolyan szögbe visszatenni mert nem jó a gyújtása. 1000-es fordulat alatt nincs szikra, csak tolásra indul, és 5-6 ezres fordulat után csak dadog, nem megy feljebb. Valakinek van valami tippje mi alapján tudom ezt beállítani?
A nyeregről kösd le a fékcsövet aztán folyasd ki. Pumpáld is a főfékhengerrel aztán kijön. Aztán vissza a cső és feltölt, légtelenít. Áteresz csavar alatt vagy cseréld ki az alátéteket vagy ha nem sérült és réz akkor lágyitsd ki.
Visszajöttem a nyaralásból, így gondoltam nekiállok megcsinálni a motort, mivel a távollétem alatt magától nem javult meg...
Tehát az a gondom, hogy indítanám de nem indul el, benzint kap, mert a gyertyán érezni a benzinszagot. Szikra van (kipróbáltam egy másik gyertyával is, igaz nem egy vadi újjal, hanem azzal ami ez előtt volt benne, de ment azzal is, bár nem br10eg-s a típusa), áram van a rendszerben, karbit kitisztítottam, kompresszió van (szívja a kezem). Elektronikai dolgok működnek rajta. KIVÉVE A LEÁLLÍTÓ GOMB. Arra nem reagál, de előtte sem reagált, és mentem vele úgy is. Indításnál egy idő után ,,PFFF" hangot ad ki a kipufogón keresztül a moci, és az akkumulátornál a saruk megfoghatatlanságig felhevülnek...
sziasztok van egy ku....va nagy gondom.van egy aprilia rx 50-es AM6 blokkos motorom,és az a gondom vele hogy mikor gázt húzok neki nem akar kipörögni és álandóan durrog.kicseréltem már az alaplapot,a trafót,azt a kis alumínium kockát is amire 16A van irva,a gyertyapipát és a gyertyát is.ha valaki tud még valamit ajánlani akkor azt megköszönném.
Nincs azzal a 160as hengerrel semmi gond, ha jól bekarburálod, előgyújtást hozzáfokolod teljesen megbízható lesz, nem sokkal érzékenyebb mint a 125. Az üzemi hőfok hogy 90 C, túlzás egy kicsit szerintem, raktunk nemrég sport pro-ra polinit, de nem melegszik semmivel se jobban Nekem spec nem tetszik a motor így, 125el az igazi:)
Hali hali . köszi szépen,de még nem vettem le a hengert,nemvagyok biztos benne még,hogy új henger kell,de ha hengert is kell rá vennem,akkor már inkább egy 160-as Polinit szeretnék. Amúgy van valakinek valami véleménye vagy tapasztalata a GILARDONI 1-es hengerről vagy azzal kapcsolatban ? megköszönném a komikat :) Ja, Ha valaki tudna fordulatszámmérőspirált,azt megköszönném,a láncáttételem : 16/38 -as . vásárolnék , nahmeg ha valakinek 160as polini hengere van vagy tud,irja le h mennyibe ,az is érdekelne lehet .
Első fékben sikeresen megtörtént a fékfolyadék csere, és a légtelenítés.
De a hátsóval gondok vannak, hiába van légtelenítve, ugyanúgy teljesen be lehet húzni a féket. Lenyomott fékpedálnál, ha kicsavarom a légtelenítő csavart egy kicsit, spricccel ki az olaj (levegő már nem is jön), és mégis rossz :(
Ha nem lenne neki, nekem van gyújtáskapcsolóm rs125ről.
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Tegnap raktuk össze a Sport Promat (rotax123) és a gyújtás alaplapot szerintem nem sikerült ugyanolyan szögbe visszatenni mert nem jó a gyújtása. 1000-es fordulat alatt nincs szikra, csak tolásra indul, és 5-6 ezres fordulat után csak dadog, nem megy feljebb. Valakinek van valami tippje mi alapján tudom ezt beállítani?
köszi a választ előre is
Valaki nem tudja hol lehet letölteni 125-ös Af 1-hez service manualt (angolt) vagy olyan leírást amiben benne van a fékfolyadék cseréjének folyamata?
Visszajöttem a nyaralásból, így gondoltam nekiállok megcsinálni a motort, mivel a távollétem alatt magától nem javult meg...
Tehát az a gondom, hogy indítanám de nem indul el, benzint kap, mert a gyertyán érezni a benzinszagot. Szikra van (kipróbáltam egy másik gyertyával is, igaz nem egy vadi újjal, hanem azzal ami ez előtt volt benne, de ment azzal is, bár nem br10eg-s a típusa), áram van a rendszerben, karbit kitisztítottam, kompresszió van (szívja a kezem). Elektronikai dolgok működnek rajta. KIVÉVE A LEÁLLÍTÓ GOMB. Arra nem reagál, de előtte sem reagált, és mentem vele úgy is. Indításnál egy idő után ,,PFFF" hangot ad ki a kipufogón keresztül a moci, és az akkumulátornál a saruk megfoghatatlanságig felhevülnek...
Ötlet?
Üdv:Dani
itt vannak még képek róla: http://www.bikepics.com/member...
msn nincs, a lenti telszámon tudsz érdeklődni vagy atta916@freemail.hu emailen.
Láncot, meg lánckerekeket pedig újat tessék venni! Ajánlom a nagyvast: www.nagyvas.hu
A 160-as henger. Ok, erősebb, de jellemzően megragad. Eleve az üzemi hőfoka a gyárinak 60-65 °C, ez Polininál felmegy 90-95°C-ra...