Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hümm akkor valószínű, az az általad mért 88 Ohm a kevés a 170 helyett.. Nekem amúgy ott is volt kontaktus, ahol nem kellett volna!
Lendkeréklehúzót m,eg lefogót tudok kölcsönadni, ha kell, (mitöbb van egy feles lefogóm, mert multkor nem kaptam vissza, csak egy nappal később találta mega csávó, hogy az anyukája eltette a pakkot, és csináltam másikat) odaadom szívesen. ( a lehúzót csak kölcsönbe :P Megjegyzem elvileg eszterglni is tudok :D Kérdés miből, meg hogy a menet siketrül-e :) )
Köszi mégegyszer a segítséget :)
Elfelejtettem megkérdezni mekkora a karbid.
Nekem 34-es van rajta.
Falsot kap a motor! Tuti!!!!
De a kettő állapot között nem szokott beállni vagy 2500felett van vagy normális 2000 környékén.
Szia. Ahogy muszashi kolléga írta, a gyujtótrafó jó. Köszönet mégegyszer a próbáért
Ami vezetékek bemennek az állórészből a trafóba, ott melyikben kell áramnak lennie? Mert alighanem nekem mindegyikben van. a feketében is. A lendkereket nem tudtam lehúzni, azzal még szenvedek.
HEhe a műszakitól ne félj!
Működjön minden lámpa, meg visszajelző, meg a féklámpa égjen mindkét fék működtetése esetén, ne legyen erős olajfolyás sehonann, ne lötyögjöna futómű, épek, és stabilak legyenek a lábtartók, és kész!

Az állóréssez olyan, mint a simsoné! A forgóban van a mágnes, az állóban a tekercsek, meg a gyújtásjeladó! A baj az, hogy műgyantával ki van öntve! Lehet, hogy újra lehet tekercselni, én nem firtattam annyira, kapott egy bontottat. Viszont ha javítható, legyenszíves mesélje le, mert hátha előfordul máskor is...

Olaj meg füstmentes? hihi Nem csökkentett füstképződésű? :D Egyébként indításkor nálam erősen szálla kék füst :) Ha megyek vele 100-110 között, akkoris füstül kicsit, 5 km város után gyorsításnál füstfelhő.. 2T, ilyen, lehet szegényíteni az olajat, de nem egészséges :)
Szerintem nem, mert lehet hülyeség de ha felkapcsolom a tompítottat általában normális az alapjárat
Levegőcsavar? ...vagy főtengely szimering? Nekem eddig ezek voltak a tapasztalataim. De vannak itt nálam sokkal okosabban is, majd megmondják.
Falsot szív?
Az miért van szerintetek hogy az alapjáratom néha felmegy 2500fölé aztán fogja magát beáll 1800-2000-re aztán megint vissza.
Nyitva van mint 7 fölött.
Egy nagyon picit nedvesedik a dugattyú vége, de még egy cseppre való sem gyűlik össze, szóval talán ez üzemszerű, szóval nem ereszt és úgy tűnik fog is.
Tényleg van valami jó módszer házilag kipróbálni a féket. Én olyan 10-15 km/h-nál külön-külön bármelyik kereket tudom blokkolni száraz aszfalton, de hát gyorsabban inkább nem próbálom ki. Mert hát májusban vizsga, meg amúgy is... ...csak kérdés, hogy ez elég jónak számít-e.

Igen ezt tapasztaltam, hogy főleg motorfékes gurulás után, vagy nagyon pörgetés után kicsit nehezen áll be az alapjárat. Akkor ezért van. Na ezzel nem foglalkozom, max kicsit többet cserélek gyertyát.

Mi van abban az állórészben? A forgóban van a tekercs, vagy ott mágnes van és az állóban van a tekercs? ..vagy valami más is van. Mert tekercselést sok felé csinálnak.

Na igen, de ez a 6 liter tényleg lépésben dugó szinte végig. Szerintem nem rossz. Igen zavar, mert nem tudom miért van. Az olaj az Castrol verseny olaj, full szint 4000 forint literje akciós áron. ...elvben füstmentes. ...csak ezt a mocim nem tudja. :))))
Hogy van most ez hogy alapjáraton mit csinál a power légyszi írd le Trakee hogy sikerüljön megértenem így este
Nekem is van Vertexem egy gyűrűs egy veresenyt futott (tehát használt) minimális kilóméterrel...
Vertex 53.94-es egy 10esért.
Van neki, csak szólok ha kéne, vadi új, gyári, havernek majd veszünk, remélem minnél hamarabb.
Ez hogy jött ide? :) MEg új? Meg mekkora? Mondjuk hacsak nem 54,75 -ös, nem érdekell, de akkoris asszem most nem tartalékolok be ennyiért :)
Somaracenek van 19ért vertex dugója
Haveré is 5öt eszik vége meg kitudja mennyi kb annyi lehet neki is, csak neki ninc power
Nos a féket nemtudom.. végülis ha nem ereszt, meg nem veszélyes, akkro nem gáz... MEgjegyzem én a dugattyút egyszer szedtem csak ki, és ha nem muszáj, soha többet nem piszklálom, mert így téptem el a hátsó fék hátsó tömítőgyűrűét is, hogy visszanyomáskor az éles sarok elvágta...

A bowdennel meg ne foglalkozz, nem éri meg, hogy mondjuk 6-8 e -et fizettesenek egy fékkarért, ha mondjuk le van törve a pöcke, az egész dolog úgyis formális szerintem, max 1 szezonba egyszer beköpi miatta a gyertyát... de valószínűbb, hogy aztsem soha, max nem olyan könnyen áll vissza a sima alapjáratra...

No, ha a kék doboza jó, akkor ugyan az a hioba, mint nekem, generátor állórész... Elvileg a trojáknak van, hogy mennyire megbízható, fene tudja (elektronikát ugyenemtudsz kipróbálni ott, azért egy fogaskerék egyszerűbb :) ) Nekem a Geri szerezte...
Amúgy nekem a 28-as karbival 5 l körül fogyaszt, ésa 150 megvan :) A füst meg ennyire zavar? MErt szerintem kár vele foglalkozni,, lehet hogy az általad használ olaj miatt van, stb stb
Hidegen füstől
Szia!

Végül is így nem jön ki, csak akkor sikerült kihúznom, amikor leszedtem a kart, most a legkülső állapotában éppen nem jön ki a tömítőgyűrű a hengerből. ...vagy arra gondolsz, hogy még ez is sok, ahol most van a képen?

Köszönöm, ezt nem tudtam! Akkor viszont valami hiányzik a hátsó fék pedáljából (van is rajta egy lyuk) mert az a bovdennel nincs összekötve, a bovden csavarja bemegy oda a fékpedál közelében lévő vasba és a bovden vége lóg a semmibe. ..szóval a pedállal nincs összekötve. Bontózzak, érdemes? ..bár ugye például aki nem használja nagyon a hátsó féket, annál sem működik. Egyébként örülök, hogy mechnikus, egy hibalehetőséggel kevesebb. :)

Ma volt itt Apol, kipróbáltuk a kék dobozát. Jó volt. Mondtam nézze meg a gyertyát is hátha. Viszont azt mondta, hogy az ő mocija sokkal kevésbé füstöl. (8000 körül füstöl neki annyira, mint nekem 2-3 ezren)
No, de főtengely szimering csere volt, olajból olyan 1:40-hez fogy, városi szuttyogással 6 Liter körül eszik és 150-et megy. Szóval nem tűnik rossznak a gép, csak mi a rossebtől füsölhet ennyire. ...és mivel a kipuff még hideg volt, így az sem lehet, hogy a kipuffban lévő olaj égett, mivel frissen kapcsoltuk be a gépet. Igaz melegen azért ennél jóval kevésbé füstöl, de az arányok alapján űgy tűnik, legalábbis Apol gépéhez képest füstös a gépem.
Porvédőre meg éna helyedbe elmennék valami autóbontóba, vagy hasonló, és valamely autónak a bowdenvédő gumiharmónikát, vagy az index gumiharmónikát leszedném, és betenném azt!
Hali!

Nos a fékkar nekem kicsit más.. DE ez így nagyon gáz! Ahol fog, az jó, de hogy így kijöna dugattyú! Nekem akkorsem jön kipicits, ha leveszem a fékkart.. MAjd hétvégén ha el nem felejtem, csinálok képet! Bár az az érzésem, nekem nem ilyena főfékhengerem...


A powerszelep pedig: Nos, ennek két feladata van, az egyik, hogy fönt nyit, hogy erős legyen, ez midnenki számára világos, az már kevésbé, hogy alapjáraton is nyit, aminek a henger kiszellőztetése a feladata! Erre két megoldás létezik. AZ egyik, ami nálad van, vákumos powerszelep, az az a nagy fekete bumszli a kipuff fölött, amit lefényképeztél, a piros csavarral, amivel a rugóelőfeszítést lehet állítani, és ezzel a szelepnyitás idejét (legalábbis amennyire én tudom) Viszont ennél a típusnál úgy oldották meg a kis fordulatú hengerszellőztetést, hogy rákötötték a hátsó fékpedálra, gondolván, lassításkor kiszellőztetik a hengert, nehogy megszívja magát.

A másik lehetőség az elektromos powerszelep, az felpörgetéskor sportgépnél 7800 -nél endurónál 7200 nál 1 s -ig 12V-ot ad, majd utána 5,5 V -ot folyamatosan. Amikor leesik a fordulat, ugyan itt leesik a jel 0 V-ra, majd 2500 nál 1 s 12V, majd utána 5,5 V ot tart fenn, míg a fordulat újra el nem éri a 2500 1/mint!
Szóval a tieden ne is keresd a kipuffszelep elektromos berendezéseit, mert valószínűleg gyárilag ilyen mechanikussal volt szerelve! Szerintem örülj neki, mert a legtöbbnél úgyis rossz az elektronika! (lekopogom, az enyémen jó :) )
jajaja, arra várok, az a porvédő, de úgy tűnik drága lesz, úgyhogy valami hasonlóbol fogok csinálni rá.

Köszi, üdv: M
A fékkar által pöckölt bizbasz, ami a dugyttyút nyomja , az azért esik ki , mert hiányzik onnan egy gumiharangszerű kis bigyóka ami a bizbaszt nem engedi kiesni .

Így emlékszem , még nyárról , akkor játszottam a fékekkel . Nekem ennyi a tudásom...