Köszi, de a helyzet az, hogy jelenleg nincs szükségem semmire, csak nézelődöm, és ha talűálok valamit, amit érdemes, akkor hátha... De leginkább törött/motorhibás darabokat lesek.
Zotya az imént mintha említett volna alkatrész hozzá!
Nekem kb.1 éve van meg és óra szerint 170 km/h ment
Most szervízbe van full felujításon és elég ütős lesz-remélem
és nem tod hogy hol tudnék hozzá alkatrészt kapni ??
neked mennyit megy a motor??
Muszály szereznem hozzá egy másik szelepet vagy csak az a műanyag bizbazt mertt így nem tok motorozni meg 7-8000 nél rángat is
nem tud senki vmi bontót ahol kapok hozzá cuccot??
Ahha most tettem fel egy régebbi képet a mociról ott van az adataimk között ez még a régebbi fajta a fekete rotax blokkos .
Tudsz esetleg segíteni hol tudnék kapni a powerszelephez cuccot vagy egy komlett szelepet hozzá ??
Ja én sem arra gondoltam, hogy nem tudod összerakni, hanem ha jól össze van rakva, akkor szerintem korrekt. Mikor szarul raktam össze és próbálgattam egyszer nekem is lelőtte magát a cső. De ha korrektül be van nyomatva a csavar alá a fémszövet, akkor nem jön ki. Szerelés után én mindíg úgy próbáltam ki, hogy teljes erőböl nyomtam a kart. Ha lelőtte szar volt. Mióta jól raktam össze korrekt, pedig nyomom ám, mert kicsit olajos lett a fékbetét (amikor kilőtt a cső) és azóta se kopott le (most meg már nem cserélem eladás előtt), szóval csúszik a betét, így nyomni kell kajdiból, hogy fogjon rendesen.
No, de nem akarlak befolyásolni, ez csak az én tapasztalatom volt.
No az enyémben óra szerint 35 ezer van (szerintem több), de a maradék húszezret másfél max két év alatt összehozom, a kicsibe is beletettem több mint kilencet egy év alatt. :) Köszönöm az 5leteket, most úgy is itthon vagyok, ha kicsit jobban leszek, nekiállok. Azért én bízom benne, hogy nem esik szét alattunk, a szerelő azt mondta, hogy a váltó és az elektrónika szokta bírni sokáig. ..reméljük, amenn. Hát a fúrkálást meg a telószimeringezést megszokjuk. :) ...meg ahogy elnézem, az összes gumialkatrész is csereérett ennyi idősen. :(
Egy hátsó lámpa egyszer engem is érdekelne, mert apró repedések vannak rajta és a bajonettzáras égőfoglalat, amibe a búrába megy, no az már rég nem bajonettzáras. :( Eredetileg szigszalaggal volt gányolva, de azt nem találtam túl masszívnak, így elővettem az új csodafegyverem, amit már több helyen is bevetettem a mocin és nyomtam rá egy kábelkötözőt, majd egy másikkal odafeszítettem a lámpabúra rögzítőcsavarjához előre. Szerintem most passzosabban van ott, mint újkorában. :)
... a többire meg inkább ne legyen szükséged. (Gondolhatod, hogy miért szerepel a Scarabeóm hirdetésében, hogy új indexek és tükrök :))))
Van egy majdnem komplett blokk AF-1 replicához a barna blokkos...
Komplett váltó meg vagy 2 garnitúra kuplung.
Ha érdekel kitalálunk rá valami árat.
Ha nem, idővel majd felhasználjuk.
Nos őszintén szólva a szerelhető fékcsőnél nem attól félek, hogy össze tudom-e rakni. Hanem haver rémisztgetett, (ő sok motorost ismer, az apukája motorszerelő) hogy látott már olyat, hogy lelötte nagy fékezésnél a csővéget. Nos, és attól félek, hogy valahol bambulok, nagyot fékezem, nehogy belecsattanjak az elöttem lévőbe, és ha eldurran, végem!
Amúgy az én csövem sajnos látványosan, és ha megmarkolom a csövet, érezhetően tágul! Persze igazából ennél is előfordulhat, hogy szétdurran, mert nem fiatal.. . Végülis nemtudom mi lesz a vége, egyenlőre gondolkodom :)
A linket pedig köszi! Bár az igazság az, hogy ennyit nem érne meg nekem, pláne, hogy amit ennyiért adnak, sajnos legtöbbször magyar dugattyú van benn, és gányolt elektronika. A motorhibás pedig praktikusabb nekem, mert van egy tartalék hüvelyes hengerem, amibe dugattyú kell, és mehet is.
A többi részt pedig, valószínűleg úgysem raknék bele használt főtengelyt pl, mert a tapasztalatom az, hogy nem bír többet 20-25 e km-nél, a asználtba meg ki tudja mennyi van. Max ha szarul állok anyagilag, vár a garázsban, amíg lesz rá keret :)
Ami alkatrész inkább kellene nekem, elektronika (minden, mert nem mai darab, sose lehet tudni) féktárcsák (elvégre az enyémbe van 51 e km, és eléggé megkoptak az idők folyamán) komplett fékrendszer, mert a felújítás bizonytalan kimenetelű, kuplung-sebességváltó (szintén a magas futásteljesítmény miatt, kopnak a kapcsolókörmök, a primer hajtás stb stb) esetleg nicasilos henger, blokkban, és a műszereknél lévő műanyag fogaskerekek, amik szintén mutatnak kopást a gondos zsírzás ellenére (tényleg, neked is melegen javaslom, hogy az első keréknél a km óra meghajtót szereld ki, majd szét, és alaposan zsírozd be, továbbá a km óránál, és a fordulatszámmérőnél a műanyag fogaskerekeket alul szintén, mert eléggé ritka, és drága dolog bontóban) stb stb
Hja, és esetleg a felnik érdekellnek, ha egyszer tudnék hozzá szerezni egy pár slic gumit :)
Meg persze index, lábtartó, sose lehet tudni....
Köszi!
Én a Scarán ilyen összerakott csövet raktam fel, mivel sikerült egy akkorát zakóznom (a tócsa alatt nem használt vasúti sín ment át az úttesten, amibe pont beleugrott a kerék, csak kijönni nem akart már), hogy a kormány elszakította a régit. Nem mondom kicsit szoptam vele, mert először eresztett és addig-addig húztam utána a csavart, hogy ne eresszen, míg végül a csavar szétment, szóval a lenti végére megint kellett fittinget vennem, de még így is olcsóbb volt, mint a gyári, olyan 6000 ropi volt. A hiba egyébként miattam volt, mert nem nyomattam be rendesen a fémszövést a csavar alá, csak éppen fenn is így volt és nem eresztett. Mikor lent megcsináltam utána fenn is megcsináltam újra rendesen, azóta benne van vagy 4000 kilóméter városi zötykölődés és egy szem se szivárog. Szóval ha nekem sikerült, akkor szerintem nálad pláne be fog válni, így én inkább ajánlom neked.
Most az nekem is egy sima gumicső, csak nagyon vastag, de gondolkodom, hogy majd ha lesz újra pénzem, akkor kicserélem, mert a fém vékonyabb, jobban elfér. Majd csinálok képet, milyen jól dörzsöli. Kicsit lehetne talán állítani a fittingen, kérdés, hogy elég lenne-e, de ha már megint hozzányúlok, pancsolok, légtelenítek, akkor már a csövet is kicserélem, szóval marad, amíg nem lesz fém.
Egyébként olyan drámai különbséget én nem érzek a fém-nem fém között, igaz a Scarán lévő régi gumicsőbe volt belül fémszál, csak kívülről látszott sima gumicsőnek.
Na akkor jó lesz nekem ez a spray is, inkább motorolajra költöm azt a sok pénzt.
Ez nem kell neked alkatrésznek, egész olcsó? Nekem sajna most nem fussa rája (asszony tökön is rúgna még egy mocival) : http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
Először is jobbulást!
Háát ezt a félig robesz félig motor helyzetet nem ismerem, én simson robesszal futkostam elötte, meg mosaanság is :) Hogy hogy kényelmes fene tudja, nekem is volt már sokféleképpen, hogy hamar fogjon, vagy ne kelljen magasra emelni a lábfejem, de még mindíg nemtudom melyik a jobb :)
Az első fékcsövem nem dörzsölódik, mondjuk tesz 3 kunkort, mire leér, meg sima gumicső, ki kéne cserélnem fémre, csak 15 e Ft sok érte.... Esetleg szerelhető fém fékcsövön gondolkodtam, az olyan 6 e ből kijönne, de haver lebeszélt....
HJa, és a láncsprayről annyit, hogy sajna eddig nekem mindegyiket, még a castrólt is lecsapta a lengővillára, amitől csúnya dzsuvás lett. Egy megoldás van, Profi Dry lube nevű cucc (pl nagyvason megtalálod) sajnos elég húzós az ára (4 e Ft /380ml) de tényleg működik, bár nem ios látszikm, hogy rajta van, de ken, és nem koszol össze semmit.
Most lázasan fetrengek az ágyban, valamelyik nap viszont összerakom a féket. Köszönöm a segítséget, ezek szerint jól gondoltam, hogy nincs jól beállítva a csavar, mert egy fél miliméterre kijön a tömítő gyűrü. Thanksz! Rájöttem lehet, hogy akkor folyt bele olaj a tükörnek való lyukon keresztül, amikor annó légtelenítettem a féket, mivel először nem tettem rá a tetejét, hogy könnyebben tudjak utántölteni, csak egy idő után elkezdett szökőkutat játszani és folyt mindenfelé, na utána tettem rá a tartály tetejét. ...szóval lehet, hogy magamat szivattam csak. :)
A hátsó fék hogyan kényelmes? Őszintén szólva fogalmam sincs. :) Ha vészfékezni kéne vele bajba lennék, mert leginkább keresgélnem kell a lábammal hol is van. Ezért kezdtem el (amikor még nem volt szétkapva) hátsó fékkel lassítgatni, megállni a lámpáknál, hogy szokjam hol is van. Néha még mindig a kuplungot nyomogatom ha fékezni akarok mindkét fékkel, viszont a robogón már keresem a pedált és váltani akarok meg kuplungolni a hátsó fék fékkarjával. Ideális öszvér állapot. :)
Az első fék fékcsöve neked is dörzsölődik nagyon kitekert kormányállásnál a műszerfalhoz? Mert nekem rendesen meg van kopva a műszerfal habszivacsa vagy milye és kicsit a cső is. Látszik, hogy évek óta ilyen. Mondjuk böszme :) vastag is a fékcső.
Nos, ha nem volt benn víz,. persze, hogy csörgött! ÉS tulajdonképpen tök mindegy, hogy eltört-e a gyűrű (ha igen, akkor a henger dugó tuti kuka!) mert ígyis úgyis ki kell cserélni a dugattyút! Ez 25 e Ft csapszeggel, gyűrűvel. Külön gyűrűt nemtudom lehet-e kapni, de valószínűleg ha lehet is 8-10 e Ft Az elektronikánál meg nézd meg, hogy jók-e a biztosítékok.
Igen, esetleg engem is érdekell, így motorhibásan, alkatrésznek, esetleg megjavítani, és eladni. Persze ennek elég sok feltétele van, először is, hogy hova valósi vagy, aztán a motor általános állapota ára, rendszámos-e stb stb
ja elfelejtettem megkérdezni h kb mennyi lenne a motoromba egy dugó ára és külön a két gyűrű?meg egyébként az elektronikámmal is van valami baj mert feltöltött aksival nem reagál sammire,csak tolásra indul. .talán kimehetett a világitó tekercs?nem nagyon vágom még az ilyan motoroknak a bajait mert nem rég óta van meg.de meg akarok tőle szabadulni mert nekem nem jött ba ez 50-es papir dolog.valaki nem cseréli el 50-es rs-re vagy trapéz lámpás af-1-re?persze ha megcsinálom vagy ha igy is kell akkor nekem mindegy.csak valami normális motort akarok.(50ccm).nem azért mert a többi nem normális csak most azt akarok.de szimplán eladásról is lehet szó.
ja elfelejtettem megkérdezni h kb mennyi lenne a motoromba egy dugó ára és külön a két gyűrű?meg egyébként az elektronikámmal is van valami baj mert feltöltött aksival nem reagál sammire,csak tolásra indul. .talán kimehetett a világitó tekercs?nem nagyon vágom még az ilyan motoroknak a bajait mert nem rég óta van meg.de meg akarok tőle szabadulni mert nekem nem jött ba ez 50-es papir dolog.valaki nem cseréli el 50-es rs-re vagy trapéz lámpás af-1-re?persze ha megcsinálom vagy ha igy is kell akkor nekem mindegy.csak valami normális motort akarok.(50ccm).nem azért mert a többi nem normális csak most azt akarok.de szimplán eladásról is lehet szó.
ja elfelejtettem megkérdezni h kb mennyi lenne a motoromba egy dugó ára és külön a két gyűrű?meg egyébként az elektronikámmal is van valami baj mert feltöltött aksival nem reagál sammire,csak tolásra indul. .talán kimehetett a világitó tekercs?nem nagyon vágom még az ilyan motoroknak a bajait mert nem rég óta van meg.de meg akarok tőle szabadulni mert nekem nem jött ba ez 50-es papir dolog.valaki nem cseréli el 50-es rs-re vagy trapéz lámpás af-1-re?persze ha megcsinálom vagy ha igy is kell akkor nekem mindegy.csak valami normális motort akarok.(50ccm).nem azért mert a többi nem normális csak most azt akarok.de szimplán eladásról is lehet szó.
csá.hát tudom h nagy hülyeséget csináltam de szerintem a gyürünek el kellett h törjön mert csörgött mint állat. .meg ha még a dugó egybe van és használható lenne akkor azt nem cserélek mert tuti el akarom adni (de cak rendszámosan mert 50-es ként nem adhatom el )ja meg irtad h te is vevő lennél rá?erről beszélhetünk ha érdekel.ezt azért ird meg hogy hogy gondolod.csá
Megtaláltam a hírt, tényleg ez történt: http://www.szon.hu/engine.aspx...
Az ilyresmit mindig nehezen hiszem el, ez nagyon durva.
Részvétem a családjának.
Nem hiszem, hogy halotátok....kocsissintesi szombat délután életét vesztette. Éppen az egyik főuton ment mikor hátulról belement egy kisbuszba, felborult, átsodródott a másik sávba és egy autó áthajtott rajta.
Részvétem Az Egész Családjának.
Gyászoljuk Motoros testvérünket.
A www.szon.hu megtaláljátok.
Tudja veleki hol lehet venni SEM kék gyujtást használtan?
Kb milyen árra számítsak?