Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de én kb 1 évig power nélkül mentem, de még így se
pedig ROTAX
nincs valakinek véletlenül egy Dellorto 28-as karbi rajza?
Van ott 1 "O", lehet, hogy ott ereszt, ha nem, akkor az okosabbak megmondják!
bár nem apriliára valót,de kicseréltük a csapot is,de a szitu ugyan az volt.
eddig nekem sem volt gyertya gondom.
Sok volt a lassú motorozás, meg az alapjáraton járatás...azért köpte be nekem is!
Üdv!

Egy segítség kellene nekem egy Rotax 123 tipusú motorral kapcsolatban!
Azon belül is a vízpumpáról lenne szó.Engedi a vizet és azt szeretném megcsinálni!
Szimeringet kell cserélni vagy komplett pumpát?Ha szmeringet akkor valaki aki tudja megmondhatná a méretét hogy ne kelljen addig szétszednem.Az a baj hogy nincs nálam a motor.Egy barátomé és én fogom megcsinálni neki.

Esetleg Pegaso első teló szimerng méretet tud vki? 94-es a momtor!
28-as
én nem értem ezt
nekem 2 év alatt egy gyertyát sem köpött be a gép
Tegnap nekem is madarason kilőtt 2gyertyát is, de a totojázás miatt, meg már fekete volt mind2, tettem bele 1 régit ami tiszta volt, (mivel akksim le is merült a sok inditástól) fél méter tolás és ment! Kicsit meglepett, hogy fekete volt a gyertya, igy hazafele verettem neki ahogy csak tudtam, de a 9es gyertyával csak 9-9500ig pörög, de megálltam, kiszedtem, barna volt!
nÁlam nem a csŐvel volt a gond hanem a csap volt tele minden szarral
Mekkora karbid van?
membrán tuti,hogy jó,de az előgyujtást holnap kipróbálom! Köszi!
kipróbáltam tanksapka nélkül....
Bár nem írtam,de cseréltem szinte az összes csövet,kivéve a vákum csöveket,mert azok jók voltak,de a benzin és vízcsövek cserélve vannak. Minden esetre köszi!
érdekes
talán próbálj neki egy pici előgyujtást adni
vagy esetleg a membrán a hiba
épp ilyesmire akartam rákérdezni: nincs eldugulva a tank szellőzője?
nekem a benzincsÖvemen nem Úgy jÖtt a beya mint kellett volna ...u. ezt vÉgigcsinÁltam!
Sziasztok. Nem tudom,hogy valaki tapasztalt e hasonlót,de van egy meglehetősen fura problémám!
A helyzet a következő: tavaly szeptemberben melegen mindíg megállt az AF1 Replicám. El lehetett indítani,de ilyenkor csak szivatóval indult és hajlamos volt akár 10.000-ig is felpörögni. Hosszas tréningezés után kiderült,hogy a főtengely szimering ment szét. Neki álltunk a javításnak és kicseréltünk minden csúszó,sikló alkatrészt és a tömítéseket, többek között a már említett főtengely szimeringet is. Összeraktuk a blokkot,végre volt időnk belerakni a vázba és jött a nagy próba! Szivató be és melegítés. 10 perc járatás után motor magától leáll. 2. új gyertya csere után csak életre kelt ismét. A próba kör után a következő történt. Megállás üresbe ki, motor magától leáll. Karbi ki,pucolás,kabi vissza beállítás,indítás (kizárólag csak szivatóval,mert anélkül kapufa),próbakör,motor leáll. Ezt még írhatnám pársor,mert nem egyszer szedtük szét,pucoltuk ki állítottunk rajta és megállt. Jelenleg az a helyzet,hogy amíg finoman megyek a motorral akkor elég sokat el lehet vele menni,de ha egy kicsit meghajtom akkor leáll és csak szivatóval indul és gázadásra nem reagáll. 1-2 perc állás után szivatóval elindul,majd elkezd reagálni a gázra is.

Sajna elég hosszúra sikerült eme levél,de bízom benne,hogy valaki találkozott hasonlóval vagy van valami ötlete és tud nekem segíteni!
ilyen kellene
egyik 21 fogas másik 24
Sziasztok. Valaki meg tudja mondani hogy milyen hosszu a váltokarja a 125 ös af1 Sport Pro nak? Nagyon köszi.
egyik 24 fogas
a másik 21
Sziasztok!

50-es futurám van !
rv6ap
6 sebes blokk
5. sebesség fogaskerekei kellenének (1,2,3,4,..,6 tökéletes.) ? hol lehet beszrezni őket?
válaszotokat előre is köszönöm!:)
Nincs mit, ha itt vok és tok válaszolni akkor egyből válaszolok!
Oks! Kösz a gyors válaszokat labika!