Hello!Érdeklödnék hogy a sport pro hátso futómüvéhez mind a két oldalra kell rugós alátét a lengökar mellé, vagy csak egyikhez?
Meg hogy a lengökar és a blokk közé kell-e valamiféle alátét?
Játszani is lehet az értékekkel. Ha gyorsan villog akkor 3.5Ohmál kicsivel nagyobb kell. Ha lassan villog akkor kissebb Pl. 3 Ohm. Remélem tudtam segteni.
Helló!
Oldalanként párhuzamosan kötsz a ledekkel egy 20-25W-os 3.5Ohmos ellenállást és meg van oldva a problémád! EGY OLDALRA ELÉG 1 DB! Az első vagy a hátsó indexhez bekötöd és kész! Ha minden indexhez tenni akarsz akkor egyértelműen 7Ohmos ellenállások szükségesek. Ez a megoldás esetleg akkor szükséges ha a 3.5Ohmos ellenállás nagyon melegszik. Vagy cserélhetsz relét is. Az is jó megoldás.
Nem jó más motor Powere... Csak AF1 é, vagy RS-é esetleg (ott is a régebbieké)
A ledes indexhez egyébként nem oylan drága a relé, ilyen 2-3 e Ft. Nekem az AF1 -en a gyári kipurcant, aztán még egy elszállt, aztán elektronikusat kaptam bele.. Attól kezdve sose volt gond! Nem kattog, egyenletesen villogtat minden üzemi körülmény között... Ilyen van a Hyosungba is. (ez gyári) nekem többet nem kell hagyományos! Ez sokkal jobb! Érdemes áldozni rá, én úgy gondolom.
Inkább tegyél bele valami egyszer 10W - 40 -es olajat. Lehet motorkerékpárba való is, pl Castrol Actevo, Vagy Elf 4 HP Eco, de sima ásványi auto motorolaj is jó bele.. Agyonadalékolt hiperolajtól könnyen csúszhat... Ha nem segít, akkor baj van, csere!
Köszönöm az info-t arra gondoltam jó lesz ez most így, mert költöttem már rá eleget a télen,
de csak zavar hogy nem jó az a vacak.
Most hogy mondod dugó, gyűrű stb. is cserére szorult akkor ez is közrejátszott a dologban.
Ha valakinek esetleg lenne egy fölösleges termosztát, viszonylag olcsón érdekelne!
Persze ,hogy lehet!Mivel nem üzemi hőfokon üzemel a motor,sokkal jobban kopnak a mozgó alkatrészek(persze ami ide tartozik )Én is msot cseréltem az enyémben,mert ez meg nem nyitott ki
Helló.
Szerintetek lehet-e valamilyen probléma abból ha nem jó a termosztátom?
Tavaly nyáron sem volt már jó, mert elég nehezen melegedett a moci!
Folyamatosan nyitott állapotban van, nem zár.
Esetleg ha valakinek lenne egy ilyen termosztát olcsón érdekelne.
Az a baj vele hogy a normál relé 2x21? Wattra van méretezve. A a 2 Ledes meg jó ha 2W-ot fogyaszt, ezért ki kell cserélni a relét is. Vagy összepakoltatsz valami elektrós haverral fillérekért egyet vagy megveszed boltban jó pézért.
Meg hogy a lengökar és a blokk közé kell-e valamiféle alátét?
Egyébként a gyerek kérdése az volt, hogy pl egy Honda NSR -é jó-e bele...
Abba lehet, hogy igazad van, hogy az új RS-é is jó, báár, az újabbfajta Nippodenso gyújtásosba nem vagyok akkor sem biztos...
Oldalanként párhuzamosan kötsz a ledekkel egy 20-25W-os 3.5Ohmos ellenállást és meg van oldva a problémád! EGY OLDALRA ELÉG 1 DB! Az első vagy a hátsó indexhez bekötöd és kész! Ha minden indexhez tenni akarsz akkor egyértelműen 7Ohmos ellenállások szükségesek. Ez a megoldás esetleg akkor szükséges ha a 3.5Ohmos ellenállás nagyon melegszik. Vagy cserélhetsz relét is. Az is jó megoldás.
A ledes indexhez egyébként nem oylan drága a relé, ilyen 2-3 e Ft. Nekem az AF1 -en a gyári kipurcant, aztán még egy elszállt, aztán elektronikusat kaptam bele.. Attól kezdve sose volt gond! Nem kattog, egyenletesen villogtat minden üzemi körülmény között... Ilyen van a Hyosungba is. (ez gyári) nekem többet nem kell hagyományos! Ez sokkal jobb! Érdemes áldozni rá, én úgy gondolom.
Téli unalom eredménye.
Az AF1 könyvben van maga a motor kép, én csak színeztem.
Mire elkészült mindent pixelekben meg kockákban láttam.
de csak zavar hogy nem jó az a vacak.
Most hogy mondod dugó, gyűrű stb. is cserére szorult akkor ez is közrejátszott a dologban.
Ha valakinek esetleg lenne egy fölösleges termosztát, viszonylag olcsón érdekelne!
Adee: Grat az R6-hoz szép darab.
Szerintetek lehet-e valamilyen probléma abból ha nem jó a termosztátom?
Tavaly nyáron sem volt már jó, mert elég nehezen melegedett a moci!
Folyamatosan nyitott állapotban van, nem zár.
Esetleg ha valakinek lenne egy ilyen termosztát olcsón érdekelne.