Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A keverékállítást bízd szerelőre! Nem játék!
hali!
a karburátoron lévő kis fekete tekergethető izével az alapjáratot tudom állitani
de hol lehet állitani a levegő arányt ?
mivel nekem még az előtt ledadog hogy kinyitna a power ezért arra gondolok h túl sok a levegő. vagy tud vki rá más normális indokot ?
edddig szépen ment csak ki lett takaratitva és gondolom el lett vhogy állitva.
van rajta egy állitható csavar is az lenne az?
kösz hy
Az a baj, hogy ebből nem sokat látok, azért köszi a segítséget!!
Köszönöm, akkor a továbbiakban is így próbálkozom. Szokatlan ez nagyon, de végül is megy.
..igaz még a jogsira márciusig várnom kell. :)
Én is így csinálom, mondjuk nekem nincs olajozó, de haver is így csinálja az ő af1én
Én olyankor is behúzom a kuplungot! Nagyon ritkán nem húzom be, ha elveszem a gázt.. olyankor is max pár másodpercre.... Mondjuk lehet, hogy ez már túlzás....
Üdv! Az érdekelne, hogy hogyan van megoldva nektek ( gyárilag az AF1-n) a leömlő és a kipuff.dob összefogatása, meg az is, hogy a hengerhez hogy van felfogatva( nekem rúgóval, de az elég szar, mert elfúj mellette meg gyakran elhagyom belőle a rúgókat)
Na ma gyakoroltam, hogy nem használok motorféket. Kissé furcsa volt, de ment. Ezt úgy mennyire vegyem komolyan? Gondolok itt arra, hogy ha valaki lassít előttem 70-ről 50-re akkor azért rágurulhatok sebességben, vagy már akkor is kuplung és fék. Ma még ezekre is kuplungoltam, szóval érzem a bal kezem. :) ...vagy ezért ez már túlzás és nem kell.
Az meg minek? Amúgy próbáld MitoGerit, hátha neki van...
Egyébként te árulod a használtautón a motort, hogy csak be kell kábelezni? Mert ahogy hallom, gyújtás sincs rajta....
nics valakinek egy fölös gyüjtáskapcsolója 125ccm af1-hez?
A gumis azt mondta hogy valszeg azért benne belső, mert keskeny a gumi, le ne forduljon a felniről.
most 110/70-es van elől.hátul 120-as volt, azt 130-ra cseréltem.
A gyujtással továbbra sem boldogulok, holnap elviszem motorszervízbe kiméretni az állórészt, mielőtt veszek másikat.
Használtan 25. A forgórészben csak mágnest láttam. Van válla. Ez lehet baj? Esetleg más ami tönkremehet benne?
Nem, tömlő nélkül... Biztos kilukadt, és nem tudták megjavítani a gumit... Haver Zeal -jébe ezt úgy elcseszték, hogy a tömló meg volt csavarodva a kerékbe, és rázott, meg midnen baja volt az elejének.. Mindezt egy olyan műhelyben, ahol direkte motorokkal foglalkoznak... (Bp) otthon a sima autógumis a fejét fogta, mikor meglátta.. pláne, hogy simán befoltozta a gumit, és kivette a belsőt....
Nektek az első kerekek tömlővel van szerelve? Nekem tömlő volt benne. A gumis visszarakta cserénél.
Amúgy frankók a gumik! Szóval akit érdekel csapjon le rá azonnal!
Látom ám minek vannak nekitámaszva a gumik!
125ös Af-1-re slickek,vágva,vagy nyersen eladók,előlre 90--95ös méret,hátra 120-125 igény szerint
itt egy kép egy vágott garnitúráról.
ha valakit érdekel,email,msn,telefon....
Hellosztok!
Azt szeretném kérdezni hogy vki tud egy Aprilia szervízt Debrecen környékén( vagy Debrecenben )?
ja ez az?! köszike
74.-en volt :)
Belinkelem egy régebbi hozzászólásom, méricskéld meg, mielött veszel egy ilyen cuccot hozzá!
Egyébként piros, és fekete van a vaterán, de foggalmam sincs, mi a különbség közöttük.

Ellenőrizhetedúgy, hogy fogsz egy multimétert, széthúzod a csatlakozókat, és:

Állórésznél:

zöld-fekete 170 ohm+-1%
fekete-állórész (gondolom test) 0,5 Ohm
zöld-piros nem mérhető semmi
piros-fekete nem mérhető semmi
kék-kék (vagy citromsárga-citromsárga attólfügg mikori) 0,3 Ohm
kék (vagy citromsárga) -fekete végtelen

A kék/citromsárga vezetékből kettő van, azért nem biztos a színe, mert két verzió volt. Két ilyen vezeték van, megkülönböztethetetlenek, de mindegy is, mert a töltés váltóárama jön rajtuk.
És az nem hiba, ha eltér a mért érték a megadottól, pl 0,3 Ohm helyett van 2, ha hibás, akkor ott is fogsz ellenállást mrni, ahol nemkéne, hogy legyen!

A trafón pedig ezeket kell mérned:

piros-narancs: 0,5 Ohm
piros-fekete : nem mérhető
zöld-fekete: nem mérhető
narancs-fekete : nem mérhető
fekete-gyújtókábel : 2,2 kOhm +-20%

Viszont sajnos a trafó esetében ha ezek az értékek stimelnek, az sem jelenti teljesen biztosan, hogy jó.

Viszont jó hír, hogy ha kiméred, ami jónak tűnik, azt kipróbáűlhatod egy másik motoban 66,66% -os biztonsággal :) Ugyanis 3 szerelőből kettő szerint nem lehet semmiféle baja tőle, egy szerint előfordulhat :)

Egyébként szerintem ne vedd meg! Nem tudom, milyen a trabié, de szerintem az akkuról megy a gerjesztőáram, és tökmás az elv is!
trakee köszi reggel 9-őt olvasom a hozzászólásokat 76-dik oldalig jutottam holnap filytatom,csak az érdekelne vegyem-e meg atrabi gyújtást vagy ne.
Az af1 főtengelycsapágyánál 4700 a C3 és 4900 a c4.
Az én 1300ft-s Koyom ezekhez az árakhoz képest ingyen van!
Sziasztok!
Ezek az italmondo árai!
csapágy 6200 1500.0
csapágy 6202 1900.0
csapágy 3200 5 1150.0
csapágy 6004 2RS 1920.0
csapágy 6005 C3 2400.0
csapágy 6005/C3 960.0
csapágy 608 2RS1 1700.0
csapágy 62/22 3350.0
csapágy 6202 C3 1900.0
csapágy 6203 2ZC3 2400.0
csapágy 6203 C3 1920.0
csapágy 6203 RS1 2200.0
csapágy 6203 TVHC3 1900.0
csapágy 6203-2RSH C3 2860.0
csapágy 6204 C3 1900.0
csapágy 6204 TN9C3 1900.0
csapágy 6204 TN9C4 1900.0
csapágy 6204/C3 0.0
csapágy 6205 C3 2690.0
csapágy 6205 TVHC3 2690.0
csapágy 6206 TN9C3 4750.0
csapágy 6206 TN9C4 4950.0
csapágy 6206 TVHC3 4750.0
csapágy 63/22SH2 6150.0
csapágy 6302 C3 2060.0
csapágy 6303 C3 ROLLWAY 1920.0
csapágy 6303 TN9C3 2540.0
csapágy 6304 TN9C3 2100.0
csapágy 6305 R1SH2 4600.0
csapágy 6305 TN9C3 5180.0
csapágy 6305 TN9C4 5180.0
csapágy 6305 TVHC3 5180.0
Node nemhiszem, hogy drágább a C4.. hiszen az lazább illesztésű! És hidd el, nem spóroltam a csapágyakon... sőőőt
Ne is legyen de én biztos nem pár száz FT-on fogok spórolni hogy C4 vagy C3 legyen csakis C4!!!
Én már láttam azt az ominózus széthullott csapágyat. És az enyémből nem akarok olyat kikotorni...