Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked akartam címezni.
Te regényíró leszel?
Hello!
Szinte biztos ,hogy állórészt kell cserélned ,mert szar lett .
Csináltam már sok ilyen tünetekkel rendelkező gépet.
Ha érdekel megnézem ,lehet ,hogy van boltott állórészem hozzá.(gondolom rv 3-4-6 os blokk valamelyike van benne)
af1@freemail.hu
A kép csak illusztráció (VAGY ÁLOM)
Na, akkor mégis csak ilyen ez a váltó, akkor nem erőlködöm ezzel többet. Egyébként ha lámpáknál behúzott kuplunggal állok, az mennyiben befolyásolja a kuplung élettartalmát?

No igen, alapvetően nem akarom lecserélni, de ha már ennyire forszírozza a kolléga megnézzük, ki tudja. Ha csere, akkor mindenképpen az egész, mert szerintem biztosan rossz ötlet csak a végét cserélni.
Mondjuk annyi létjogosultsága lehet a dolognak, hogy mivel sokat járok városban (tulajdonképpen robogónak használom :) egy utca dob praktikusabb talán, mert elvben alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb lesz talán, míg ugye a versenydob fent hoz előnyöket.
...hogy ez mennyire belőtt rendszer, na ez jó kérdés, de 5.-6. ban már nem nagyon megy 9000 fölé, szóval olyan 120 a vége. Mondjuk ezt a főtengelyszimering csere előtt mértem bár az valószínűleg felesleges volt, mert mint kiderült, ez a gép ennyire folyat, ha nem pörgetik. szóval az nem biztos, hogy számít, a laposka első kerék már talán inkább. (olyan 0.9-1 lehetett benne) Miközben olyan 160-170 -eket emleget mindenki az ilyen mocikkal kapcsolatban. Mondjuk a karbi huszonvalahányas, szóval nem túl nagy, de ez nem tudom, hogy ennyire levinné-e a végsebességet. A 11,5-ös kompresszió meg talán még tűrhető, szóval vagy a karbi kicsisége okozza, vagy a kipuff nem ideális. Az mondjuk biztos, hogy az előző tulaj nem vacakolt a finomságokkal, csak felvágták, azt kész. ...ez a hozzáállás látható azon szerelési munkákból, amit egyébként a motoron végeztek. :(

A hangot már megszoktam, sőőőőt :)
Mail van: gabor.rozsar@lok.hu
...minden ami MS-el kezdődik, nálam kilőve. (Powered by Linux)
...és milyen hangja van neki? Ez valami utcai dob? Ha valami csoda folytán mégis cserélnénk, akkor az egész rendszert kéne, nem csak a végdobot, mert az úgy szart sem ér.
Szia
Csak egy garnitúrát kapok :)
Szóval nem árulom :)
Tekercselés óta csinálja? Hümm háát akkor el kéne gondolkodni azon, hogy taána tekercselés nem sikerült valami fényesen... Mert gondolom azért csak összejelöltétek a gyújtásalapot a blokkal, és úgy tettétek vissza.... És ha nem forgott le a lendkerék, akkor tuti a tekercs szar!
Hali!
Kössz a választ, de a gyertya tutira jó!
amikor meg betolom, akkor berakom egybe, de néha kiugrik üresbe.
Szóval nem tom mi lehet.
A gyújtással kell akkor játszadozni.A lendkereket le kelett szeddni, mert nem volt szikra, meg lett tekercselve a jeladó, és mióta vissza lett téve azóta csinálja ezt!
Remélem h nincs jól beállítva és csak ez a baja!
Kössz!
őőő azért a váltó másnak se mindíg veszi kapásból az egyest.. Én azt csinálom, (pláne ha ismerem a lámpát) kicsit előbb beteszem egybe, és finoman elkezdem kiengedni a kuplungot! Ha fog jó, ha nem, beteszem még egyszer! Csak minekutána keszthelyen van 2 db közlekedési lámpa, vonyarcon meg egy, amit ki is kerülök, annyira nem komoly probléma nálam :D

A kipuffodra meg szerintem vigyázz! Az a rendszer úgy együtt állat, és gondolom jól is van hangolva! (bár lehet, hogy kicsit hangos, de szerintem gyapotos, és újragyapotozással csendesíthető)
De figyi, ha le akarod cserélni, még azs lehet, hogy megpróbálok szerezni egy gyári rendszert, és elcserélem veled :)
nekem azért nem tetszik mert tul nagynak találom de lehet neked tetszene. 1 próbát emgér :)
ha adsz email vagy msn cimet szivesen megmutatom max nemtetszik :)
Hmmm, 5letes, noha ha ez is beszarik, akkor nem adok érte újból 7390-et, hanem ezt fogom tenni! Köszi a tippet! A váltókart már meg is csinálták, fasza, de az alapvető 0--1 átmenet időnként jlentkező problémája megmaradt. Azt hiszem inkább hozzászokom és pirosnál behúzott kuplungal és a váltón hagyott lábbal várakozom, így a kuplung felengésekor beugrik és már megyek is.

Most már mindent értek! :)))
No tegnap nem voltam, mert hajnali 1-ig kergetőztem a Kossuth tér körül a birodalmi gárdistákkal. Szóval miért jó az nekem, ha dobot cserélünk? Nem nagyon hiszem, hogy akarom én ezt, de győzz meg! Neked milyen van, miért nem tetszik?
Lehet szar hengerfej tömítés, akkor nekem ezt csinálta(magyarul nincs kompresszió)
Pl lehet, hogy rosszul van beállítva a gyújtás... Vagy elforgott a lendkerék, vagy KO a blokk...
Előszőr is érdemes lenne megmérni a kompressziót, ha az rendben van, megnézni a gyújtást, esteleg másik gyertyával próbálni, hátha a gyertya szigetelése repedt el. (ha rosszul van beállítva a gyújtás, akkor elötte se ment volna szerintem...)
Szasztok!
Van 1 af1em, 50-es.
van szikra, önindítóval nem indul, ha betolom, akkor néha pöfög, aztán robban 1 marha nagyot, de nem indul be.
Mi lehet a gond?Talán nincs jól beállítva a gyújtás?
5leteket várom!
Hello!

Valamiről lemaradtam. Milyen gumikat kapsz te Ausztriából???
Mert engem érdekelne 110/70*17 valamint 130/70*17 vagy 140/70*17
De nehogy nekem ilyen ökör árakat tálálj ki...
nagyon jó kis gumi
Köszi az infokat!
Majd megnézem az oldalakat!
Mielőtt gazdagnak gondolsz, a Pirellit ausztriából kapm használtan
A Heidenaut sok barátom használja 650-es, 1000-es gépeken.
Meg vannak vele teljesen elégedve. Igaz picit kemény, de ilyenkor is motoroznak, és nem panaszkodnak.
Nekem van kapcsolási rjazom, szerintem ugyan az az összes AF-1 esetében!
De ha nem forog ki, ott más hiba lehet!
Ha küldesz egy mailt a szakacsmarcell@yahoo.de -re, elküldöm a kapcsolást! (azért küldj, mert el szoktam írnia mailcímeket, és ezt elkerülendő inkább válaszolok :D
Helló mindenkinek !

Nincs valakinek egy kapcsolási rajza af1 hez a régi rotax 127 es blokkoshoz ??
Mert most rakom rebdebe a motort és voltak rajta házi barcsák megoldások most szépen bekötöttem mindent a helyére (remélem a helyére) ; És a motor alapjáraton szépen kiforog viszont ha megyek vele terhelésnél dadog nem egyenletesesn jár és nem forog 6000 nél tovább :(:(
Nem tudtok segíteni ez mért lehet??
van az a bizbaz amire megy a két tekercsről a vezeték aszem az a fesszabályzó ha jól tudom ? nah azon van még 2 csatlakozássi hely az egyik vmi 1+1 jelölésű vagy mi az nemtudjátok mi lehet és annak ami oda megy kábel annak hova kell mennie ??

Remélem tudtok segíteni :) előre is köszönöm !!!
Hello!

Gumit a www.mofaker.hu -n nézd meg! (jó, látom néhányan itt nagyon osztanak, de ők nekem is vegyenek michelin-t :P ) Itt kap elég jó minőségű heidenau-t pályacsúcsot nem futsz velük, de utcára, egy átlag motorosnak elég jó! Egyre viszont figyelj, a 16 olos gumik jó része 100-as sebességindexel ellátott, szóval 125-ösre nem ajánlott.
Láncszettet a www.nagyvas.hu -n találsz, én javaslom ott a CZ-t (elvileg AF-1 re 125-ösre 520-as való) 13600 FT, "O" gyűrűs, és úgy néz ki, egy 40 e km-t gondos ápolás mellett simán el fog futni! A lánckerekek sajnos drágát, pláne a hátsó, az 7000 FT.. az első elvileg 2500 . Így kb 20 e Ft felett van valamivel a szett. Persze "O" gyűrű nélküli lánccal olcsóbb, de mivel a lánckerekek ára elég borsos, ezért én javaslom a tartósabb láncot...
Valaki használ Pirelli Sportdemon-t ? Mi a véleményetek róla?
kösz a segítséget...
ha egy gsxr1000-em lenne faszom törődne azzal hogy mennyi egy gumiszett....
eminyén se az van,mondjuk vágott slicket lehet venni ócsón,de nem bízok benne.
metzit használok.