Nektek milyen színű az elhasznált olajatok? Én leengedtem Castrol váltómű olja volt benne, és szürkés színű az olaj! Szerintem a hengerjejtől nem mehetett oda le víz, vagy ez az olajszín természetes?
Igen ott az első fogasnál. Lehet hogy rosszul van bekötve, de az is lehet hogy a blokkban van valami problem. Húzd le a vezetékét fogj egy próbalámpát vagy voltmérőt egyik végét az akksi +ra másikat az üresjelző érzékelőjére. Csak akkor szabad világítania ha üresben van a motor.
csatlakozom labikához bár a kép minőség nem elég jó de kivehető a nem elégedett égés. Ez magyarázza meg azt is h a karbit se tudod úgy beállítani ahogy kéne
Levettem a víztér fedelet és a hengerfejet! Az o gyűrű megvan nem látok rajta sérülést de mikor ráteszem a henger fejet olyan mintha fém a fémmel találkozna,a gyertyánál is megvan az jó állapotú puha és még vastag! Közben volt olajcserém is, és az olaj szürke színű volt és fel volt habosodva(szerintem vizes) akkor szerintem tuti hogy a hengernél lesz valami! Csináltam pár képet! Légyszi írjatok hogy szerintetek mi lehet!
jaja generál óta ilyen. A szerelő baxhatta ezt el vagy én kábeleztem be rosszul a gépet? Me minden más tökéletes rajta. Elektronika, fesz szabi, világítás, index, műszerfal minden jó csak az üres nem Az első fogaskeréknél van?
Nektek milyen színű az elhasznált olajatok? Én leengedtem Castrol váltómű olja volt benne, és szürkés színű az olaj! Szerintem a hengerjejtől nem mehetett oda le víz, vagy ez az olajszín természetes?
Levettem a víztér fedelet és a hengerfejet! Az o gyűrű megvan nem látok rajta sérülést de mikor ráteszem a henger fejet olyan mintha fém a fémmel találkozna,a gyertyánál is megvan az jó állapotú puha és még vastag! Közben volt olajcserém is, és az olaj szürke színű volt és fel volt habosodva(szerintem vizes) akkor szerintem tuti hogy a hengernél lesz valami! Csináltam pár képet! Légyszi írjatok hogy szerintetek mi lehet!
msn/email: v.adam1992@citromail.hu
száma: 06209653605