Sziasztok
Motor vásárlás ellőt állok és egy Aprilia Af1 50-est nézem ki, de nem tom hogy megvegyem-e mert sokkan mondták hogy az eletonokája beteges és szeretnék segitséget kérni hogy mi ennek a tiupusnak a hibái és apróságok hogy mik szokták megadni magukat.
Ja és a moci 1992-es kiadás,
Ellőre is kösszönöm.
Köszi. majd holnap nekilátok és meglátom. de így ahogy elmondod meg ahogy én képzelem nem egy nagy was ist das, csak azzal van a macera h leszedni onnan...me ha jól emléxem próbálkoztam már vele és ha jól emléxem le van sarkallva az a 2 pici csavar...
a végén még ki kell fúrni
reméljük a legjobbakat.
jó pihit mindenkinek erre a pár napra HASZNÁLJÁTOK KI!
A másik végén egy ilyen akasztófül van. Kiolvasztod belőle a régit meg talán rá is van lapítva. Széthúzod és amikor rakod össze akkor összeforrasztod és meglapítod egy kicsit. Úgy biztos nem engedi el.
hy .aprilia af150-hez bontott alkatrészek eladók minden van. még elérhetőségem:c7nyad@citromail.hu,06303703078.írjatok
bátran szívesen válaszolok.fórumba ne írjatok erre választ!
Sziasztok!
A segitségeteket szeretném kérni.
Van egy af1-em és nincs rajta alapjárat.
Hiába puculom ki a karbit meg álitom az alapjáratott nem reagál semmire.
Ha a szivatót ráadom akkor tart egy 1100-as fordulatot bizonyos ideig, de nem sokáig.[kb fél pecig vagy 1 percig tartja].
Ha valaki tudna segiteni megköszönném.
Am a motor 50-es és dellorto sha 14 12 -es karbi van rajta.
már meg is vettem a bicikli bowdent 150Ftért
csak az egyik végén van bogyó. Az h a powerbe h megy be nem tudom me még nem jutottam el addig h onnan is kiszedjem. Ott tuti kell forrasztani? ME ha igen nem gond csak attól aggódok h megfogja-e.
Köszi a segítséget
Az ötlet remek, ha most kellene ilyet megodlanom, avlószínű én is ezt választanám, még akkor is, ha nem kapok megfelelő hosszban, mert a forrasztás biztosan megfogja, legalábbis, ha én forrasztom! De másnak annyira nem ajánlom, mert nem egyszerű feladat....
Pont azért választottam váltóbovdent mert a bogyóját csak köszörülni kell nem kell újraforrasztani. A váltóbovdennek csak ilyen kis henger alakú bogyója van. A másik végét meg lehet forrasztani.
lehet én is forrasztani fogom nem is olyan rossz 5let. Már pár pillanat forrasztó megjárta nálam. Hát ez a bicikli váltós dolog nem tudom...nem vékony az, vagy nem túl nagy? Egyáltalán ha megfogja a forrasztás. Nah mind1 meglátom mit tudok vele csinálni de megint le kell bontani a fél vasat
125/50 az 125-ös csak 50-es papirt ad rola,de 125-ös a motor.a rendör megbüntethet érte,mert nincs renszáma.alkatrészeket lehet azért kapni hozzá,itt is szoktak használtakat hirdetni,de vannak boltok ahol lehet kapni.
Köszi a segítséget! Tényleg nem értek hozzá.. de sok motornál láttam, hogy mikor a köbcentit írták ilyet is láttam, hogy "125/50" . Két köbcentiben lehet használni vagy mi?! A másik ami még kérdéses, hogy mikor utánna böngésztam, azt olvastam, hogy nehéz alkatrészeket szerezni. Megoldható, vagy tényleg így van?
Én úgy forrasztottam neki. De Adee ötlete sokkal jobb, mert a bicikli váltóbowdenje sokkal vékonyabb, sokkal könnyebben mozog. Mondanám, hogy vágd hosszra, és forrasz új diót rá, de nem tudom, csináltál-e már ilyet, annyira nem egyszerűen megy. Szval inkább próbálj oylan hosszút venni, és a végeket átalakítani.
Motor vásárlás ellőt állok és egy Aprilia Af1 50-est nézem ki, de nem tom hogy megvegyem-e mert sokkan mondták hogy az eletonokája beteges és szeretnék segitséget kérni hogy mi ennek a tiupusnak a hibái és apróságok hogy mik szokták megadni magukat.
Ja és a moci 1992-es kiadás,
Ellőre is kösszönöm.
és nem
megtaláltam a gépem itt a fórumon milyen jó érzés
a végén még ki kell fúrni
reméljük a legjobbakat.
jó pihit mindenkinek erre a pár napra HASZNÁLJÁTOK KI!
bátran szívesen válaszolok.fórumba ne írjatok erre választ!
A segitségeteket szeretném kérni.
Van egy af1-em és nincs rajta alapjárat.
Hiába puculom ki a karbit meg álitom az alapjáratott nem reagál semmire.
Ha a szivatót ráadom akkor tart egy 1100-as fordulatot bizonyos ideig, de nem sokáig.[kb fél pecig vagy 1 percig tartja].
Ha valaki tudna segiteni megköszönném.
Am a motor 50-es és dellorto sha 14 12 -es karbi van rajta.
csak az egyik végén van bogyó. Az h a powerbe h megy be nem tudom me még nem jutottam el addig h onnan is kiszedjem. Ott tuti kell forrasztani? ME ha igen nem gond csak attól aggódok h megfogja-e.
Köszi a segítséget
A kipufogóm nagyon dúrván kifúj ott ahol a hengerrel találkozik!Mit csináljak vele? Rakjam vissza szilikonnal?