Sziasztok!!!
Kérnék egy kis segítséget.
A FUTURA levegőszűrő házán van ez a kis cső csatlakozó/kép/,nekem erre nem volt rádugva semmi.
Tudja-e valaki,hogy gyárilag mit kell ezekre rápakolni?
Nos én kb.15Km-t mentem Magnet marellivel és ha nem látom akkor lesem hiszem,hogy mekkora lyukat égetett a dugómba....Szal nem baromság elhiheted!Mikor nekem mondta a szerelőm én is kételkedtem,viszont a szememnek hiszek!
Szevasz muszashi!
A kipufogóhoz vegyél egy egész tábla hőálló szigetelőanyagot és abból megtudod oldani De a nyílásnál mindíg pöfögni fogja az olajat ez a 2t átka.
A powert meg nyisd ki teljesen és már is meg van oldva a rángatás
125-ös? Akkor NGK B10 EG a gyári előírás, és jó is bele, bár télre én 9 -est szoktam belerakni, és nem EG-set, igaz, most olyanom nincs, így B10 Eg van benn :)
Megjegyzem ez a kijukasztja a dugót ez honnan jött? Szeritnem baromság!
Értem köszönöm, akkor még egy kicsit kisebbre veszem a hűtőtakarót. Már csak a nyavalyás kupuffal kell kezdenem valamit, mert hiába szigeteltem le a dob végén a csatlakozást, még mindig rászór a kerékre. Valamit a kipuff végével kéne csinálnom, mert már csak onnan tud fröcsögni, pedig kinézetre olyan 45 fokban kifele áll a motortól a vége.
Hehehe azért az a 8000 -es húzás nem lórugás.. bár megindul... Egyébként pontosan 7800 nál kell bekövetkeznie, de a tapasztalat az, ha jól van belőve, akkor inkább csak megtorpan elötte egy icipicit, majd elég jól húz utána is! Viszont ha nem mükszik, akkor továbbforog, de kínszenvedéssel.... HA jó, akkor talán egy picit vehemensebben húz onann, mint elötte.
Az ideális vízhőfok meg 60-65 °C ! Én ilyenkor a fűtő 2/3-át szoktam letakarni! PErsze erős hajtás esetén előfordulhat, hogy ez sok, de úgyis takony az út, jobb megvárni azzal a nyarat...
...és nyolcezernél nálad sincs az a marha nagy húzás? Nekem agyon misztifikálták, hogy 8000-nél majd nyit a power és akkor hirtelen úgy érzem, hogy lerepülök a gépről. ...ezzel ellentétben 8000-nél azt érzem, hogy elkezdett jobban húzni, de leesés, rántás, hűűűűha érzés nincs.
Azt megírnád, hogy mennyi az ideális vízhőfok? Nekem most a hidegben 50 fok fölé nem nagyon akart menni, így lefedtem az egész hűtőt. Na erre pirosba ment, így vágtam a kartonra lyukat, most olyan 70 fok körüli a vízhőfok.
Nos nem volt türelmem megvárni, míg megjön a hátsó fékhez a felújítókészlet, szóval immár nem csak jogsi, de hátsó fék nélkül, teljesen felelőtlenül felmerészkedtem a mellettünk haladó M5-ös pályára és elkezdtem neki húzni. Azt hittem féni fogok majd, de csak ez első pár kilóméteres oda úton fostam (az első lehajtóig) a visszaúton már nem. ...szóval kicsivel 150 Km/h felett ér véget a gép 6.-ban 11500-as fordulaton. (ez már bőven a piros) Ami még érdekes volt, hogy eddig 8000 körül éreztem úgy, hogy meglódul (power?), de most ez revidiálnom kell, 8000 körül csak elkezd egy picit jobban húzni. Viszont 10500-nál egy akkorát ránt, hogy egy szempillantás alatt 11000-ren vagyok, aztán utána már kókad. De ezt akár 100 Km/h-nál is megcsinálja, szóval 10500 és 11000 között csak egy pillanat telik el! Olyan érzés, hogy hoppá majdnem lerepültem a mociról.
Kiderült viszont, hogy mit csinál a másik bizti. Hazafelé jövet ugyanis észrevettem, hogy nem villog a műszerfalon az index visszajelző. Megálltam és akkor megnéztem, hogy maga az index is kókadt és a fényszóró is villog vele együtt. Leállítottam a motort erre jó volt az index és a világítás. El már nem indult, be kellett tolni (de ez előtte is így volt, ki is akartam már mérni, hogy mi szívja le az akksit), de járó motorral megint szar volt. Na hazamentem, otthon már álló motornál is csinálta. Végül megnéztem és kiderült, hogy elszállt a 7,5 A bizti. Visszaraktam a 15 aperest kicsit jártam vele és jó lett, szóval ez az ág a töltésé. Biztos ami biztos mentem még egy kört magas fordulaton, hogy most is kiolvassza -e a töltőáram, de nem tette. ..az újabb körrel csak arra jöttem rá, miért is vesznek egyesek mindig nagyobb motort. ...hát igen a második körben már kevésnek éreztem a 150-et. :)
csá.Azt meg nem mondom neked h hanyas évjárat mert nekem van rola papirom h 94-es de mivel 89-91-ig gyártottak iet ezért nem toom.én nem régen vettem 250-ért de qrva jó állapotban van,tökéletes fetés,e-h uj michlein gumi, uj fékbetétek,minden müxik rajta,a blokk is faxxa pöcc röff.ugy h nem hiszem h eladom!!!de végülis minden elado és mindennek meg van az ára!!!
Hali!
ha érdekel vkit nekem van egy nagyon szép állapotú a 92es tipusból a trapézlámpás.
akit érdekel email, msn: muki011@freemail.hu
most felujjitás alatt de hamarosan kész lesz.
Budapesti
Nemtudom mennyi lesz a végösszeg
De igazából nem is érdekel!Nekem ez a motor tetszik-ezért ezt vettem meg!
Valóban inkább már túrasport jellegű a forma de ha nem érsz utól akkor baszhatod
csá.én már néztem azt a motort amikor én vettem az enyémet...........:S:S.A motor.hu-n is meg van hirdetve és ott oda van irva h 15000-es fordulat az azért elég érdekes legalábbis sztem és ha jól láttam akkor szabolcs megyében van ha elmensz megnézni akkor gyere be nálam is Kisvárdán lakom.
Meg mennyit kér mindezért?
Őszintén szólva nem értelek... egy vagyon lesz, és alapjába véve ottmaradnak a hátrányok! A 16" -os kerekek stb... Mert ha egy Futura lenne, jobban értem.. de a 108-as projekt mai szemmel már eléggé nem sportos vonalat képvisel....
Nemtudom,nem értek hozzá
A szerelő pont ezeket a tulajdonságokat mondta a polliniről.Én bízom benn mivel nem ma kezdte és versenyeken is szerel 25-ösöket!
Ennek maximum a fridoma gyári fényezésű! De ez egy dolog!
Rendszám nélkül akkorsem kellene.... Jó, tudom, nem oclsó, meg minden, de akkoris,! Azért nem véletlenül találták ki.... Mert tudom, az általános vélemény, hogy óó csak 125-ös, de azért könnyen meg lehet halni ezzelis.... És akkor még jól jártál, ha peched van, egy életre nyomorék maradsz!
És a rendszám ügy nem úgy megy, hogy hopp, kérek rá rendszámot! Habár ugye éppen most törtölték el az évjáratkorlátozást, attólmég ott a regadó (mondjuk a korral csökken) meg mindenféle forgalombahelyezős cucc, ami 2001 -ben, reg adó nélkül is 50 e Ft volt, szóval nem olcsó... De ez még csak finaciális probléma, de mivel gyakorlatilag nem lesz papírod a motorról, csak egy adásvételi, így nem fogod tudni leműszakiztatni!
A 160-asról én rosszakat hallottam.... Elvileg jobban melegszik, és meg fog ragadni! + amúgysincs túlméretezve az alsó hajtókarcsapágy, csak még hamarabb gallyra megy! A nagyobb membrán meg hát... ennél nagyobbat mit akarsz? :D
Kérnék egy kis segítséget.
A FUTURA levegőszűrő házán van ez a kis cső csatlakozó/kép/,nekem erre nem volt rádugva semmi.
Tudja-e valaki,hogy gyárilag mit kell ezekre rápakolni?
A kipufogóhoz vegyél egy egész tábla hőálló szigetelőanyagot és abból megtudod oldani De a nyílásnál mindíg pöfögni fogja az olajat ez a 2t átka.
A powert meg nyisd ki teljesen és már is meg van oldva a rángatás
Megjegyzem ez a kijukasztja a dugót ez honnan jött? Szeritnem baromság!
Az ideális vízhőfok meg 60-65 °C ! Én ilyenkor a fűtő 2/3-át szoktam letakarni! PErsze erős hajtás esetén előfordulhat, hogy ez sok, de úgyis takony az út, jobb megvárni azzal a nyarat...
Azt megírnád, hogy mennyi az ideális vízhőfok? Nekem most a hidegben 50 fok fölé nem nagyon akart menni, így lefedtem az egész hűtőt. Na erre pirosba ment, így vágtam a kartonra lyukat, most olyan 70 fok körüli a vízhőfok.
Amúgy szerintem az, hogy ennyire fönn húz a kipuffnak köszönhető! Gyárilag 10000 -nél van a csúcs!
Kiderült viszont, hogy mit csinál a másik bizti. Hazafelé jövet ugyanis észrevettem, hogy nem villog a műszerfalon az index visszajelző. Megálltam és akkor megnéztem, hogy maga az index is kókadt és a fényszóró is villog vele együtt. Leállítottam a motort erre jó volt az index és a világítás. El már nem indult, be kellett tolni (de ez előtte is így volt, ki is akartam már mérni, hogy mi szívja le az akksit), de járó motorral megint szar volt. Na hazamentem, otthon már álló motornál is csinálta. Végül megnéztem és kiderült, hogy elszállt a 7,5 A bizti. Visszaraktam a 15 aperest kicsit jártam vele és jó lett, szóval ez az ág a töltésé. Biztos ami biztos mentem még egy kört magas fordulaton, hogy most is kiolvassza -e a töltőáram, de nem tette. ..az újabb körrel csak arra jöttem rá, miért is vesznek egyesek mindig nagyobb motort. ...hát igen a második körben már kevésnek éreztem a 150-et. :)
ha érdekel vkit nekem van egy nagyon szép állapotú a 92es tipusból a trapézlámpás.
akit érdekel email, msn: muki011@freemail.hu
most felujjitás alatt de hamarosan kész lesz.
Budapesti
De igazából nem is érdekel!Nekem ez a motor tetszik-ezért ezt vettem meg!
Valóban inkább már túrasport jellegű a forma de ha nem érsz utól akkor baszhatod
Őszintén szólva nem értelek... egy vagyon lesz, és alapjába véve ottmaradnak a hátrányok! A 16" -os kerekek stb... Mert ha egy Futura lenne, jobban értem.. de a 108-as projekt mai szemmel már eléggé nem sportos vonalat képvisel....
A szerelő pont ezeket a tulajdonságokat mondta a polliniről.Én bízom benn mivel nem ma kezdte és versenyeken is szerel 25-ösöket!
Rendszám nélkül akkorsem kellene.... Jó, tudom, nem oclsó, meg minden, de akkoris,! Azért nem véletlenül találták ki.... Mert tudom, az általános vélemény, hogy óó csak 125-ös, de azért könnyen meg lehet halni ezzelis.... És akkor még jól jártál, ha peched van, egy életre nyomorék maradsz!
És a rendszám ügy nem úgy megy, hogy hopp, kérek rá rendszámot! Habár ugye éppen most törtölték el az évjáratkorlátozást, attólmég ott a regadó (mondjuk a korral csökken) meg mindenféle forgalombahelyezős cucc, ami 2001 -ben, reg adó nélkül is 50 e Ft volt, szóval nem olcsó... De ez még csak finaciális probléma, de mivel gyakorlatilag nem lesz papírod a motorról, csak egy adásvételi, így nem fogod tudni leműszakiztatni!