Fateromra, ha magam csinálom meg(fele annyi idő alatt, és még jobb minőségűre) megharagszik, hogy miért nyúlok hozzá nélküle stb! Ma kaptam meg a vizsgaigazolást, de hát miért is ne, pont ma nincs ügyfélfogadás, hát persze!
Csak az a baj hogy a főtengely csapágytat muszály lessz kicserélni,mert a "kosár" amiben a golyók vannak egyik részen eltört. De azért köszi a tanácsot
Én csak pasztát kennék! Tökéletesen megfelel! Úgysem kell az a + pár tized mm távolságtartás, szóval felesleges a tömítés... CSak e nyelvet ne kend össze :D Legalábbis ne ragadjon be :)
És a szárat alaposan biztosítsd! Menetragasztó, pontozás, minden, amit csak találsz otthon! De legjobb, ha az alátétet a nyelvhez hegeszteted! (akár lágyforrasszal be is forraszthatod a menetet :D
Háát én ezt javaslom.. A lelkes csere általában rosszabb eredményt hoz, mintha midnent hagynál...
Apa volt ilyen lelkes anno... A 175-ös sport CZ-be kicserélt minden csapágyat, új főtengely, új henger, dugó, persze az alkatrészek gyáriak, a csapágyak magyarok, füstölt, csörgött-zörgött! És nem is ment olyan nagyon jól...
Na srácok! Kész a power nyelv, kész a bowden, már csak össze kell rakni, illetve van még 1 gondom! A tömítés a powernél már nem olyan jó, venni nem akarok! Szóval milyen itthon a háztatásban előforduló anyagból csináljak?
A segítségeteket kérem!
Miért lehet az, hogy nagyobb fordulaton visszadadog a motor? Régebben még 10000 környékén csinálta ezt, elvittük szerelőhöz, most alacsonyabb fordulaton is ezt csinálja. A "szerelő" nem tudja, mitől lehet, gyújtás állórészre tippel, de az nem egy olyan olcsó alkatrész, amit csak úgy egy próba kedvéért megvesz az ember.
A gyertya új. Mi lehet a gond? Elektronika?
A "poén" az egészben, hogy a tavalyi szezon végén vittük el ehhez a balfaszhoz...
Hello! Tegnap emlitett karburátorpucolás megvolt. Nem állítottam el rajta semmit, viszont lassan esik vissza a fordulat az alapjáratira, és 10 másodperc múlva lefullad. Ez akkor mitől lehet?
(ráadásul még a kipufogódob felfogatásom is eltörött , hirtelen nem tudtam minek van akkora hangja, aztán mehettem vissza 1 km-t keresni a dobot.......... ) Elegem van....
Oké,köszi,megfogadom amit írtál! Akkor szerintem csak főtengelycsapágyat kell cserélnem,mert azt néztem és az eléggé kotyog.Kiegyenlítő tengely tudommal nincs a rotax 127-es blokkba.
Az összes csapágyat ne akard cserélni! Ha valamelyik kotyog cseréld.. De az összeset.. Csak azt éred el, hogy a ki-beszerelés közbe nagyon játékot adsz, mint így... + a gyáriak, legalábbis a 123 -ban FAG műanyagkosarasak, amik nem éppen olcsóak.. Ami ki szokott kopni: főtengely, és kiegytengely.. lehet ég a lánckeréknél lévő csapágy oda.. De a többit nagyon nem hiszem... Kár túl nagy lendülettel kicserélni, pláne, hogy drága, és a gyáriak angyon sokat kibírnak!
Pláne, ha a nagy elndületben valami olcsóbb csapágyat teszel bele, aztán össze.vissza fog zörögni a sok pontatlan golyó miatt...
Én a teljes csapágy és simering csere alatt az értettem,hogy az összeset ami a blokban található.Mert ketté van szedve a blokk,és érzem hogy a fötengelycsapágy sincs már a régi állapotában.Tehát csere.Azért kérdeztem tölled mert látom hogy nagyjábol tudod a választ rá de most csomó oldalt visszaolvastam,és nem találtam olyan választ ami nekem segített volna! CSinálni csináltam már ilyet,tehát "no prolbem"
jogsival mi a helyzet?
vki tud vmien oldalt az aprilia power szelep müködéséröl ?
Az NSR honda kinyomja, és eszi... Meg forralja...
És a szárat alaposan biztosítsd! Menetragasztó, pontozás, minden, amit csak találsz otthon! De legjobb, ha az alátétet a nyelvhez hegeszteted! (akár lágyforrasszal be is forraszthatod a menetet :D
Apa volt ilyen lelkes anno... A 175-ös sport CZ-be kicserélt minden csapágyat, új főtengely, új henger, dugó, persze az alkatrészek gyáriak, a csapágyak magyarok, füstölt, csörgött-zörgött! És nem is ment olyan nagyon jól...
A segítségeteket kérem!
Miért lehet az, hogy nagyobb fordulaton visszadadog a motor? Régebben még 10000 környékén csinálta ezt, elvittük szerelőhöz, most alacsonyabb fordulaton is ezt csinálja. A "szerelő" nem tudja, mitől lehet, gyújtás állórészre tippel, de az nem egy olyan olcsó alkatrész, amit csak úgy egy próba kedvéért megvesz az ember.
A gyertya új. Mi lehet a gond? Elektronika?
A "poén" az egészben, hogy a tavalyi szezon végén vittük el ehhez a balfaszhoz...
(ráadásul még a kipufogódob felfogatásom is eltörött , hirtelen nem tudtam minek van akkora hangja, aztán mehettem vissza 1 km-t keresni a dobot.......... ) Elegem van....
Pláne, ha a nagy elndületben valami olcsóbb csapágyat teszel bele, aztán össze.vissza fog zörögni a sok pontatlan golyó miatt...