Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha eladó lesz nekem szólj először!
Nekem 199
124 km van a motoromban
Én most Ipone Box2 hajtómű olajat löktem bele,elég jó cucc,nagyon finom tőle a váltó!2700/liter
Már járatod is?Megmarad,vagy adod el?vagy már ezt kérdeztem?
kész a sport pro
vegyél fel MSNre és megdumáljuk : lorybeee@hotmail.com
Hello mindenkinek aki tud segíteni.Ha valakinek van eladó ilyen lámpája jó állapotba az írjon az e-mail címemre:thomastv16@gmail.com
Meg nagyon fontos lenne ha tudna valaki erre a hátsó idomra egy fedelet eladni nekem.Mert sajna elhagytam:(
én is azt láttam ;) am már hiányoltalak trakee nem félreérteni
Én anno az AF1 gyári leírásában 10W-40 -es olajat olvastam... Motorolajat... Midníg az is volt benn... Azonban a 75W-90 nem sűrű! Tévedések elkerülése végett! Csak a számokból annak tűnik! De ez szintetikus váltóolaj... Ilyen megy pl a Suzuki Swiftbe is :) De jó híg cucc... Szóval az se lehet rossz bele, de drágább! És bőven jó a motorolaj!
A gyár is 75W-90-es hajtómű olajat ír elő bele. Az OK hogy a váltónak jó, de a lamellás kuplungnak tuti nem!
pl repsol félszintetikus, nálunk 2790 ft 1 liter én mindig azt veszem, ma is hoztam 2 litert
4T-ben melyik gyértmány a jo?
köszi.
csak azt nem értem akkor miért ezt ajálják bele.lehuzásbol?vagy más tipusu motorokba valo?
igen azért csuszik, vegyél bele 10w40 4T olajat ami motorba való.
hali
cseréltem olajat(AF1-50-esbe)azota csuszik a kuplung.4-5000-ig jo csak utána csuszik meg.castrol váltoolajat raktam bele.lehet ,hogy ezért csuszik?ha igen milyen olajat rakjak bele amitöl nem fog csuszni?
Hívj :)
Ha még kinn a motor, akkor a legegyszerűbb a lánckerék feletti szuszogót kicsavarni, és ott betölteni, ha nem, egy tölcsérre tegyél csövet, és vagy szintén itt, vagy az oladalán, ahol beakasztod a bowdent, ott töltsd be!
Ok, köszönöm.

Trakee, majd vasárnap hívlak, ok?
jéézusom mennyi hülyeséget bírnak írni némelyek már ne haragudjatok tisztelet a kivételnek!
Az olajat ott kell leengedni ahol a képen jelöltem, és én 10W-40es olajat tettem bele me az az elterjedt és az olcsó. És nem csúszik a kuplungom se meg semmi baja. Olcsóbb mintha váltóolajat vennél bele. A régi jelölésnél a forgyattyús házból lehet leengedni a cuccost.(pl ha megszívja magát).

Am meg tudtátok h 4 ezer forint egy rohadt tűszelep a 34es delly karbiba? Most rendeltem! Vigyázzatok a karbira me naon drága mulatság
nem lehet mindenki tökéletes
Vagy lehetséges hogy teljesen sötét vagy hozzá?
Miért neked a forgatyús házat hűti a víz?
hol?
bár én még nem engedtem le
(lehet keverem a vízével)
Ez elég furcsa..... , nem a blokk tetején kell betölteni a váltó olajat? Én mindig úgy csinálom, nem a dekli oldalán..