Sajnos nekem az elött csinálta ezt, hogy a generátor állórésze megadta magát.. Kívánom, neked más baja legyen! Amúgy a 125-ösnél a főtengelyszimmeringeket ki lehet cserélni kívülről, a feketeblokkos, 50-es minarellinél nem! Ott a váltóolaj keni az egyik főtengelycsapágyat!
Vagy a láncod van szakaszosan megnyúlva... Próbáld ki, hogy felemeled a hátsó kereket, forgasd, és ha van, ahol feszes, vagy ahol laza, akkor a lánc van oda, csere!
Hello!
Én arra gondolnék h a gyertyád valószínűleg kis hőfokú és ha nagyon felmelegedik akkor leáll. Nekem is ezt csinálja, 7-es hőfokú gyertya van most az enyémben és leszokott állni és utána nem indul be csak kb ha megpróbálom 5x beindítani. Az alapjáraton meg simán tudsz a karbin állítani
hali
kéne nekem egy Af1 -es 50ccm-es motornak a kilóméteróra háttérlapja hogy ne kötekedjenek a rendőrök...
remélem tud valaki segitenia , küldje el légyszi e-mailben: vpdiesel@freemail.hu
olyan problémám lenne af1es apriliámmal hogy amikor bemelegszik a moci monnyuk kb 4-5km motorozás után és megállok pl 1 piros lámpánál akár kis gázadára is 1ből leáll és sok indítás után indul csak el a másik pedig hogy nincs töltés a mocimon... azt már tudom hogy fesszab problem... nem tudtok valami orvoslatot nyújtani?
jah a 3. pedig hogy nuku alapjárat és megnéztem a szívócsonkot ott nem tud farsot szívni és a karbit is kipucoltam már még főtengely szimeringre gondolhatok csak nemtom hogy neki merjek e állni kiszedni... mert nemtom hogy a gyújtás felőli főtengely szimeringet merre lehet kiszedni lécci majd segítsetek
Szia
Szintén menetközben álltam le :)
BR9EG van most a mociban, holnap érkezik a boltba BR10EG. Eddig jónak tűnik, igaz 2990Ft volt, de ez állítólag zavarszűrős, azért drágább. Veszek holnap 10-est, hátha ez beválik. Katalógus szerint van jópár helyettesítő ami 700 Ft körül lenne, pl Bosch, Champion, de azokat nem merem bele tenni.
Mégis csak az NGK a gyári.
Az excenter nem mozdul el azt néztem. Csak arra lennék kíváncsi hogy akkor is mozgott-e mielőtt szédszedtem. Lófasz se figyelt ilyenekre. A lényeg hogy gurul! :D
Hy
Apol ismerős ez a helyzet . múltkór vettem egy b10-es gyertyát és az enyám is kb 20 km-et ment el vele . Délután elindultam és este az út közepén megállt. Neked most melyikkel megy jól?
:) Sajnos ismerős a jelenség! Valószínűleg megrepedt a szigetelőest, és nyomás alatt nem ott szikrázik! Mondjuk enkem is volt egy-két gyertya, ami így járt, de volt, amelyik a világ végére is elvitt.
Igen, a BR 900Ft-al drágább. De ha kobb, akkor megéri.
A sima B-s talán 20 km-t bírt, egyszer csak durrant egyet, és megállt.
Gyertyacsere és megy mint a golyó. Érdekes hogy a rossz gyertya ugyanugy szikráőzik, de mégsem indul vele a motor...
Császtok! Most vettem nemrég az Apriliám. csak gondoltam beköszönök, mint új tag ;)
Meg tegnap szédszedtem a hátulját hogy megfeszítsem a láncot és elég érdekeset tapasztaltam. Mikor megyek a géppel és húzatom megfeszül a lánc, de ha utána erőset fékezek visszalazul. És így játszik egyfolytába. Nektek is ilyen?
Én arra gondolnék h a gyertyád valószínűleg kis hőfokú és ha nagyon felmelegedik akkor leáll. Nekem is ezt csinálja, 7-es hőfokú gyertya van most az enyémben és leszokott állni és utána nem indul be csak kb ha megpróbálom 5x beindítani. Az alapjáraton meg simán tudsz a karbin állítani
kéne nekem egy Af1 -es 50ccm-es motornak a kilóméteróra háttérlapja hogy ne kötekedjenek a rendőrök...
remélem tud valaki segitenia , küldje el légyszi e-mailben: vpdiesel@freemail.hu
előre is köszi
olyan problémám lenne af1es apriliámmal hogy amikor bemelegszik a moci monnyuk kb 4-5km motorozás után és megállok pl 1 piros lámpánál akár kis gázadára is 1ből leáll és sok indítás után indul csak el a másik pedig hogy nincs töltés a mocimon... azt már tudom hogy fesszab problem... nem tudtok valami orvoslatot nyújtani?
jah a 3. pedig hogy nuku alapjárat és megnéztem a szívócsonkot ott nem tud farsot szívni és a karbit is kipucoltam már még főtengely szimeringre gondolhatok csak nemtom hogy neki merjek e állni kiszedni... mert nemtom hogy a gyújtás felőli főtengely szimeringet merre lehet kiszedni lécci majd segítsetek
válaszokat előre is köszi
laci02
Még akkor is jobban járok ha kipostázzák :(
Ha megvetted és kipróbáltad lécci írd meg h mien..És a BR10-es mennyibe kerül?
Esetleg boltnevet?
Szintén menetközben álltam le :)
BR9EG van most a mociban, holnap érkezik a boltba BR10EG. Eddig jónak tűnik, igaz 2990Ft volt, de ez állítólag zavarszűrős, azért drágább. Veszek holnap 10-est, hátha ez beválik. Katalógus szerint van jópár helyettesítő ami 700 Ft körül lenne, pl Bosch, Champion, de azokat nem merem bele tenni.
Mégis csak az NGK a gyári.
Apol ismerős ez a helyzet . múltkór vettem egy b10-es gyertyát és az enyám is kb 20 km-et ment el vele . Délután elindultam és este az út közepén megállt. Neked most melyikkel megy jól?
A sima B-s talán 20 km-t bírt, egyszer csak durrant egyet, és megállt.
Gyertyacsere és megy mint a golyó. Érdekes hogy a rossz gyertya ugyanugy szikráőzik, de mégsem indul vele a motor...
A mociba jó a BR10EG gyertya is, vagy csak a B10EG?
Azt olvastam hogy a BR zavarszűrős.
Vennék egy Aprilia 125/50-est, jó állapotban. Ha valakinek lenne eladó akkor dobjon egy mailt meg képeket + egy kis leírást.
Thanks.
Meg tegnap szédszedtem a hátulját hogy megfeszítsem a láncot és elég érdekeset tapasztaltam. Mikor megyek a géppel és húzatom megfeszül a lánc, de ha utána erőset fékezek visszalazul. És így játszik egyfolytába. Nektek is ilyen?
670Km van már a vasba
6500 fölémég nem mertem pörgetni
Ti voltatok valamerre a napokban?