Nekem 1 liter ment bele, 125ös...de annyi, hogy fellazitod mint2 motoron az ellenőrző csavart és egyenesen álló motornáladdig öntöd, amig épp hogy megindul ott ki az olaj!
én speciel egy piros színű hő és olajálló hengerfejtömítő pasztára gondoltam, amit mi használtunk és bevállt. Csak lusta voltam leírni és azért írtam FBSt...
A vízpumpánál összekeveredhet.... De a habos olaj könnyen lehet egy alapos mosástól felvizesedett olaj eredménye....
Egyébként pedig az FBS-t felejtsétek el, az egy szar! Jó ablakot tömíteni a trabantba, de semmi másra! Tessék tisztességes hőálló tömítőpasztát venni, lehet kis csomagban is!
Ez teljesen jónak tűnik, mármint a hengerfej! Mosd le benzinnel, és ronggyal a tömítőfelületről a maradék kormot, és kész! AMúgy ennekm fémes érintkezésének is kell lennie, de az O gyűrűnek kicsit ki kell állnia a nutjából, hogy mikor felteszed, picit lapítsd! Ha nem így van, cseréld ki!
Ellenben a víztérfedél, és a hengerfej között nem látom azt az O gyűrűt... Eredetileg egy piros gyűrű, csupán tömítőpasztát látok! Oda kéne a gyűrű, könnyen lehet, hogy ott eszi! Én Eszer ezt kihagytam véletlenül, olyan 100 km alatt fogyott le a víz minimumig... Pedig semmi sem tömített, csak a precíz illesztés! AZtán rakd össze, és próbáld ki! Egy fontos dolog van, víz nélkül ne járasd, ja és a hengefejcsavarokat átlsan, sok lépcsőbe kell meghúzni, és nem ész nélkül, míg ki nem szakad!
Az olaj pedig nomrális, ha szürke, váltóolaj szerintem is olyan szokott lenni, motorolaj pedig fekete....
hali
valaki meg tudná mondani,hogy konkrétan mit csinál ez a csavar?kigyorsitásnál kicsit dadog ,lassabban veszi fel a fordulatot.lehet,hogy ezen a csavaron kellene állitani?ha igen merre?kissé laikus vagyok a karbi beállitásokhoz.
DE MOND már meg jó ember hogy a víz h kerülhetne a hengertől a váltóig? H lehetne vizes az olaj? Az 2 külön helység! 2 tömítés csere és meg is van oldva a problémája hegzolnak. Veszel tömítőpapírt bekened nagyon vékonyan (télleg nagyon vékonyan) FBSel és úgy tedd vissza. Szentem csak tömítés nyüge van. Nézzétek már meg azt a dugót is...foltos a víztől
Én a helyedben azért megnézném, mert nekem az 50es AF1em hengerfejes volt, ugyanezekkel a tünetekkel amit leirtál, alapjárat gyönyörű volt, könnyen indult, pöccre, és 95-100at ment....csak szagos volt, a viz meg az olaj keveredett! Meg 40km után féli volt a víztartály!
Akkor arra a szögletesre gondolsz, ott semmi nincs csak körbe húzták fbs-el és úgy lett rárakva! Az lehet hogy nem az égéstérba folyt a víz mert szépen ment a motor...
Nem is kell hogy fekete legyen. Nem tudom labika mit aprít bele Ahányszor leengedtem a simsonból/ apriliából világos szürkés volt az olaj. Ha csak 2 napig volt,benne akkor is.
Egyébként pedig az FBS-t felejtsétek el, az egy szar! Jó ablakot tömíteni a trabantba, de semmi másra! Tessék tisztességes hőálló tömítőpasztát venni, lehet kis csomagban is!
Ellenben a víztérfedél, és a hengerfej között nem látom azt az O gyűrűt... Eredetileg egy piros gyűrű, csupán tömítőpasztát látok! Oda kéne a gyűrű, könnyen lehet, hogy ott eszi! Én Eszer ezt kihagytam véletlenül, olyan 100 km alatt fogyott le a víz minimumig... Pedig semmi sem tömített, csak a precíz illesztés! AZtán rakd össze, és próbáld ki! Egy fontos dolog van, víz nélkül ne járasd, ja és a hengefejcsavarokat átlsan, sok lépcsőbe kell meghúzni, és nem ész nélkül, míg ki nem szakad!
Az olaj pedig nomrális, ha szürke, váltóolaj szerintem is olyan szokott lenni, motorolaj pedig fekete....
valaki meg tudná mondani,hogy konkrétan mit csinál ez a csavar?kigyorsitásnál kicsit dadog ,lassabban veszi fel a fordulatot.lehet,hogy ezen a csavaron kellene állitani?ha igen merre?kissé laikus vagyok a karbi beállitásokhoz.
Nekem nagyon gyanús az olajam! Neked mennyire szürkés? Mert nekem egyálatlán nem fekete hanem full világos szürke , nagyon furcsa színe van!