ÜDV!
Valaki nemtudja milyen gyujtású az af1 125 replica?
Megy ha rossz az aksi?
Töltöről elindítom és 5 perc után megáll...
Vki nem tudja mért?
Előre is köszi.
ÜDv.:Robi
Mitogeri! érdekel a dolog! msnem:norbrockk@hotmail.com
Boci kolegával nem sikerült kompromisszumot találni ugyanis időközben eladta...:S csak nálam meg az a gáz h. a fogaskoszorúm felvan busnyákolva..... tehát futkálva hegeszgetve stb... fogaskoszorúúd nincs véletlenül?
Hello! hozzájutottam egy aprilia red rose-hoz 125 ös. de a lendkerekében a mágnes szétvan törve és olyan ügyesen elvágott minden feljövűő kábelt:d
tehát nekem lendkerékre lenne szükségem elérhető Áron!
nincs valakinek esetleg talomban vagy hogy honnan tudok szerezni? előre is kössz!
üdv:Norbi
Nem RD. Nekem ND karbiim vannak.
Teljesen más a kettő! Az RD-n alapjárati levegőt lehet állítani fix alapjárati fúvókái vannak egyszerűbb felépítés.
Az ND-n alapjárati keverék állító csavar van és ebben cserélhető az alapjárati fúvóka ez összetettebb.
A kuplungra visszatérve mint írtam a bovdennek semmi baja. Ha kitekerem középen a kuplung beállító csavart akkor a bovden mozgatja a kart a blokkban. De amint visszaállítom és a karnak meg kellene nyomnia a kuplung közepét onnantól semmi. Mintha beakadt volna és lehetetlen behúzni. Nincs mese holnap szétszedem.
A kuplung: érdekes... Látni kellene... De ha lenn tudod mozgatni a kart, akkor a bowdennek kellett valahol elakadni.. Akár a blokkban. Esetleg érdemes megpróbálni kiakasztani-beakasztani, hátha
nem is állítottam, csak vagyként vetettem fel.
Tök mindegy, hogy azért foylik lassan, mert nem jut el a vákuum, vagy azért, mert a mehanikus eltömődött.
Sziasztok!
Szétszedtem megtakarítani az ölindítót az af1-emen, összeraktam de csak bepörög de nem adja át a hajtást a fogaskeréknek a tengely.
Ha van valamiféle tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban, hogy mit hagyhattam ki vagy mit rakok össze rosszul az írjon légyszi.
Előre is köszönöm.
Sziasztok!
A karbim Dellorto PHBH 28 ND teljesen gyári méret nem ezzel volt a gubanc hanem azzal, hogy kicsi volt benne az alapjárati fúvóka. Kicseréltem nagyobbra és így rendben van a dolog. Majd menet közben még finomítani kell rajta egy picit de ez már nem vészes.
De mire sikerült helyrehozni az egyik hibát azonnal produkált egy másikat. Mentem pár tesztkört minden rendben volt. Beálltam az udvarba kicsit finomítottam az alapjáraton indulnék tovább de a kuplungomat nem tudtam behúzni. Valamiért megszorult és használhatatlan. Kivettem a műanyag csavarokat a dekliből és belenéztem a kuplung forog szépen, jár a motor sebességbe is lehet rakni de behúzni nem tudom, már majdnem elszakad a bovden de meg se moccan. Középen ha kitekerem a kuplung beállító csavart akkor szépen mozog a kar azzal nincs hiba de amint visszatekerem, hogy a kuplungot is mozgassa akkor semmi meg sem moccan. Na ez miért lehet? Most baromira nincs kedvem leengedni az olajat és szétszedni az egészet. Otthagytam majd lesz vele valami.
Köszi a választ.
ÍHány amperos akksi kell bele?
ÜDV.:Robi
Valaki nemtudja milyen gyujtású az af1 125 replica?
Megy ha rossz az aksi?
Töltöről elindítom és 5 perc után megáll...
Vki nem tudja mért?
Előre is köszi.
ÜDv.:Robi
Boci kolegával nem sikerült kompromisszumot találni ugyanis időközben eladta...:S csak nálam meg az a gáz h. a fogaskoszorúm felvan busnyákolva..... tehát futkálva hegeszgetve stb... fogaskoszorúúd nincs véletlenül?
nagyon jó ez a fórum napi látogató leszek:D
tehát nekem lendkerékre lenne szükségem elérhető Áron!
nincs valakinek esetleg talomban vagy hogy honnan tudok szerezni? előre is kössz!
üdv:Norbi
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Nincs valkinek véletlen af1 futura 50-hez tankja?benzincsappal együtt?
A burkolat nem fontos....előre is kössz..
Teljesen más a kettő! Az RD-n alapjárati levegőt lehet állítani fix alapjárati fúvókái vannak egyszerűbb felépítés.
Az ND-n alapjárati keverék állító csavar van és ebben cserélhető az alapjárati fúvóka ez összetettebb.
A kuplungra visszatérve mint írtam a bovdennek semmi baja. Ha kitekerem középen a kuplung beállító csavart akkor a bovden mozgatja a kart a blokkban. De amint visszaállítom és a karnak meg kellene nyomnia a kuplung közepét onnantól semmi. Mintha beakadt volna és lehetetlen behúzni. Nincs mese holnap szétszedem.
A kuplung: érdekes... Látni kellene... De ha lenn tudod mozgatni a kart, akkor a bowdennek kellett valahol elakadni.. Akár a blokkban. Esetleg érdemes megpróbálni kiakasztani-beakasztani, hátha
Tök mindegy, hogy azért foylik lassan, mert nem jut el a vákuum, vagy azért, mert a mehanikus eltömődött.
Szétszedtem megtakarítani az ölindítót az af1-emen, összeraktam de csak bepörög de nem adja át a hajtást a fogaskeréknek a tengely.
Ha van valamiféle tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban, hogy mit hagyhattam ki vagy mit rakok össze rosszul az írjon légyszi.
Előre is köszönöm.
A karbim Dellorto PHBH 28 ND teljesen gyári méret nem ezzel volt a gubanc hanem azzal, hogy kicsi volt benne az alapjárati fúvóka. Kicseréltem nagyobbra és így rendben van a dolog. Majd menet közben még finomítani kell rajta egy picit de ez már nem vészes.
De mire sikerült helyrehozni az egyik hibát azonnal produkált egy másikat. Mentem pár tesztkört minden rendben volt. Beálltam az udvarba kicsit finomítottam az alapjáraton indulnék tovább de a kuplungomat nem tudtam behúzni. Valamiért megszorult és használhatatlan. Kivettem a műanyag csavarokat a dekliből és belenéztem a kuplung forog szépen, jár a motor sebességbe is lehet rakni de behúzni nem tudom, már majdnem elszakad a bovden de meg se moccan. Középen ha kitekerem a kuplung beállító csavart akkor szépen mozog a kar azzal nincs hiba de amint visszatekerem, hogy a kuplungot is mozgassa akkor semmi meg sem moccan. Na ez miért lehet? Most baromira nincs kedvem leengedni az olajat és szétszedni az egészet. Otthagytam majd lesz vele valami.