Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebbe a s***r időbe még én sem mentem vele. Nálunk hó van az utcában meg jeges eső esik és további nyalánkságok.
ezt még ma kipróbálom:D egyszerü és gyor:D csak kihuzom a vezetéket a müszerfelból?:D
Hello!Érdeklödnék hogy a sport pro hátso futómüvéhez mind a két oldalra kell rugós alátét a lengökar mellé, vagy csak egyikhez?
Meg hogy a lengökar és a blokk közé kell-e valamiféle alátét?
Kösd ki a visszajelzőt! Sokan panaszkodtak, hogy mind világít, de ha kikötöd a visszajelzőt a műszerfalon, akkor jó lesz! Hogy miért, azt ne kérdezd!
én meg írtam is, hogy apriliákról beszélek!
legyél csak nyugodtan biztos benne!
Háát ezt is meg kellett élnem... Kioktatnak Af1 ből :D:D:D:D

Egyébként a gyerek kérdése az volt, hogy pl egy Honda NSR -é jó-e bele...

Abba lehet, hogy igazad van, hogy az új RS-é is jó, báár, az újabbfajta Nippodenso gyújtásosba nem vagyok akkor sem biztos...
De ha már betörsz, akkor egy próbakör is jár, nem? :D:D:D
köszi szépen srácok:d 7végén megcsinálom ha kész egy képet érdemeltek;):D
Akkor meg betörök és szemét módon meglesem
Kösz! De ki mondta hogy megmutatom?
Játszani is lehet az értékekkel. Ha gyorsan villog akkor 3.5Ohmál kicsivel nagyobb kell. Ha lassan villog akkor kissebb Pl. 3 Ohm. Remélem tudtam segteni.
mármint a 125ös elektromos poweres apriliákban.
Helló!
Oldalanként párhuzamosan kötsz a ledekkel egy 20-25W-os 3.5Ohmos ellenállást és meg van oldva a problémád! EGY OLDALRA ELÉG 1 DB! Az első vagy a hátsó indexhez bekötöd és kész! Ha minden indexhez tenni akarsz akkor egyértelműen 7Ohmos ellenállások szükségesek. Ez a megoldás esetleg akkor szükséges ha a 3.5Ohmos ellenállás nagyon melegszik. Vagy cserélhetsz relét is. Az is jó megoldás.
ugyanaz a powerelektronikája az összesnek, rs(régi-új),af1, tuareg, pegaso stb. csak van 7800as és 8400as. az utobbi az sp-kbe volt/van.
Nem jó más motor Powere... Csak AF1 é, vagy RS-é esetleg (ott is a régebbieké)

A ledes indexhez egyébként nem oylan drága a relé, ilyen 2-3 e Ft. Nekem az AF1 -en a gyári kipurcant, aztán még egy elszállt, aztán elektronikusat kaptam bele.. Attól kezdve sose volt gond! Nem kattog, egyenletesen villogtat minden üzemi körülmény között... Ilyen van a Hyosungba is. (ez gyári) nekem többet nem kell hagyományos! Ez sokkal jobb! Érdemes áldozni rá, én úgy gondolom.
Inkább tegyél bele valami egyszer 10W - 40 -es olajat. Lehet motorkerékpárba való is, pl Castrol Actevo, Vagy Elf 4 HP Eco, de sima ásványi auto motorolaj is jó bele.. Agyonadalékolt hiperolajtól könnyen csúszhat... Ha nem segít, akkor baj van, csere!
Köszi.
Téli unalom eredménye.
Az AF1 könyvben van maga a motor kép, én csak színeztem.
Mire elkészült mindent pixelekben meg kockákban láttam.
Húúúúúúúúúúúúúúúú ZSOLÓ a paintos képed nagyon ottvan
Köszönöm az info-t arra gondoltam jó lesz ez most így, mert költöttem már rá eleget a télen,
de csak zavar hogy nem jó az a vacak.
Most hogy mondod dugó, gyűrű stb. is cserére szorult akkor ez is közrejátszott a dologban.
Ha valakinek esetleg lenne egy fölösleges termosztát, viszonylag olcsón érdekelne!

Adee: Grat az R6-hoz szép darab.
Komoly gép!Grat hozzá! Majd ha jobb idők lesznek leugrok meglesem a szerkezetet
Persze ,hogy lehet!Mivel nem üzemi hőfokon üzemel a motor,sokkal jobban kopnak a mozgó alkatrészek(persze ami ide tartozik )Én is msot cseréltem az enyémben,mert ez meg nem nyitott ki
Helló.
Szerintetek lehet-e valamilyen probléma abból ha nem jó a termosztátom?
Tavaly nyáron sem volt már jó, mert elég nehezen melegedett a moci!
Folyamatosan nyitott állapotban van, nem zár.
Esetleg ha valakinek lenne egy ilyen termosztát olcsón érdekelne.
Az a baj vele hogy a normál relé 2x21? Wattra van méretezve. A a 2 Ledes meg jó ha 2W-ot fogyaszt, ezért ki kell cserélni a relét is. Vagy összepakoltatsz valami elektrós haverral fillérekért egyet vagy megveszed boltban jó pézért.
Köszi.