Azért nem olcsó mulatság a rendszámoztatás!Szerintem élből rendszámosat vegyél!!!
De ha mégis ragaszkodsz a rendszám nélkülihez akkor már szerintem is inkább az RS
Hát igen, csak jogsi még nincs rá, csak autóra . De motorozom már minimum 3 éve, úgyhogy úgy döntöttem ideje váltani, csak a korlátlant majd jövőre tudom csak letenni. Aztán majd akkor bejelentem hogy felfúrtam az 50 est 150 esre és kérek rendszámot.
Szóval, kinéztem egy 150 est minden polini rajta. Elvileg nem sok KM van benne, minden műxik rajta. Nincs összetörve minden szép rajta. Amúgy hogy értitek azt hogy sokat kell vele folglakozni? Remélem nem olyan mint anno a simsonom, hogy 1 véig volt nálam, de 1 hétig használtam mer állandó szerelés alatt volt. Itt a link, meg is mondhatjátok a vélemyényeteket. Előre is köszi.
DEA 160as henger, nikasilos.Megemelt kompresszió, 11.6ccm-es hengerfej. Felömlők, karter megköszörűlve, kittes kipufogó, magas fordulatra hangolva, nagyobb karbi, nagyobb membránház. Gyújtásdoboz.
Ezeket mondta a szerelő
Évjáratban meg nemtudok mit mondani,max megnézem a mocin mikor hazakerül
Ha a kép a tiedről készült, akkor tuti nem "89-es! Azt a szériát "86-"87 be gyártották!
És ha nem gyári, akkor milyen henger lesz rajta? 160-as polini?
Elvileg az enyém is 89-es.....
Igazából engem sem érdekel mert kompresszióbajnok volt-míg meg nem szorúlt
Most meg nemtom milyen lesz mert még nincs kész de már amúgy sem gyári henger lesz rajt
EZ igaz! Az enyém is "89-es, holott a papírjai "92 ről szólnak.. de ezt sose éreztem nagy átverésnek, mert oylan állapotban volt, és olyan áron, hogy azthiszem ennél jobban nemnagyon járhattam volna!
Álatlában az évjárattal szokták átcseszni az embereket ls erre akkor jönnek rá amikor megvették és valaki felhomályosítja őket . Lehet hogy szép állapotban van de árban nem mind1.
125 vagy 50?
És azt kell róla tudni, hogy csak akkor vedd meg, ha mániákus motoros vagy! Mert kényes, nyafogós, drága gép... de ha megy, tiszta öröm!
Amúgy ne legyen összetörve, ne legyen benn gányolás, magyar dugattyú, minden elektromos szerkezet működjön stb stb... De ezt miért kell leírni 1000 *???
Nos,a gyári guminyomás elöl 1,9 hátul 2,1 utassal 2,2 -legalábbis én ezt találtam, és egyszer egynek láncvédőjén is ezt olvastam.
A sebességet meg nem, nem 4. be kell vinnie! Én sose forgattam 11 e fölé, oda is egyetlen egyzser, amúgy max 10800 ig! ÉS az igaz, hogy 6. ba nekem se szeret már úgy húzni, pláne nem nagy sebességnél, de 5. be leforog 10800 ig, és valahol 150 körül jár ilyenkor az óra! Igaz, nekem már hátul egy foggal nagyobb lánckerék van fenn, ami a Futura gyári áttételét adja, de az eredetivel is megcsinálta ugyan ezt! 6. ba meg volt, hogy olyanja volt, és elforgott 160 ig egyenes úton, bár ez talán 2* fordult elő. Hozzáteszem, annyira nem szoktam próbálgatni, csak ritkán, ha ilyen ambícióm van, inkább lejtőn hagyom felgyorsulni, hogy ne nyúzzam annyira a motort!
Mindehez azért hozzátartozik, hogy valószínűleg az óra fent már nem mutatja egészen a pontos értéket, de az minden motornál igaz, és egy típusnál jó közelítéssel azonos lehet a csalás! Hogy mennyi, fene se tudja :)
a sőőőt azt jelezte, hogy már nincs bajom a nagy hangjával sőőőt pöpec, így legalább visszaugrálnak a gyalogbékák a járdára ha jövök! :)))))))))))))
Na akkor amint jött alkatrész a fékemhez összelapátolom és újra kipróbálom immár rendesen felfújt gumival. (elöl:1,8 hátul:2 jó lesz???)
Ja egyébként ezt hányadikba kell vinnie? Valahol olvastam a neten, hogy a csóka negyedikben tudta csak kihúzatni 140-ig a felsőbb fokozatokban nem, na így persze vagy 12.000-ret pörgött.
Ha behúzott kuplunggal állsz a lámpánál, gyakorlatilag semmi baj nem lesz! Maximum, ha kezd elvásni akuplungbovden, megadja magát. Szóval nyugodtan, csak én lusta vagyok, és nem szeretem a kezem rajta tartani álltamban :)
A kipuff hangján meg könnyen lehet csendesíteni!!! Modnom, gyapotos az a dob, szétszeded, és kicseréled benn a gyapotot! Ugyanis azt időnként cserélni kell, mert telemegy trugyival!
Viszont a 120-a végsebesség kevés! KIfejezetten kevés! A 160-170 túlzás, maximum 150-160 de akkor igen pöpec állapotban van, reálisan 140-150 -et illik elmennie! DE ez nagyon sokmindentől függ, sok apróság befolyásolja, és a 11,5-ös kompresszió télleg jónak tűnik!
De ha mégis ragaszkodsz a rendszám nélkülihez akkor már szerintem is inkább az RS
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Ezeket mondta a szerelő
Évjáratban meg nemtudok mit mondani,max megnézem a mocin mikor hazakerül
És ha nem gyári, akkor milyen henger lesz rajta? 160-as polini?
Igazából engem sem érdekel mert kompresszióbajnok volt-míg meg nem szorúlt
Most meg nemtom milyen lesz mert még nincs kész de már amúgy sem gyári henger lesz rajt
És azt kell róla tudni, hogy csak akkor vedd meg, ha mániákus motoros vagy! Mert kényes, nyafogós, drága gép... de ha megy, tiszta öröm!
Amúgy ne legyen összetörve, ne legyen benn gányolás, magyar dugattyú, minden elektromos szerkezet működjön stb stb... De ezt miért kell leírni 1000 *???
Éppen mostanság készülök venni egy ilyen szuper kis Apriliát. Mit fontos róla tudni, megvételkor megnézni, kipróbálni stb.? Válaszokat előre is köszi!
Nos,a gyári guminyomás elöl 1,9 hátul 2,1 utassal 2,2 -legalábbis én ezt találtam, és egyszer egynek láncvédőjén is ezt olvastam.
A sebességet meg nem, nem 4. be kell vinnie! Én sose forgattam 11 e fölé, oda is egyetlen egyzser, amúgy max 10800 ig! ÉS az igaz, hogy 6. ba nekem se szeret már úgy húzni, pláne nem nagy sebességnél, de 5. be leforog 10800 ig, és valahol 150 körül jár ilyenkor az óra! Igaz, nekem már hátul egy foggal nagyobb lánckerék van fenn, ami a Futura gyári áttételét adja, de az eredetivel is megcsinálta ugyan ezt! 6. ba meg volt, hogy olyanja volt, és elforgott 160 ig egyenes úton, bár ez talán 2* fordult elő. Hozzáteszem, annyira nem szoktam próbálgatni, csak ritkán, ha ilyen ambícióm van, inkább lejtőn hagyom felgyorsulni, hogy ne nyúzzam annyira a motort!
Mindehez azért hozzátartozik, hogy valószínűleg az óra fent már nem mutatja egészen a pontos értéket, de az minden motornál igaz, és egy típusnál jó közelítéssel azonos lehet a csalás! Hogy mennyi, fene se tudja :)
a szikra kicsit olyan fehéres, nem kékes.
biztos ilyen gondja lehet?Nem csak 125-ösnek van álló és forgórésze?
50-esnek más nem?
Na akkor amint jött alkatrész a fékemhez összelapátolom és újra kipróbálom immár rendesen felfújt gumival. (elöl:1,8 hátul:2 jó lesz???)
Ja egyébként ezt hányadikba kell vinnie? Valahol olvastam a neten, hogy a csóka negyedikben tudta csak kihúzatni 140-ig a felsőbb fokozatokban nem, na így persze vagy 12.000-ret pörgött.
A kipuff hangján meg könnyen lehet csendesíteni!!! Modnom, gyapotos az a dob, szétszeded, és kicseréled benn a gyapotot! Ugyanis azt időnként cserélni kell, mert telemegy trugyival!
Viszont a 120-a végsebesség kevés! KIfejezetten kevés! A 160-170 túlzás, maximum 150-160 de akkor igen pöpec állapotban van, reálisan 140-150 -et illik elmennie! DE ez nagyon sokmindentől függ, sok apróság befolyásolja, és a 11,5-ös kompresszió télleg jónak tűnik!