shubert
Nem síber tű akart az lenni? Am meg szerintem a sibert tedd alapállásba a levegőn tekerj ki 3 furdulatot, majd állítsd hozzá az alapjáratot. És utána meg próbálgasd úgy beállítani h a levegő a legtöbb legyen jó alapjárattal. Nekem így lett megcsinálva és tökéletes. Sok sikert
de am teljesen más is a villája szal nem tom h rámenne-e...ha engem kérdezel ako nem. És a 25ösöknek lent van a munkahengere mint mondták is. De azé ha rátudjátok valahogy tenni meglehet próbálkozni csak ne kókányoljátok el
Van ott benn a vízpumpa mellett egy csavar, 8-as csőkulccsal ki tudod szedni, mikor kivetted, csak húzod kifele a fogaskeréknél fogva (persze ronggyal) a vízpumpát! Ennyi!
Egyébként ha ott folyik a víz, akkor valószínűleg vagy a szimmering, vagy az O gyűrű a hibás!
Tehát alulról van felfogatva, és lefele áll a munkahenger, ettől még lehet, hogy rámenne a tiédre, de szerintem a féktárcsa se ugyanakkora, meg a csavarok távolsága sem! De nem tudom, lehet hogy jó, meg kell próbálni! Sok szerencsét!
Levettem az oldaldeklit hogy tudom kivenni a vízpumpát? A képen bekereteztem egy csavarnak a helyéből csepepeg a víz , ez is a vízpumpa miatt van? Légyszi nagyon sürgős ha valaki tudja hogyan tudom kiszedni a vízpumpát az írjon!
hali
valaki meg tudná mondani,hogy konkrétan mit csinál ez a csavar?kigyorsitásnál kicsit dadog ,lassabban veszi fel a fordulatot.lehet,hogy ezen a csavaron kellene állitani?ha igen merre?kissé laikus vagyok a karbi beállitásokhoz.
Lehet tűgörgö,de asszem amikor gázt adsz neki annak elkell valamilyen szinten hallkaulnia,lehet fötegelycsapágy is,meg lehet a kuplung is az nekem is csörög...nem is kicsit
szasztok!
Na olyan baja van az Af1emnek (125ccm) , hogy kicsit mintha csörögne a moci mikor jár, és foggalmam nincs h mi lehet az oka! lehetséges h főtengely? Rem van vmi 5letetek! Köszi
Mivel az AF1 fórumban kérdezted meg, természetesen az AF1 a jobb De a viccet félretéve én nem ismerem annyira az rs50-eseket nemtudom mizujság ezen a téren.
A hengerfejet elvittem esztergályoshoz megsíkolta(bár azt mondta nem lett volna rá szükség), minden gumigyűrű ki lett cserélve, össze lett rakva( szerelő barátom), feltöltöttük vízzel légtelenítettük! Megyek egy kört és ugyan úgy zabálja a vizet! Azt vettem észre hogy az olaj nagyon fel van hígulva szürkés fehér színű, az olajbeöntő csavar túlfolyóján nyomta kifelé előtte ilyen soha nem volt. Leengedtem az olajat és több olaj jött le mint amit beleöntöttem+amit a túlfolyón kinyomott! Trakee úgy emlékszem azt mondta hogy a vízpumpánál ment ki a szimering! Légyszi segítsetek milyen hibalehetőségek vannnak még, és hogyan tudom kivenni a vízszivattyút! Előre is kössz!
Nem síber tű akart az lenni? Am meg szerintem a sibert tedd alapállásba a levegőn tekerj ki 3 furdulatot, majd állítsd hozzá az alapjáratot. És utána meg próbálgasd úgy beállítani h a levegő a legtöbb legyen jó alapjárattal. Nekem így lett megcsinálva és tökéletes. Sok sikert