Én mikor megvettem az enyémet, alig volt benne viz, azt hittem, hogy hengerfejes, de mondom még felöntöm vizzel, hátha nem! Felöntöttem, és vártam, 1 hónappal később kevesebb volt benne! Szóval végleg azt hittem, hogy hengerfejes, pedig nem az volt, csak nagyon lassan légtelenitődött le! Szóval nem hiszem, hogy gondod van!
Nekem is fogyik a vizem, de csak azóta mióta lecseréltem. Szerintetek lehet hogy még csak most légtelenedik a rendszer és ezért kell utánna tölteni? AMúgy nem volt még a motor alatt egy vízcsepp sem, cseréltem olajat az sem volt vizes, és nem engedi szerintem egyik csőnél sem! Akkor a levegős rendszer az utánnatöltés oka? ( már kb. 3-szor töltöttem utánna)
Hát nekem a blokkban fellelhető összes szimering és csapágy cserélve lett beleértve a vízpumpáét is és elég érdekes módom nekem hót csuvás mindig a kipunál a blokk. pedig van kipu tömítés is új. 2T és azért gondolom. Vagy meg lehet szüntetni?
Amugy lenne 2 fontos kérdésem, az egyik az hogy mi a fenéért ég nekem állandóan az üres jelző a műszerfalon(még sebességbe is persze)? Meg csinált-e már olyat valaki h kipolírozta a karcokat a plexijéből? Vagy h lehet azt megcsinálni? Nem akarom lefújni olyan jó a gyári füst színű csak ki kéne polírozni? mit és hogy? Köcce
NE haragudj, de te láttad, és nem tudod megmondani, akkor mi hogy mondjuk meg? Egyébként alapesetben, ha nem nagykalapáccsal vágták gallyra, akkor vagy a két O gyűrű sérülhet, vagy a szimmering. Kettő van benn midnkettőből, elvileg ha bármely szimmering, vagy O gyűrű elkopik, a blokk elején kipisili az olajat, vagy a vizet, attól függ, melyik ment el! Így elkerülhető, hogy a blokkba folyjon a víz... Ezek cseréjéhez nem kell széthúzni a blokkot, a bal oldali deklit leszedve kiszerelhető könynedén, elöl, a főtengely elött van a vízpumpa, egy csavar tartja, utána csak ki kell húzni, nem jön könnyen, emrt a két O gyűrű fogja! Aztán nem egyszerű ügy kiszedni azt a hasított szeget, ami fogja a lapátkereket, pedig ki kell, onnan jön szét az egész!
DE! Biztos, hogy itt a bibi? Ha foyg a víz, sokmindentől lehet! És bevallom őszintén, én nem tudom levenni a lapátkereket! Igaz, nem is volt szükség rá, csak volt szimmeringem hozzá, próbáltam, nem akarta, haygtam...
szerintem meg pusztán csak egy egyszerű karbi és olajzás beállítás nyűge van. Akármennyire is értesz a motorokhoz a karbit tökéletesen csak egy olyan személy tudja beállítani aki minden nap ezzel foglalkozik tehát irány a legelső aprilia szervíz és állítasd be! Nekem is játszott már hasonlót és csak a karbi volt a bűnös pedig már minden eshetőséget megvizsgáltunk, cseréltünk de csak odqa lyukadtunk ki. Remélem segítettem. Üdv
Valahol van fent a neten, most nem találom! Majd a többiek megmutatják! A szivócsonk nem repedezett? Membránod? Nem lehet, hogy ez a csap kissebb, és kevesebb benzin megy át rajta? Vagy a benzincső nincs megtörve? Nem hagy ki a gyujtás?
Nekem is fogyik a vizem, de csak azóta mióta lecseréltem. Szerintetek lehet hogy még csak most légtelenedik a rendszer és ezért kell utánna tölteni? AMúgy nem volt még a motor alatt egy vízcsepp sem, cseréltem olajat az sem volt vizes, és nem engedi szerintem egyik csőnél sem! Akkor a levegős rendszer az utánnatöltés oka? ( már kb. 3-szor töltöttem utánna)
Amugy lenne 2 fontos kérdésem, az egyik az hogy mi a fenéért ég nekem állandóan az üres jelző a műszerfalon(még sebességbe is persze)? Meg csinált-e már olyat valaki h kipolírozta a karcokat a plexijéből? Vagy h lehet azt megcsinálni? Nem akarom lefújni olyan jó a gyári füst színű csak ki kéne polírozni? mit és hogy? Köcce
DE! Biztos, hogy itt a bibi? Ha foyg a víz, sokmindentől lehet! És bevallom őszintén, én nem tudom levenni a lapátkereket! Igaz, nem is volt szükség rá, csak volt szimmeringem hozzá, próbáltam, nem akarta, haygtam...
Sok sikert!
a 22 est passzolom
a rajzon a 22-es és a 24-es csavar mit állit?lehet,hogy hülye kérdés de nam nagyon vágom a karbikat.