1. Önindító és önindítórelé mennyi együtt? vagy külön külön.
2. Mennyi a két visszapillantó?
3. Mennyit kérsz a kipuff dobért? milyen márkájú? És hogy tudod csatlakoztatni a rezóhoz?
4. Mennyit kérsz a km/h ért?
5. Van-e hőgombád?(amit a hengerfejbe kell belecsavarni és ahoz kell ccsatlakoztatni az érzékelőt)
6. Van-e ép gázbovdened? (nincs kiszálasodva és könnyen mozog.)
7. Milyen típusú a blokkja? (rv3,rv4,rv6.....stb)
Előre is köszi!
Ha korrekt árakat mondasz akkor kell elég sok dolog!
Nos,igen,gondoltam,hogy virtuálisan nem megy.. Viszont esetleg valakinek ismerős lehetett volna,de nem volt.Szerinted rosszak a rajzok?:D Nem hiszem,márpedig,ahol kellett hézagoló,ott volt,máshová nem fér,és persze,nem a szalonból hoztam a motort,tehát halvány lila fingom nincs,hogy mások mit csináltak vele,és mit nem.
A tűgörgők meg újnak tűntek.. Talán valamelyik tengely "felett",mert akkor esett ki,de! max a váltótengelyre mehetne,ott meg lógna..
Végülis igen,vagy jó lesz,vagy nem... Logikus.. Bár az utóbbi hihetőbb,mert az az alátét benne volt,és működött vele a motor.
Háát figyu. Szerintem ennél többet itt már senki nem tud segíteni. Ergó két lehetőséged van:
1; megpróbálod, lesz ami lesz, persze ha érdekes hang jön, furcsán viselkedik, egyből szétszeded
2; szétszeded újra, és megmutatod valakinek, aki már látott ilyet, hátha ő összelegózza. De élőbe, mert így tippelgetni elég nehéz...
Elvégre ha benn volt, akkor az nem lehet igaz, hogy minden a rajz szerint bennvan a blokkba, kivéve, ha a robbantott ábra nem pontos.
Amúgy miből gondolod, hogy újak a csapágyak a váltóba? Pláne, hoyg szerintem azok a két félből álló tűgörgők igen nehezen beszerezhetőek. Nekem egyébként 53 e km-nél még nem volt gond a váltóval, kuplunggal, minden a gyári volt, kivéve a kiegytengely egyik csapágya. Különbenis tűgörgőket cserélni sok értelme nincs, hacsak szét nem hullott, hiszen ha a futópálya marad a régi, akkor szinte semmi nem változik, hiszen általában a görgő a legkeményebb láncszem.
Esetleg érdemes az egész főfékhengert tartályostól előre fordítani kicsit a kormányon, úgy kön nyebben feltelik a főfékhenger hengere. Aztán pumpálni. Ha nem akaródzik, esetleg hosszú csövön keresztül az alsó légtelenítő csavaron át megszívni. Sajnos nincs általános recept, nekem is volt, mikor simán sikerült, volt, mikor egy órát szenvedtem vele.
Ja igen,még a fékkel bajlódok.Felpuhítottam a dugót,meg ami ragadt (nem tudom,mi volt pontosan),visszaraktam a fékkart,összekötöttem,de amikor öntöttem bele az olajat,nem folyt le a tartályból,és nem légtelenítődik
Mielőtt széthúztam,mindent legórtam az asztalról.. Aztán,mint a kindertojásból,amikor kettényílt a blokk,kiesett ez az alátét
Ötletem sincs,hogy honnan
A fogaskerekek közé nem illik,máshol van alátét... Félek attól,hogy valami szétmegy a blokkban,mert az nem lesz nagy öröm,legalábbis nekem nem lesz az :D
Biztos szét lett szedve nemrég a blokk,mert a tűgörgők újnak tűntek.(kuplungkosárnál,meg a fogaskerekek alatt)
Senkinek se ismerős ez a méret? (fix,hogy nem gyári tartozék,és nem is valami rendelhető extra)
Pedig nekem a blokból ilyen vastag alátét egyedül a kuplungtengelyen rémlik. A tűgörgős csapágyak alatt még. Ott tuti van hasonló, ellenben a 20-as belső méret kicsit kicsinek tűnik oda.
Esetleg a léptetővillák tengelyén ha volt ilyen. De az nem rémlik. Meg oda minek. Másik lehetőség, hogy a váltótengelyen.
Biztos, hogy a blokkból jött? Nem valaki odacsempészte, korábban maradt ott? Egyébként ha nem találod a helyét, próbáld ki a motort, aztán lesz valami. Jobb ötletem nincs :D
Kuplung alatti biztos nem,mert nem fér el.. Mármint a kívülről,meg sehonnan :D A tengelyeknél se fér el,túl vastag.. És,a rajz szerint,ami volt,minden hézagoló megvan...?!
Szóval.. A kuplungház alatt nem fér el,mert akkor nem passzolnak bele a lamellák.A tengelyeknél meg sehová nem tudtam betenni.
A fényképezőgép nem aratott sikert,szóval más megoldást választottam. De képzeljétek el a dolgokat. :D
Szóval volt egy alátét,ami kimaradt a blokkból,mert nem passzolt sehová (rajz szerint raktam össze). Akinek ismerősek lesznek a méretek,szóljon,hogy hová passzol a darab,mert nem tudom,és nem láttam,honnan esett ki.
Ja,a méretek milliméterben vannak,de akinek jobban tetszik centiben..
1. Önindító és önindítórelé mennyi együtt? vagy külön külön.
2. Mennyi a két visszapillantó?
3. Mennyit kérsz a kipuff dobért? milyen márkájú? És hogy tudod csatlakoztatni a rezóhoz?
4. Mennyit kérsz a km/h ért?
5. Van-e hőgombád?(amit a hengerfejbe kell belecsavarni és ahoz kell ccsatlakoztatni az érzékelőt)
6. Van-e ép gázbovdened? (nincs kiszálasodva és könnyen mozog.)
7. Milyen típusú a blokkja? (rv3,rv4,rv6.....stb)
Előre is köszi!
Ha korrekt árakat mondasz akkor kell elég sok dolog!
üdv