csáóó! most olvasom h sürgöslenne meg kéne nekem van kuplungom is meg ami kell az is de koterban vok hp este meek haza és küldök képet ha megtalálom hogynéz ki v ha küldezs képet megkeresem neked mert tuti van! minden jot üdv!
Aprilia AF1 Sport Pro 125 (1991) motorhoz továbbra is "nagy erőkkel" keresek kuplungkart. Amennyiben valakinek van eladó, vagy tudja hogy lehet beszerezni, kérem jelezze, sürgős lenne!
Őszintén? Háát, a szöveg az szép duma :) 38 LE:D:D:D Hihi Ugyanis a TZR legendásan tartós, és legendásan sokkal gyengébb a többieknél. Asszem a régiek 22, az újabbak 25 LE sek. Mondjuk ez egy dolog, attól még remek 125-ös. Ellenben ez a példány... Hááát... Kályhaezüsttel fújt kipuff, ami ráadásul mókolt is, idomok meglehetősen trehányak, gumik teljesen kopottak.... Háát tudom a TZR drága móka használtan is, de azért 270.... Ugye kapásból gumi, ami Heidenauból, ami olcsó és jó is 25 e... Aztán hogy az idomok állapotával megbarátkozol, vagy rendbeteszed, meg a kipuff... Szerintem annyira nem jó ez az állapot.
És még valami. Senki nem akarja elhinni, de hátha majd te :) Olcsóbb venni egy tip-top állapotút, mint egy ramagyot, és rendbetenni, ráadásul az újrafényezett, hegesztett idomok hajlamosak repedni, festék lepattanni, stb stb, akkor is, ha a legjobb technikával, a legjobb anyagokal dolgoznak rajta.
ez pl sokkal szebb:
http://www.hasznaltauto.hu/3118756_yamaha_tzr_1995
Hehe ez meg vicces: http://www.hasznaltauto.hu/3228437_yamaha_tzr250r_1993
Csak egy személlyel, hétvégi motorozásra használt. Ippen csak azt nem állítja, hogy "csak 80-al mentem vele, ez egy veresenymotor, de én csak nagypapisan használtam" hihi
Erősen úgy tűnik, mintha nem tudnád rendesen bekapcsolni lefele a fokozatokat. Ez gyakran abból fakad, hogy a váltókar valamibe beleütközik, pl a rudazat úgy van beálltítva, hogy a lábtartóba, de pl simson esetében (s50) rosszul beállított határolók is okoznak ilyen tüneteket, igaz, emlékeim szerint a kis AF1-en nem lehet ezen állítani. Én mindenképpen arra tippelek, hogy a váltódobot nem fordítod rendesen el, csak a pozicionáló rogó segít rendesen beakasztania sebességet, és ez neki mindíg nem sikerül. Nézd meg nem ütközik-e fel valamin kívül.
Hát nemtudom...ha még nem tetted meg akkor állíts a kuplungon, és cserélj olajat a váltóban..ha utána is csinálja akkor v kuplung v váltóbaja lehet...ennyi de lehet nem mondtam újat! Sok sikert!;)
Hát nem tudom tzr-t is bontanak állandóan. nekem ez tetszik remélem hogy nem bánom meg. az egyik havernak vagy egy af1 replica de mindig csináljuk ezt nem lehet kiszámolni
AF1, NSR, esetleg MITO. A Rotax blokkhoz találsz alkatrészt, főleg mostanában(mindenki bontja, árulja) viszont nem könnyű rendszámoshoz jutni. NSR-hez már kicsit neccesebb cuccot szerezni de még mindig könnyebb mint a TZR-hez.
Megyegetek, fékezni kell visszaváltok pl. 2-öt kezdek gyorsítani és kb 6 ezres fordulaton kiugrik a sebességből! És beugrik a két sebességi fokozat közé. De ezt csak lefelé tapasztaltam. Fölfele rendesen veszi a lapot. Még egy kérdés!: néha ha váltok vissza megragad a váltó és nem tudok lejebb váltani. Mintha megragadna a kar. Ilyenkor hirteten egyet föl és utána már jó tudom lepakolni meg sem akad. A harmadik: Ha jár a motor, megállatam szinte lehetetlen bepakolni üresbe. Csak úgy tudom hogy előre eldöntöttem hogy itt megállok és 5 km/h vál kell bepakolni, mert úgy rendesen beveszi. De álló helyzetbe ha nem jár a motor akkor is simán veszi a sebességet és az ürest is. Lehet azért ilyen a váltója mert már öregecske és szét lehet kopva......de nem tudom aki tud az segítsen!
Szerintem ennyi pénzért találsz valami népszerűbb motort is, amihez több alkatrészt találsz, kedvezőbb áron. Ilyen idős motornál erre is kell gondolni.
Petya
Aprilia AF1 Sport Pro 125 (1991) motorhoz továbbra is "nagy erőkkel" keresek kuplungkart. Amennyiben valakinek van eladó, vagy tudja hogy lehet beszerezni, kérem jelezze, sürgős lenne!
Köszönöm szépen előre is!
Üdv, gabi123
És még valami. Senki nem akarja elhinni, de hátha majd te :) Olcsóbb venni egy tip-top állapotút, mint egy ramagyot, és rendbetenni, ráadásul az újrafényezett, hegesztett idomok hajlamosak repedni, festék lepattanni, stb stb, akkor is, ha a legjobb technikával, a legjobb anyagokal dolgoznak rajta.
ez pl sokkal szebb:
http://www.hasznaltauto.hu/3118756_yamaha_tzr_1995
Hehe ez meg vicces: http://www.hasznaltauto.hu/3228437_yamaha_tzr250r_1993
Csak egy személlyel, hétvégi motorozásra használt. Ippen csak azt nem állítja, hogy "csak 80-al mentem vele, ez egy veresenymotor, de én csak nagypapisan használtam" hihi
Van egy elado Amal Sem Sweden Trafom fekete színű ha valakit érdekell az dobojon egy emailt a Dakartothz@freemail.hu-ra
Az lenne a problémám, hogy :
Megyegetek, fékezni kell visszaváltok pl. 2-öt kezdek gyorsítani és kb 6 ezres fordulaton kiugrik a sebességből! És beugrik a két sebességi fokozat közé. De ezt csak lefelé tapasztaltam. Fölfele rendesen veszi a lapot. Még egy kérdés!: néha ha váltok vissza megragad a váltó és nem tudok lejebb váltani. Mintha megragadna a kar. Ilyenkor hirteten egyet föl és utána már jó tudom lepakolni meg sem akad. A harmadik: Ha jár a motor, megállatam szinte lehetetlen bepakolni üresbe. Csak úgy tudom hogy előre eldöntöttem hogy itt megállok és 5 km/h vál kell bepakolni, mert úgy rendesen beveszi. De álló helyzetbe ha nem jár a motor akkor is simán veszi a sebességet és az ürest is. Lehet azért ilyen a váltója mert már öregecske és szét lehet kopva......de nem tudom aki tud az segítsen!
Előre is köszönöm