El foglak keseríteni! '92 -es a legfiatalabb Af1. A többit csak a magyarok "fiatalították. Rendszám nélkül ez különben is csak bevallás alapján működik.
Egyébként a képen szereplő motor szerintem Sport Pro. 40 mm-es teleszkópszárral, más hátsó lengővillával, 110-es első, 140-es hátsó gumival.
A blokkhoz szerelési utasításom van. Ha írsz nekem egy mailt ( szakacsmarcell@yahoo.de ) szívesen elküldöm.
Az olajpumpa a blokk bal oldalán, elől egy műanyag fedél alatt van, ha megvan. Megy oda egy bovden, illetve hátul az ülés elvileg jobb oldalán az idom alatt van az olajtartály. Benne egy érzékelő (úszókapcsoló) Ha ezek megvannak, és jó a pumpa, akkor csak pár csőre lesz szükséged, hogy visszakösd! Olajszintjelző ég folyamatosan? Vagy kiszedték?
Szerintem az is tökéletes lesz számodra! Gondolom a feltétel mindössze annyi, hogy koomplett futómű tűrhető fékkel. És esetleg az sem árt, ha acélváz, amire tudsz füleket hegeszteni.
Grr ne adj ilyen buta tanácsokat!
Az AF1 gyári gyertyája: NGK B10 EG Ezt lehet cifrázni, RS-be asszem BR 10 EG-t írnak, ha jól emlékszem egy plussz zavarszűrő van benn, ennyi a különbség. A lényeg a 10-es hőérték! (125-ösről beszélek!) Télen 9-es elég, ileltve nyáron is elmegy.
De 8-ast NE!
Ilyen 5-öst meg írta a srác... Basszus az a Suzuki swiftembe is túl alacsony hőérték! Ki is olvaszthatja a dugattyút...
Lemez tömítés? Ezt honnan szedted? Hengertalphoz papír, hengerfejhez csak az O gyűrű. Lehet, hogy ha lentre teszel egy vékony lemezt, megkened jó lesz, de ez akkor is kókányolás!
Mennyibe adnád a tükrünköt? Én is most vettem egy 125 cm3-is Futurát (1996), de egy - két apróság hiányzik róla/belőle, és szeretném rendbe tenni.
Keresek még első indexpárt,jobb oldali légvezető csövet (nem tudom a szakszerű elnevezését ),és szeretnék kérni segítséget az olajtartály/olajadagoló/olajszintmérő kapcsolásáról,működéséről,szereléséről. Ugyanis az előző tulaj kiiktatta sikeresen, és sima keverékkel használta a mocit...
Eddig nem volt még ilyen motorom, ezért örülnék egy kézikönyvnek is a szerelési-, kapcsolási útmutatókhoz, és a pontos beállítások miatt. Sorry a sok alap kérdés miatt, de nem szeretnék semmit sem elrontani rajta, és mivel ti jobban értetek hozzá mint én, ezért volt bátorságom segítséget kérni.
köszi a gyors választ.a lendkerék lehúzóra volt egy tippem méretileg de most már biztos hogy az kell.az öninditó pedig érdekelne.köszi szépen mégegyszer.
sziasztok.üdvözlök minden motorost.én most regiztem,és hát a motoromat is most vettem szóval bele a közepébe.nem nagyon volt még ilyen mocim.ez egy Aprilia AF1 50 Futura tipusú 95-ös évjáratú fenevad.szükségem lenne egy pár tanácsra de most mivel szét van szedve inkább pár alkatrészre.egy öninditó kellene meg egy lendkerék lehúzó szerszám aminek nem tudom a méretét.dobok egy képet róla,nem tudom kit mennyire érdekel.köszi.
Egyébként a képen szereplő motor szerintem Sport Pro. 40 mm-es teleszkópszárral, más hátsó lengővillával, 110-es első, 140-es hátsó gumival.
A blokkhoz szerelési utasításom van. Ha írsz nekem egy mailt ( szakacsmarcell@yahoo.de ) szívesen elküldöm.
Az olajpumpa a blokk bal oldalán, elől egy műanyag fedél alatt van, ha megvan. Megy oda egy bovden, illetve hátul az ülés elvileg jobb oldalán az idom alatt van az olajtartály. Benne egy érzékelő (úszókapcsoló) Ha ezek megvannak, és jó a pumpa, akkor csak pár csőre lesz szükséged, hogy visszakösd! Olajszintjelző ég folyamatosan? Vagy kiszedték?