Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!!!
Az első fékhez két pici karmantyú kell(2x450ft),nekem másnapra megjött az italmondotól.Nyugi ha szivárog még sokáig jó,akkor van baj ha a rugó már nem birja visszanyomni a hengert(beragad a fék).
Nekem is kellene hátsó felújító szet.Milyen árat mondtak rá?
Köszi, kipróbálom, fel is raktam már rá a drótot, lepucoltam féktisztítóval a kipuffot, a jövő héten kiderül, hogy ez volt-a a gond! (akkor jön cucc a hátsó fékhez, addig nem nagyon megyek vele)

...viszont ma levettem az első fékről a fékkarnál a porvédőt, hogy elvigyem a boltba, mert csak mintára tudnak hozni (ugyanis szét van szakadva), mikor észrevettem, hogy fékfolyadékos kicsit a dugattyú vége és környéke, illetve annak a kis fém karnak a vége, ami benyomja a digattyút. Maga a porvédő nem úszott a fékfolyadékban, csak kis foltokban volt enyhén nedves, a tartály tele van (kb 400-500 kilóméterrel korábban cseréltem és töltöttem fel). Szerinted jövő télig kihúzza? Nincs kedvem most megint 2 hetet várni az első főfékhenger felújító készletre (pénzről nem is beszélve), az volna jó, ha ráérne jövő télen a havas napokon (ha lesz ilyen) leállítani a gépet.
Végigfolyik a trutyi a kipufogódobon? Akkor úgy kerül a félnire, és agumira! Ha nem lenne nekema végén egy drótdarab, hogy azon mélyre kerüljön, és ott cseppenjen le, akkor nekem is olajos lenne minden! Egy vékony drótból tegyél a végére egy gyűrűt, és alul pödörd össze, hogy lelógjon kb egy fél cm -t a sodrás, majd azon lecsöpög az olaj, és megoldódik a probléma!

A fékről meg.. Lehet hogy az okosak azt mondják felesleges, a legokosabbak, hogy iganis kell! Mert ok, hogy ritkán használom, de azért olyankor elkel!
Hát ja, kicsit nehezebben is haladok vele nagy forgalomban, mint a Scarával. Azzal ha kellett felugrattam a járdára, a kerékpárútra, azért ezzel a géppel ilyeneket nem csinálok, az autók között is nehezebben férek el, mikor előretolakodok. Igen alu. Én is azért szigeteltem körbe, hátha ez megoldja, de sajna nem. Na most vagy a végéről fröcsögteti rá, vagy valahogy abból a szmötyiből kerül rá a rázkódástól, ami a dob alján végigfolyik. ...bár ez elég valószínűtlen, reálisabb, hogy a végéről fröcsög rá valahogy.
...igen a féktárcsa nekem is bánatom, de a gumi oldala még rosszabb, mert az kanyarban életveszély. A lánc szerencsére még nem fröcsög. ..végül is a láncfröcsögés ellen mit csináltál? ..bár a nagyok azt mondják a hátsó fék felesleges. ;)
Ár kérdése.. nekem akár komplett motort is hozhatsz :) Csak félek, az árban nem tudunk megegyezni :)
Hja értem.. Háát sajnos nem igazán városi motor! Ráadásul alu a dob, mi? Megjegyzem nekem a kerékre a végéről sose jutott, csak a csatlakozásnál.. Fúú de útáltam, mikor fekete csíkok voltak a felnin.... Meg mikor a már megkopott lánc a féktárcsára szórta a dzsuvát...

Egyébként multkor felvetődött, hogy vala,kinek a hátsó tengely lötyöga csapágyba... Na ma megnéztem, már az enyém is peremesre kopott :) Szóval fogtam a hegesztőt, ráhegesztettem a kopott részre, majd visszaesztergáltam, most jó passzentos, nem lötyög a tengely!
HEllo minden Af1-esnek akinek kell olaszból a motorjához cucc az szóljon!!! mert megyek márciusba olaszba alkatrészért és ha kell nektek is tudok hozni!!!!csak szóljatok elöre a telszámom:06303662187
Félre értettél. Nem az a baj, hogy jön az olaj, mert az fél óra-óra dugóban való szüttyögés után mindig összejön, hiába volt már előtte száraz, hanem az, hogy a kerékre jut belőle, amikor odalépek. (sőt ha jó nagy a dugó, egy idő után az állásban is elkezdi köpködni a kereket) Minden dugó után csak nem égethetem. (kb mindennap)
Szóval valahogy meg kéne talán hosszabbítani a kipuffot, hogy mögöttem fröcskölje ki a dzsuvát, vagy oldalra fel (be a letekert ablakú autón :) vagy mittudomén.
-------WANTED---------
Mondtam már, égesd ki alaposan, köönnyen lehet, hogy 1-2 deci olaj is tárolódik a kipuffodban!
....hát most mellette már sehol nem fúj ki, hála annak, hogy jó csúnyán körbe rágányoltam hengerfej tömítő pasztát :) a végén meg OK, hogy jön az olaj, hiszen kétütemű, csak sajnos úgy jön a végén az olaj, hogy kap belőle a gumi is, pedig olyan 45 fokban kifele-lefele áll a kipuff csöve, de így is valahogy ügyesen fúj rá.
...hát én most télire a városba 8-assal próbálkozom, mivel a tizest úgy beköpte, mint a szart. Remélem nem csöppen el. :)
Én most azzal próbálom a friss szimeringek életét meghosszabbítani, hogy pár naponta (ha majd rendesen használom, akkor minden nap) olajos ronggyal végigtörlöm szép tisztára. ..hogy hat-e valamit, azt nem tudom, de a lelkiismeretemnek jó tesz. :)
Én is az italmondotól rendeltem! (dugattyú, hajtókar) esetleg a helyi motorosboltba is megrendelnek mindent, max picit drágább,(bár az italmondo + postaköltség miatt ez sem egészen áll) és lassúbb. Ha más kellene, akkor Mitogeri :) A hajtókarszetett Zalaegerszegen, a Varró műveknéél tették be mindkét alkalommal. De nemhiszem, hogy ha jó volt elötte, kell más is! Hja, csapágyakat meg pesten vettem egy szakboltba. Nekem FAG van a blokkba, egyedül az első kerék kapott SKF -et.
A bikepicsen láttam,hogy benne vagy a szerelésben.
Honnan szoktad a blokk alkatrészeket rendelni?
Én eddig szinte mindent az Italmondo-tól vettem,de a blokk széthúzásom még csak most jön.
Lehetséges ,hogy a csapágyakon kívül szükségem lesz még valamire.
a kettő összesen 50 e ? Az nagyonsok szeritnem! Ennyiért kapsz tökéletes telópárat bontóban!
Amúgy Gersekarátot ismerem, egy kis falu :)
A neten találtam egy címet :Vas megye Gersekarát.
Utángyártott olasz cuccokat szerel be a fickó!
http://motor-alkatresz.hu/inde...
Ha elkészül majd megírom,hogy sikerült.
A fémporszórást durván 5eft körül válalták szerintem annyiért tengelyt nem nagyon tudnék szerezni.


Valakinek nincs véletlenül eladó első sárvédő tartó konzolja?????
A hátsó tengelyt szerintem olcsóbb cserélned! A fémporszórás biztos nem olcsó.. Vagy akkor inkább ráhegesztenék, befognám az esztergába, és visszaesztergálom!
A krómszárakat hol cserélik? Megjegyzem nekema 2 szimmering, + sűrű olaj bevállt, és még állat is a telo tőle!
Ok-okozati összefüggés???

Ha bekötöd a cipőd =- be lesz kötve
Ha nem =- nem lesz bekötve a cipőd

Ha jó hőértékű a gyertya =- nem csöppen el az elektróda
Ha nem jó hőértékű =- elcsöppenhet
Nem szép ,csak szép lesz!
Most így néz ki.
Legfőbb erénye,hogy nincs gányolva.
Ma festették le az idomokat,holnap megyek érte és mehet a matricázók keze alá!
Kíváncsi vagyok milyen lett.Egy éve vettem 270-ért nagyon jó állapotban volt a többi megnézetthez képest.
Novemberben kezdtem a téli restaurálást,de március elejéig biztos nem készül el.
Homokoltattam a felniket és a váz festett részeit majd fényezés követi.
Kerékcsapágy csere+a hátsó tengelyt fémporszórással fel kell rakatnom,mert a berohadt csapágy megette.
A leghúzosabb dolog az első teleszkóp lesz,mert meguntam az olajszivárgást és elküldtem teljes felújításra(krómszár csere+krómszár gyűrű+szimmering).
Pár hét és lesz egy teljesen szalon kinézetű mocim a terveim szerint...
Hali!

Nos, nekem sem volt semmi ezekre a csonkokra húzva, és énis a karbi szellőzőket kötöttem ide :)
No igen... szóval nem az NGK tud többet, hanem megfelelő hőértékű kell... Szóval megint valaki félinfóból osztotta az észt...
És ha megfelel a hőértéke?
Köszi!
Én is azokra tippeltem.
Most komolyan érdekel???

A nem megfelelő hőértékű gyertya túl melegszik és elcsöppen az elektródája, ez üti bele a lyukat.