Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Berúgós ? nah mostmár képet követel a nép! Látni akarjuk! Rjzoltam egy képet , kinek hogytetszik ?:D
Légyszi add meg a számod, felhívlak!
Köszi!
és hol van az az érzékelő ? me lehet testet kap akkor...
2 tükör és egy kmóra spirált menyiért adsz?
hello nagyon nem értek hozzá, hogy igy mien blokk, de ennek a blokknak igen ez az eredeti dugoja, sztem használhato állapotu, nincs baja
Hallod a váltotengelyek viszonylag jo állapotban vannak, de hogy meik az a fixkerekes:D
megmondom neked hogy annyira nem értek hozzá
itt a kép, ha bejelölnéd hogy meikre gondolsz-:Dne nézz hülyének, de én még nem nagyon értek az iesmihez
Hello. Nem tudja valaki megmondani hogy az af1 50 es km és rpm spirálja jo-e a 125 ös sport pro hoz? Fontos lenne. Kössz és jo motorozgatást mindenkinek.
Hello!

Mielőtt leszedem a hengerfejet gondoltam próbálkozok még egy légtelenítéseel hátha..., kicsavarom a légtelenítő csavart, feltöltöm vízzel , csavarom vissza és a csavart szinte kézzel vissza tudtam nyomni a helyére( nem kelett csvarni), szar a menet a légtelenítőnél, raktam bele egy nagyobb csavart ami vágott magának menetet, most járatom a motort de egyenlőre stabil a vízszint! Lehet hogy ez a csavar volt a bűnös! Nagyon remélem hogy jó lesz....
Van 2db 125 komplett motor bontásra ha kell alkatrészt pannon 9238057
Sziasztok! Én is AF1 tulaj lettem Simson+20e Forintért jött, RV6-os berúgós blokkal, Polini 70-es hengerrel, 10 lamellás reeddel, valami Yamaha szívócsonkjával, 17,5-ös Dellortoval, Gianelli rendszerrel, elég megygyőző hangja van Még kipróbálni nem volt lehetőségem, mert a hengerfejben nem volt meg egy tömítés sem, és elég sokat szívtunk vele mire tegnap sikerült végre jót csinálni hozzá, de az szerintem elég sokat elárul, hogy a 6 blokktartóból 6 el van szaggatva, meg elöl a blokktartó alatt a váz is, meg a hátsó blokktartók közül is az egyik majdnem teljesen le van törve. Kíváncsi leszek, mit fog tudni Ha van valakinek hozzá egy fölos tanksapkája ill. műszerfalalaplapja, az írjon már ide egy HSZ-t pls, vagy dobjon egy mailt a csabirs[kukac]citromail[pont]hu-ra THX
Ahogy Adee mondja, arra gondoltam! de el kell keserítselek! Hiába nézegeted, nem valószínű, hogy megtalálod a hibát! Azt kell mondjam, szépen végig kell járni minden lehetőséget! Legvalószínűbb a hengerfej! Egyszerű is leszedni, érdemes megnézni mindhátom O gyűrűt ott, épek-e, minden rendben van-e velük... Ha nem akkor kemény a helyzet!
A hengerfej és a víztérfedél közöttire gondolt szerintem. Ez valószínűleg valahová bent folyik el mert mondtad hogy 20perc alattt üres lesz akkor annak nyoma lenne.
Ja és még az hogy melyk o gyűrűre gondoltál a gyertyánál? Az ami a hengerfej és a henger között van?
Hello Trakee!

Akkor lehet hogy az lenne a legjobb megoldás hogy idomok le, a motort járatni és alaposan figyelni hogy hol lehet akár kicsit is nedves, valamelyk cső, csatlakozás, vagy a hűtő. Egyébként nekem a hűtő tetején van 2lyuk ami csak úgy szabadon van! Ez rendben van így, annak nem teljesen zártnak kellene lennie?
Vagy eszi a hengefejnél, vagy valahol szivárog! Lehet, hogy a gyertyánál az O gyűrű hiányzik, vagy valamelyest a hűtő ereszt! Persze, vizet nem látsz, mert elpárolog hamar! De tuti, hogy valahol eszi! Persze lehet a vízpumpánál, sokhelyen, nem könnyű így megmondani!
Kiveszed a szimmering biztosítóját, és szétrántod! Megakad, de ha párszor megrántod, szétjön! de össze is kell rakni, el ne feledd!
Szia!
A fixkerekes váltó tengely milyen állapotban van és mi az ára?
cső, ez RV4AP blokk? ami a képen van az a saját dugója? ablakos vagy ablak nélküli?
Hali AF1 50-hez rengeteg blokkalkatrész van
msn: v.adam1992@citromail.hu email is ez
képet mellékeltem
Írd meg hogy mi kell
úgyszint:(
Ja és még azt nem írtam hogy ha feltöltöm a tartály kb. 20 perc pörgős motorozás után már üres! Tehát nem hiszem hogy égéstérbe jutna mert ekkora vízmennyiség következmények nélküli elégetését valószinűtlennek tartom!
HEllo!

Holnap még próbálkozok légtelenítéssel,de ha víz jutna az égéstérbe akkor nem lenne gyenge a motor? Pöccre indul hidegen is, és nmegy mint állat, nem adja jelét semmi arőtlenségnek...
Nem hagytad alapjáraton sokáig? Nem forrt a vized valamikor? Szerintem is hengerfejes, és az égéstéren távozik....nincs fura szaga motornak? Vedd le a hengerfejet, és nézd meg a tömitést, ahol másmilyen mint a többi része, ott átengedte a vizet! Új hengerfej tömités, és hengerfej sikolás! Sok szerencsét!
Üdv!
Vagy a víz az égéstéren keresztül a kipufógón távozik gőz formájában.
Valahol testet kap az érzékelő vagy a blokkban vagy valahol kint.