Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

:D nekem a másoduikmszett C3-as van benne! És semmi baja :)
Bőőőven Jó lesz??? Tökösöm neked még nem égett meg C3as csapágyad úgy látom....
Nálunk az egyik srác pont így járt...
Az eladó mondta bőven elég lesz a C3as csapágy címszóval és 7ezer km után porrá hullott a csapágy...
Nem véletlen van benne C4es.
De van akinek a C3as is tökéletesen teljesített.
Erről ennyit.
Háát lehet, nem kevés, de én hozzá nem nyúlnék, aslattam ne akadjon meg!
héééh!!!
A pár ennyi lóvé? Főtengely csapágyból? Most voltam a FAG boltba 5órakor de zárva volt tehát én is még csapágy vásár előtt állok.
És neked jó ez a beállítás?? Nem kap sok olajat??
Hello!

Nos, a dolog két esélyes (sajna nekem is ez volt 2 hete :) ) Szóval vagy a gyújtáselektronika rossz, az a kis kék doboz, amiből a gyújtókábel kijön, vagy a generátorod állórésze! Olvass vissza légy szíves, és megtalálod,(többször is megvan, az én hozzászólásom, kb 3-4 oldallal hátrébb lehet) hogy hogy tudod kimérni, hogy jók-e, majd ami jónak tűnik, azt ki kéne próbálni egy ugyanilyen motorban!
Hja, akkor nem nehéz az ügy.. Egyébként az italmondonál is kapsz, de én a scapágyboltot ajánlom! Mond meg, hogy főtengelyhez lesz, valami minőségi kell, pl Ina! (most ez max olyan 3-3,5 e Ft lehet, de nem meglepő, ha mondjuk 800, attól függően, mennyire szabványos méret)
Lemérni meg egyszerű, leméred a hajtókarszem belső átmérőjét, a dugattyúcsapszeg átmérőjét, meg a hajtókarszem szélességét! Ez a három szám mm -ben a mérete! Hogy milyen sorrendben, arra nem emlékszem, de ha ezeket így felsorolod a boltosnak, tud rendelni, ha nincs neki raktáron!
helló!
hallottam h lehet 4 ütemü trabinak a gyújtását rárakni(jeladó, kondi ,elketronika) igaz ez mert akkor nem veszem meg 35e-ért ha a bontos 12-öt mondott a trabira. egyébként csak annyit tudunk h nincs szikra minden más működik.várom a tapasztalatokat és az ötleteket, ja és ha van valakinek egy eladó gyújtáskapcsolója az érdekelne. köszike
ja a moci af1 1991es 125ccm
Dugót cserélt, azért kell neki új, mert ahogy mondod illik cwserélni(meg nincs is meg neki a régi )
Hello!

Először is, utcára 2 gyűrűs dugattyút vegyél, az való oda! Az egy gyűrűs versenyre, sportmotorhoz, ne is gondolkozz rajta! Egyébként ez nem Szaby dugója, oda is írta, hanem ilyesmi meghúzás van neki rajta...


A csapágycserén meg ne filózz ennyit! 1 a főtengelycsapágyakat midnenképpen cseréld, mert ha megkopnak, akkor összeérhet a lendkerék az állórésszel, és mindkettő kuka!
Amúgymeg ez a csapágyminőség dolog igazából nem azért érdekes, mert fatális hibafordulhat elő, pl egyszerűen szétesik, és mindent tönkretesz, (bááár SKF nél ilyet is hallottam... mondjuk Fire asszem FAG nál is mesélt, hogy kiolvadt a műanyagkosár, de ott valamiértr felhevülhetett a dolog, vagy valaki felhevítette a csapágyat beszereléskor, ami műanyag kosaras esetén nem járható út ) hanem az, hogy egy jobb minőségű csapágy futása simább, kevesebb rezgést gerjeszt, a golyók benne kisebb méretkülönbséggel rendelkeznek, a futófelület simább, kisebbek a gyártási hibák stb stb. De a KOYO egy igencsak minőségi cuccos! És a csapágy manapság tucatcikk, annyira nem meglepő, ha némelyik olcsónak tűnik!

Visziont a váltóba én a helyedben csak azokat a csapágyakat bántanám, amelyek lógnak, mert a sok bolygatás, szerelgetés hatására lehet, hogy a tengelylógás kisebb lesz, de mondjuk lazul a csapágyfészek, és az eredmény ugyanúgy kicsit hangosabb futás!
Hello!

Nos, nemtom ki mondta :) nem tudok mást ajánlani, mint a csapágyboltokat! Esetleg motorosboltot, de ott drágábban adják! Egyáltalán melyik tűgörgő kell? A felső? És miért?
Egyébként, ha ajálhatok valamit, én egy nevet tudok, akik elvileg minőségi tűgörgős csapágyakat gyártanak, ez az INA Elvileg asszem valami kapcsolatuk van a FAG -al! DE kérdés, miért kell cserélni? Mert ha pl dugótcserélsz, és a felső tűgörgőt is illik hozzá, minden ép, akkor minden rendben. De az alsó ha elkopott, ott általában a csapágyfelület is elkopott, és akkor hajtókarszett kell, azt meg szerintem az Italmondo -tól érdemes rendelni: www.italmondo.hu
Figyelve a SZABY megragadt dugóját egyből feltünt,hogy az egy gyűrűs.
Az enyémen kettő van.
Melyik a jobb ?
Annyit tudok ,hogy az igazi sportdugók 1 gyűrűsek.
Sziasztok!!!

Meggyőztetek!
Nem cserélem ki a csapágyakat.
Nekem az volt gyanús ,hogy itt mindenki azt Írta F.A.G.-ból 35000 és S.K.F.-ből pedig 25000 ft a blokk átcsapágyazása. Ehhez képest a 11eft "kevésnek" tűnik.
A koyo főtengelycsapágy 1300, a F.a.g. pedig 4700. Ez óriási árkülönbség két hasonló terméknél.
Pár ezer km megtétele után majd biztosan kiderül,hogy jó választás volt e.

Megnéztem, műanyag kosarasok a csapágyak.
Hello!
Azt mondtzák téged kérdezzelek tűgörgő ügyben, a dugómhoz kellene nekem a gilera cronomba, tudsz ajánlani valamit?
125 -ösnek bal oldalon, elöl van egy műanyag fedél, a bowdenen állíthatszm, a karon van két jelzés, közte egy pötty, nekem a pötty van alapjűáraton, a másik jel meg teligáznál!
És nem tudjátok hogy hol lehet beállítani hogy mennyi olajat kapjon??Mert sztm az enyém túl sokat kap. Amikor mentem egyik haverommal és jött mögöttem meg álltunk valahol és a motorjának az eleje tiszta olaj volt amit a kipufogóm fröcskölt ki
Hello!
A koyo is szuper csapűágy, egyesek szerint pontosabbak, mint a németek! SZóval ne cserélesd, a C3 meg bőven jó lesz!

Egyébként azt a 8 e Ft-ot nem sokallom... De milyen kosarasok? sima fémkosár? Mert vagy engem vágtak át, vagy a műanyag télleg drága! Egyébként nekem a főtengely, és a kiegyensúlyozótengely csapágya lett csak cserélve!
Szia!
A fészkes csapágyak kihúzásása még hátra van de majd kérek valakitől speckó kihúzót.
Valaki úgy oldja meg ,hogy ráhegeszt a csapágyra valamit ,amit már lehet kifelé ütni.
Hát igen elég sokba lesz a gép.
Gondolhatod ,nem eladásra készül----Nem lenne senki olyan marha ,hogy ezt megfizetné!
Én úgy vagyok vele"ha valamit csinálsz azt csináld tökéletesen".
A másik oldala pedig : Nyáron utálok szerelni vagy nézni ,hogy valami szar,inkább most megelőzöm a problémákat.
Sokszor a megelőzés még olcsobb mint utólag javítgatni.
Láthatod a megragadt dugót is.
Alattam még soha nem ragadt meg gép.
Miért ne lenne jó...
De én C4et rakok a főtengelyhez az is volt benne és gyárilag az enyémben mindenhol FAG van.
Meg ha kitaláltál valami egyszerű módszert amivel kiszeded a kiegyenlítő tengely csapágyát azt oszd már meg velem...
Nekem mindíg előkerül: hogy a betyár úúúristen.... Amikor azt kell kiszednem.
És te most mire készíted a géped... Magadnak örökre...
Mert szerintem annyi lóvét őlsz bel hogy csak na...
Elnézve az igényesen megcsinált motyókat...
Sziasztok!
Ma beküldtem beküldtem a feleségem a csapágyboltba , hogy vegye meg a blokk összes csapágyát:mindent felírtam és mondtam ,hogy csak fag vagy skf és c3
Hazajött és azt mondta ,hogy az egész 11eft volt (8db csapágy).
Megnéztem és látom ,hogy a fele F.A.G de a főtengely és a kiegyensúlyozóé csak KOYO típusú bár C3.
Szerintetek ez is jó vagy cseréltessem vissza fag-ra.
Ez az amikor az ember nem saját maga végzi a dolgait!!!
Most nem azért mert rosz vagy ilyesmi hanem ha összerakod meggyűrűzéssel...
Akkor lesz bolond aki megveszi.
Akinek van esze nem veszi meg!
Meg gyűrűzni.
Nekem lesz eladó egy gyűrűsdugóm 10ezer ft-ért (alig használt). 53.93
NGK B10Eg gyertya kell bele! De a gyertya nem örök, azt időnként illik cserélni!

A kipuffot meg tömítsd le, és nem fog folyatni!
gyári rendszer
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem hogy a Futura 125-be mien gyertya kell?? mert nekem NGK b9es volt benne egy db-ig jó is volt de elkezdett fulladozni a motor és most már nem jó. Ami meg most van benne nem nagyon bírja 7000 ford.-nál el kezd fulladni. És lenne egy olyan hogy nekem polini kipuf. végem van és gyári dobom és külömbözik a cső átmérője az illesztésnél. és hogy lehet meg oldani h rátegyem??A másik meg hogy a hengernél folyik az olaj a kipuf.nál és mit lehet csinálni?? Elölre is köszi!!