Háát szerintem nem tört el a gyűrű, hanem egyszerűen beragadt a dugattyúd... Nagy baromságot csináltál, azt tudod? Mondtam én már párszor, hogy fagyálló bele, és nem leengedjük a vizet télre, mert ez lesza vége...
Nicasilos volt a hengered? Mert ha igen, lehet az is elszállt... A dugó tuti csereérett! Jó, megeshet, hogy megcsiszolod, és beindul, de jó sose lesz!
Ha mázlid van, akkor egy hónolás+új dugó és megúsztad! (Vashenger esetén jobb a helyzet, mert fúrható)
Szedd szét, és meglátod!
Egyébként ha így el akarod adni, ár kérdése, de lehet, vevő vagyok rá....
Nos melyik féket hogy kell beállítani? Alaphelyzet, hogy úgy, hogy kényelmesen tudj fékezni!
De a gumi tömítő sehol ne másszon ki, mert ha még nem is ereszt, deesetleg könnyebben elkopik, és utána már fog! Egyébként a hátsó féknél elvileg van egy seeger-gyűrű, ami megakadályozza a dugattyú esetleges kinyomódását. Hja, és ha a hátsó fékmunkahengerbe odavan a rugó, akkor ETZ elsőfékben van hasonló rugó, ami ugyan nem kúpos, és hosszabb, de átalakítható, hogy jó legeyn! (nekem is ilyen van benn, mert elgyengült az eredeti darab) Amúgy elvileg az első fékkart úgy kellene belőni, hogy ne érje el a kormányt teljes behúzáskor (no nekem tágul annyit a cső, hogy ez lehetetlen) és én úgy szeretem, hogy a nyomáspont, ahol elkezd rendesen fékezni, az kb 1/3-1/2 fékútnál legyen.
Hátsó fékkar elvileg pár cm-t mozoghat, kérdés, hogy hogy kényelmes, meg ugye ha leállítod, a fékkart visszahúzó rugó eléggé felhúzza, és lehet, hogy mozog 2-3 cm-t, mire elkezdi nyomni a dugattyút.
A láncnak pedig igen, a görgőket kell kenni, legjobb hátulról, a lánckeréknél befújni. Én vagy úgy csinálom, hogy megkérek valakit, hogy kicsit döntse meg a motort stenderen, hogy elemelkedjen a kerék a talajtól, és forgatom a kereket, míg körbeérek (lesem a patentszemet) vagy fogom a krokodilemelőt, a lengőkar alatti himbához teszem, kicsit megemelem, hogy a kerék a levegőbe legyen, és befújom. (ezzel óvatosan, kérdés, mennyire dől alapesetben a stenderen a motor, nehogy feldőljön közbe!)
Helló mindenkinek.A segitségeteket szeretném kérni.van 25.ös sintesim és a napokban mentem vele (úgy ahogy azt kell )és a motor hütőviz hiányában volt mert a múltkor leengedtem és nem pótoltam megfelelően.elindultam vele km óra nélkül mert szétszedett állapotban van és egyszer el kezdett csörögni meg dadogni és nem tudtam mi a baja (arra gondoltam h benzin hiány de nem).és nagyon gyenge volt meg alig ment.aztán leállt .probáltam betolni de alig forgott valamit a dugó.ekkor esett le hogy lehet eltört a gyürü és még lehet h a hengert is meghúzta.nagyon besz...tam és azonnal haza toltam és azóta nem nyúltam hozzá.majd ha ráéek lehúzom a hengert és lehet h csak gyürüket kell rá venni.ha valakinek szakértő véleménye van hozzá kérem szóljon.előre is köszi.helló
No nyomattam neki féktisztító szprét, aztán leszedett porvédőnél nyomkodtam kicsit a fékkart, hogy lássam mi van, de nem úgy tűnt, mintha folyna az olaj, ha szivárog is az nagyon kevés lehet, mert 10-15 rányomásra se látszott semmi. Egyébként a beállítócsavart hogyan illik beállítani? (na ez egy szép mondat volt:) Most mikor maximum kijön a dugattyú (tehát elengedem a fékkart), akkor egy kicsit látszik a dugattyűn lévő tömítő gumikarika széle. Nem jön az ki nagyon? Lehet, hogy ezért szivároghat, ha szivárog?
A lánc fújását hogyan kellene csinálni? Én ma ezt úgy követtem el, hogy a hátsó lánckeréken fújtam mindig egy kicsit a láncra, oda ahol a fogakkal találkozott, majd kicsit toltam rajta és ismét. Mikor végigértem, akkor kicsit kevésnek találtam a láncon lévő trutyit, így alul a két lánckerék közti szakaszon nyomattam még rá oldalról bele a lánc belsejébe, persze itt is tologatva végig a láncon. Utána párszor körbetoltam az udvaron és elégedetten betoltam a garázsba. Az oldalát is kellene fújni, vagy elég csak belül? Egyébként Valvoline fehér szintetikus láncspray-t nyomtam rá, jó az, vagy inkább másikat javasolsz?
Kössz szépen mindenkinek az Ötleteket!
Megprobálok egy pár dolgot!
A márnesdarab a főtengelyben szét volt törve, kicseréltem, de még mindig nem indul be.
Lett rátéve egy másik gyújtás,de azzal sem indul be.
VAlószínűleg nincs kompresszió a motrodban! A gyújtás nem szokott elmászni! Próbáld meg, hogy kiveszed a gyertyát, és kis benzint öntesz bele, gyertya vissza, és indítsd! Ha eldurrant párat, akkor nem szív a motor, ha nem, nincs kompresszió!
vagy vmi ahol kapok a powert vagy csak külön hozzá a tetejére való műanyag gecit mert sikerült elhagynom hogy hogy azt nem tom a rave 1 hezv kellene a pneumatikushoz
Szerintem is a gyújtás a gázos,lehet elnyírodott a lendkerék ék.
Csináltass egy lendkeréklehúzót egy esztergályossal,vedd le a lendkereket és meglátod,hogy mi a bibi.
Nem tud vki a pneumatikus powerszelephez a a tetejére való műanyagod a bele való rúgóval és azzal a fém bizabazzal ami az aljához fogja ?? Nagyon fontos lenne !!
Vagy vmi bontót ahol tudok találni ilyet??
sztem nem jó helyen van a gyujtás tehát nem akkor ad szikrát amikor a felső holtponton van a dugó
ettől csinállhatja a durrogást is állíts az gyujtáson !!
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Van egy 50-es af1-em.van szikra, kap anyagot, de mégsem indul be.Tolásra csak pöfög, de le áll.
Néha nagyokat durrant.Éehetséges h eltörött a dugón a gyűrű?
Hány gyűrű van a mocin?ha eltörik, be tud indulni a motor?vagy a gyújtással van alami?
Segítsetek!!!!!
Nem tud vki a pneumatikus powerszelephez a a tetejére való műanyagod a bele való rúgóval és azzal a fém bizabazzal ami az aljához fogja ?? Nagyon fontos lenne !!
Vagy vmi bontót ahol tudok találni ilyet??
Nos a féknél akkor van baj, ha már nem tudsz nyomást produkálni, annyira ereszt... De az az olaj, amit találtál, nem is biztos, hogy belülről jött, lehet, hogy csak az állítócsavart olajozta meg valaki, töröld le, majd kiderül, mi a hiba! De ha jó a fék, akkor ha nagyon picit ki is enged, én akkorsem bántanám, csak figyelném az olajszintet! Viszont ha kipurcan, akkor állítólag nem érdemes a javítószettel próbálkozni, mert drága, és nem lesz jó! (Info: Mitogeri) Szóval ha elmegy a főfkhenger, az sajnos jellemző hiba, ekkor érdemesebb bontóba egy RS-hez, vagy újabb AF-1 Futurához való főfékhengert beszerezni, olyat, ami külön féktartállyal rendelkezik, az már strapabíróbb. Vagy lehet kapni komplett főfékhengert karral (asszem Grimeca) az RMC be. (Legalábbis haverom ezt magyarázta, valami 13-15 e Ft körül)
Amúgy a hátsó féknél nekem is elszállt az alsó tömítőgyűrű, ami a karmatyú után akadályozza meg az olaj kijutását, és saját magam készítettem ode egy gumigyűrűt, és bevállt. (mondom, nem a karmantyú helyett, hanem az O gyűrű, ami mögötte van)
Amúgy nekem eddig (lekopogom) nem volt baj a fékkel!
Nekem viszont, mikor légtelenítettem a hátsó féket, akkor porlasztva fröcskölt (na nem nagyon, de észrevehetően) a végénél, ahogy pumpáltam a féket. Lemostam, egy darabig használtam, de mindig újra nedves lett a porvédő, szóval kicsit folyamatosan szivárgott. Viszont a fék tökéletesen működött.
A főfékhenger vagy hogy hívják, az szivárog nem lent a pofánál, hátul is ez volt a gond. A hátsó főfékhenger dugattyúhoz a két kis gumi karika 3000 pénz, igaz ennek az árnak kb 70% postaköltség. (rugó és porvédő nincs is hozzá új, ez csak a két tömitőgyűrű)
Nicasilos volt a hengered? Mert ha igen, lehet az is elszállt... A dugó tuti csereérett! Jó, megeshet, hogy megcsiszolod, és beindul, de jó sose lesz!
Ha mázlid van, akkor egy hónolás+új dugó és megúsztad! (Vashenger esetén jobb a helyzet, mert fúrható)
Szedd szét, és meglátod!
Egyébként ha így el akarod adni, ár kérdése, de lehet, vevő vagyok rá....