egyszerűbb! Ne olvasgasd ami a gumira van írva. Nekem fogalmam sincs, hogy mi van a Dunlop feliraton kívül rajta, mert meg se néztem.
Éljen a boldog tudatlanság!
Trakee! Köszi,úgy tűnik az olaj a dróton fog lefele menni, bár ma igen keveset mentem, de elkezdett felgyűlni a kipuffon lévő hurkon, nem folyt tovább, szerintem lefele fog indulni a dróton! Thanks!
Mit gondoltok a motorfékezésről? Igazából én megszoktam autónál, hogy ritkán fékezek, piroshoz is odagurulok inkább, szőval eléggé motorfékezős vagyok. (most is volt, hogy 150-ről 80-ra motorfékkel lassultam, és csak utána fékeztem egy kicsit) De szinte mindenhol így megyek, csak ritkán fékezek.
....csak ugye ez két ütem és a kenése, hát ilyenkor talán kissé elégtelen. Mehetek így, vagy próbáljak valahogy átszokni a fék intenzív használatára? (néha szépen végig is kapcsolgatok lefelé és csak a megálláskor fékezek egy kicsit)
No ma ismét összeraktam (most már végleg -remélem-) a fékeket és ismét fékpróbát tartottam.
20 Km/h-nál:
hátsó fék satu: jóindulatú csúszás oldalra, szép hosszú csík
első fék satu: majdnem leestem (lábam le kellett rakni), mert befordult az eleje, szép hosszú csík /hiába no velem ellentétben a moci tudja a fizikát/
60 Km/h-nál: minkét fékkel határozott fékezés egy adott ponttól kb. 10-11 méter volt a fékút a megállásig, de talán az elejét még nyomhattam volna jobban is, de nem mertem, mert féltem, hogy beblokkol és elszállok.
Azt gondolom a fékek jók, a hátsó kicsit szoknom is kell, mert a 60-as fékezéseknél, mikor mindkettővel nyomtam, hajlamos volt /vagy voltam én:)/ csíkot húzni, így viszont még a seggén se lehetett érezni, mert nem vitte el. Szóval a hátsóval finomabban kell bánnom, pedig azt hittem szutyok lesz, mert úgy tűnt, csak soká keményedik.
155 és 145-nél (oda fele hátszél volt, vissza szembe:) is fékeztem, de ott már igen óvatosiba, végül is lassult, de nyomjom komolyabbat az, aki bátrabb. ;)
Hi all!
Eladó a robogóm, akit érdekel az nézze meg itt !!! 50es gyorsasági csere érdekel, ráfizetnék!! Az ár alkuképes, írj és megegyezünk! msn: maf_fia_@hotmail.com
hát ezt a gyereket ismerem mert a haverom tőle vette az rs-ét 190ért ő is és had ne mondjam milyen geci volt........... mikor szét szedte a szerelő a blokkot nagyobb volt a holtjáték a hajtókarnak...... szóval elég nagy ..... ez a gyerek igaz én mondtam hogy ne vegye meg de olcsó húsnak híg a leve
Ha fordítva kötöd be, egy pillanat alatt kicsapja a biztoítékot! (háát megvallom, egyszer bénáztam, rossz volt az akku, vagyis robogóakku volt benn vételkor, a végén már 2-3 naponta töltöttem, és rutinból szedtem ki, raktam vissza, nem figyeltem, sikerült fordítva, szerencsére kicaspta a biztosítékot,más baja nem lett)
AMúgy ha iylen baj van, szedd ki gyorsan, mert esetleg álló helyzetében is leszívja az akkud! Megjegyzem még az újat is érdemes tölteni egy picit! (nekem a simsoné most töltődik, fél órája savaztam fel :) )
Nos, itthon vagyok, de rájöttem, a lehúzót lerajzolni nem fogom, mert itthon nincs acad...
A menet méretei viszont: M26 1,5 mm-es menetemelkedéssel és 10 mm menethossz kell! + ha csináltatsz lehúzót (olyan, minta simsoné, esztergályos megoldja) kösd a lelkére, hogylegalább M12 -es csavart tegyen a közepére, mert nekem a 10-es nem a legjobb, az 5.5 -ös csavar a 3. leszedésnél meg akart folyni :) (mármint a menete)
Hát esetleg az sistereghet, hogy erőteljes kémia reakció van és a gázbuborékok csinálják. ...ez viszont azt jelentené, hogy qrva nagy áramfelvétel van, az pedig azt jelenti, hogy qrva nagy zárlat van valahol. Kapd le gyorsan az akksit, amíg tönkre nem megy-fel nem robban, le nem ég a kábelezés és keress egy multimétert.
Nézd meg:
1, Akksiban van-e delej.
2, Majd kösd sorban az akksit a műszerrel (és persze a géppel, adj rá gyújtást) és mérj áramerősséget. (állítsd a legmagasabb méréshatárra) Ha itt valami marha nagy áram folyik (nem tudom mennyi folyhat gyújtáson, de gondolom max 1-2 amper, hiszen csak műszerfalvilágítás, egyebek lehet, mai fogyaszt) mondjuk 10-20 amper, akkor kapd le gyorsan és kezd el megkereseni, hol van zárlat.
3 vagy mérhetsz ohmmérővel is a két saru közötti ellenállást, gondolom minimum párszáz ohm, vagy egy-két ezernek legalább lennie kell, ha túl kevés: pár ohm vagy ne adj isten 0, akkor zárlat van
Első tippek. Ha nincs zárlat, akkor máshonnan jön az a hang.
Köszi muszashi! Tegnap megvettem bele az új akkut, beletettem de ugyanúgy nem jó semmi, még a duda se műxik ( azt mondták a boltba, hogy használatra kész az akku, tölteni se kell), viszont vmi sistergést hallok az akkuból, ha ráadom a gyújtást, mi lehet a gond?????????
Alá, azt vedd ki. Van a sapka, az alatt egy gyűrű és az alatt van az a gumi valami. Én a sötét garázsban azt hittem egy szűrő (a Berlingóba példul az tényleg egy szűrő) és elkezdtem bele önteni, persze folyt is az olaj kifelé rendesen. Szóval az csak egy zárt dugó, ha oda öntöd, nem megy a tartályba.
Biztos úgy vettem slicket hogy nem tudom mire való?!