"Viszi a dugót, tehát valszeg jó " -no ez egy akkora baromság, mint kétszer az empire state buliding! Attólmég le lehetnek ragadva a gyűrűk, meghúzhatta a hengerfalat, rommá lehet törve akár a dugÓ! De mit koptatom itt a szám, ha értesz hozzá, és nincs más ötleted, szedd le a hengert, és meglátod! Ha meg nem értesz, akkor vidd szerelőhöz!
Könnyű forgatni a lendkeóreket? És megy vele a dugattyú is? Mert ha nem érzed a lendkeréken a kompressziót, akkor sajnos elment.. És ilyenkor az van, hogy szétszeded a blokkot, és megnézed mekkora a baj! Valószínű dugócsere + fúrás, vagy ha nicasilos, akkor hengercsere is, esetleg hüvelyezés...
Sokminden.... Előszöris van-e kompresszió, szív-e a motor, és jó helyen van-e a gyújtás! Nos, mivel azthiszem, nincs túl sok műszered, ezért próbáld meg, hogyleszeded a tankot, kicsavarod a gyertyát, öntesz bele kis benzint, gyertya gyorsan vissza, indít, ha puffog egyből 1-2 -t, akko valószínűleg mégsem kap egésen benzint.. Nézd meg a membránt, nem tört-e le, fogd be a kezeddel, hogy érzed-e a szívást, aztán próbáld ellenőrizni a gyújtás helyét, és persze nem lenne rossz megmérni a kompressziót sem...
Sziasztok!
Van szikra, mégsem indul be.Anyagot kap, ha betolom néha pöfög, néha nagyobbat is, de nem indul be.
Mi lehet a probléma oka?
50-es af1-ről van szó.
Nekem is szürcsög :) én szeretem, mikor szürcsög :) Megjegyzem ezzel elég feszes csillapításod lehet :) Meg aztis, hogy nekem még sűrűbb cucc van benn :D
Ugyanmár, minek gyújtáskapcsoló? A nlkül is megy! Ami oda megy vezeték, azok közül a piros-feketét, és a barnát összekötöd, a kéket, és a fehér pirosat meg gondosan leszigeteled, hogy egyik se érhessen hozzá semmihez, és máris van gyújtás, és működik minden elektromos része a motornak! Leállításhoz pedig összeérinted amiket gondosan leszigetetél, ezzel megszakítod a gyújtást, amiket pedig összekötöttél, azokat szétszeded, és lekötöd az elektromos rendszert is!
Tegnap lecseréltem az olajat a telóban 80w-90-re.
A jobb oldalo szürcsög. Lehet kevés az olaj benne?
A bal oldali jó lett.
2,5 dl-t öntöttem mindegyikbe.
hali srácok még mindig af1 gyujtáskapcsolóra vadászok v a gy a belsejére. valami hoozáértő nézze má meg a képeimet hogy af1-em v valami másfajta motorom van:D
köszike
Háát elég szar hangja volt... az tény.... Pedig nem vetem meg a sor 4 hangját, de azért ez túlzás... Amúgy volt valami dobszerűség az ülés alatt, de nem sokat csillapíthatott....
Hja, és jelentem, fém fékcső instalállva :) Nem mondom, nem tűnik rossznak így, a garázsba, de azért nem az a betonkemény, mint haver RS-én... Asszem ahhoz a főfékhengert is Rs-ére kellene cserélnem.... De azt nemteszem :D
Viszi a dugot, tehát az valszeg jó.
De lehet h azért nem indul be, mert eltörött a gyűrű?
Atol törhet el, h hidegen megyek vele?
Lehet az a probléma, h eltörött az 1ik gyűrű?
A lendkereket nagyon könnyű forgatni.Mi van ha nincs kompresszió?
Van szikra, mégsem indul be.Anyagot kap, ha betolom néha pöfög, néha nagyobbat is, de nem indul be.
Mi lehet a probléma oka?
50-es af1-ről van szó.
Nem mertem sűrűbb olajat tenni bele.
Max majd lecserélem :)
Nem nagy dolog :)
A jobb oldalo szürcsög. Lehet kevés az olaj benne?
A bal oldali jó lett.
2,5 dl-t öntöttem mindegyikbe.
köszike
Hja, és jelentem, fém fékcső instalállva :) Nem mondom, nem tűnik rossznak így, a garázsba, de azért nem az a betonkemény, mint haver RS-én... Asszem ahhoz a főfékhengert is Rs-ére kellene cserélnem.... De azt nemteszem :D
szegény favágó