Hümm.. Kicsit utánanézhatnél nem? MErt itt elhngzik kb minden oldalon....
Egyébként n+1-edszer...
Mit értesz "teljes csapágy csere" alatt? Az összes csapágy a blokkban, hajtókar, főtengely, váltó, kiegytengely, minden? VAgy csak főtengely? A két nagy? Meg minek? Ha a főtengelyfelújításnál cserélve lett, annyit tuti bír, mint a hajtókar... Vagy lóg? Vagy csak ötlet?
Egyébként foggalmam sincs, milyen a 127-es csapágyainak mérete.. Azonban olyan 2000-2500 Ft/db tól vannak elég jó minőségő kb ilyen méretű csapűgyak.. Persze határ a csillagos ég... A szimmering nem tétel... 500 Ft ből kijön a kettő... PErsze attól függ, hol veszed...
A csere meg! Hát én honnan tudjam, hogy az, aki neked ezt csinálja, mennyiért vállalja? Vagy magad akarod? Egyébként is sokkal precízebb árakat kapnál, ha egy csapágyboltba érdeklődnél... Ha egyezik a 127, és a 123 ilyen alkatrészei, akkor csapágy: 6206 C3 minimum, szimmering meg 28X38X7 ha jól emlékszem... Mindenből kettő kell... De nem biztos, hogy ez van a 127 ben is...
Ellenben.. HA még nem csináltál ilyet, és nincs szerelési tapasztalatod, nem biztos, hogy célszerű nekiesned.. Több lehet a kár, mint a haszon...
Értem. Nekem is szőrösödött azért cseréltem. Nem kell neki sok aztán rögtön nem nyit a power mert nem bírja húzni. Arra figyelj hogy úgy vezesd el a bovdent hogy ne legyen benne nagy törés, kézzel húzogasd meg hogy nem-e túl nehéz.
hehe... sok motorom volt már! Nagybátyám szerelő, tőle ellestem 1-2 év alatt a dolgokat. Nem vagyok amatőr, csak mivel a házunktól most messze van a moci, kérdezem, h miket vigyek magammal. Kösz a választ
Köszi a részletes leírást, nagyon köszönöm!
Elméletileg holnap kész lesz, megjött a csavar is, alakítgatni kellett rajta, de jó lesz!
Azért cserélem, mert raktuk volna már összefele, és 4-5 száll már kijött, kezd szálasodni, inkább most cserélem, mint jövőhéten, mire kiküldik a jogsim !
Még 1szer köszi!
Nem egy nagy valami. Ahogy beszéltük a az egyik vége már szabad neked. A másik ami az elektromágneshez megy be van akasztva valami tüskével. A tüskét kihúzod és a bovdent is ki tudod már húzni. (nem fontos kiszedni az elektromágnest, csak akkor nehezebb lesz visszarakni a bovdent) Leműtöd a végéről ezt a kampó szerűséget úgy hogy megmelegíted és fogóval lehúzod. Aztán fogod az új bovdent ami nekem mountain bike váltóbovden belefűzöd a régi helyére a bogyós végét ami adott mert így vetted megköszörülöd gömb alakúra ez megy majd a power szárába. A másik végée pedig visszarakod amit leszedtél ismét melegítve, majd kicsit összenyomod a szárát. Nem tudom mennyire tartós megoldás attól függ mennyire vagy ügyes. De miért kell cserélni a bovdent?
Nekem is volt már ilyen, felakadt valószínüleg az úszód, szedd szétt a karbit és alaposan takarítsd ki, fújj át minden fúvókát! De mikor folyt a benzin a túlfolyón el kelett volna zárni a csapot hogy ne follyon el, ilyenkor kicsit megszokták kocogtatni a karbit és általában magához tér. Nem kell semmi különös szerszám, a tankot fel kell hajtani, légszűrő le....
Hello! Az okosok figyeljenek!
Egyszercsak megállt a motorom (futura 125ccm), aztán nézem, nincs benne benzin. Ez még nem is probléma, csak amikor hozattam a semmi közepére anyagot , beleöntöttük, és a karburátor túlfolyóján kifolyt egy az egyben minden.... Egyik közeli ismerősnél letettem estére a motort, de reggel szeretném megcsinálni. Gondolom koszos a karburátor, vagy az úszóval lehet probléma. Passz. ERRE KELLENE VÁLASZ.!
Esetleg valaki elmondhatná, hogy milyen szerszámokat vigyek, ha a karburátort szét akarnám szedni. (ezt a motort még nem bontottam meg...)
Bocs a regényért, várom a válaszokat.
Danke köszi
Attól függ, mit értenek főtengelycsapágyas alatt.. Lehet, hogy a hajtókart, és már cserélnének dugót is, mindent.. akkor pedig bár kicsit borsos, de kb korekt ár...
Szóval kérdezd meg, mit értenek ez alatt...
Egyébként ha megy, akkor mindent cserélve egy 70-ből kijön az anyag... Sőőt, talán a munka is.. Teszem hozzá, ha működik! Azaz a henger biztosan ép!
Most készülök venni agy AF 1 (50cc) est.
a tulaj nagyon azt állítja, hogy kítűnő állapot meg minden....hát nem tudom kezdő vagyok én még ebben de nekem nem így tűnt....szakadozott ülés, kopott gumi, stb. (bár még csak képen láttam!)
Kérlek segítsetek, ilyenkor mire kell odafigyelni?
És akinek van, vagy volt ilyen gépe, az meg volt vele elégedve? Vannak esetleges tipushibák..vagy ilyesmi?
Mondjuk a 2 csapágy 5 ezer ft,a 2 fötengely szimeringel eggyütt(FAG C3)De tehetsz drágább csapágyat is csak felesleges,de a csapágy cseréért 100rongy kicsit sok Jah és akármelyik csapágyboltban kapsz cuccot....
Helló Mindenki, aki egy kicsit is ért a Futurákhoz...
Van egy Af1-em (125ccm), a minap elvittem szervízbe és azt mondták h főtengelycsapágyos, és h 100e lenne a javítása.---
1.Kérdés:ez reális összeg ezért a munkáéert?
2.kérdés:simán egy főtengelycsapágy (újonnan) mennyibe kerül és hol árulnak ilyen alkatrészeket
nemmintha be tudnám szerelni:D, de nagyon érdekelne, szal plz, ha valaki segítene ebben, azt nagyon megköszönném:)
csáó mindenki!
Húúú...fogalmam sincs!
(én is a kipuffal bajlódtam az előbb. Blokk alatt levő felfogatásnál eltört mindenestül az egész :S -fentakadtam vele a padkán)
Sok sikert a festéshez!
Egyébként n+1-edszer...
Mit értesz "teljes csapágy csere" alatt? Az összes csapágy a blokkban, hajtókar, főtengely, váltó, kiegytengely, minden? VAgy csak főtengely? A két nagy? Meg minek? Ha a főtengelyfelújításnál cserélve lett, annyit tuti bír, mint a hajtókar... Vagy lóg? Vagy csak ötlet?
Egyébként foggalmam sincs, milyen a 127-es csapágyainak mérete.. Azonban olyan 2000-2500 Ft/db tól vannak elég jó minőségő kb ilyen méretű csapűgyak.. Persze határ a csillagos ég... A szimmering nem tétel... 500 Ft ből kijön a kettő... PErsze attól függ, hol veszed...
A csere meg! Hát én honnan tudjam, hogy az, aki neked ezt csinálja, mennyiért vállalja? Vagy magad akarod? Egyébként is sokkal precízebb árakat kapnál, ha egy csapágyboltba érdeklődnél... Ha egyezik a 127, és a 123 ilyen alkatrészei, akkor csapágy: 6206 C3 minimum, szimmering meg 28X38X7 ha jól emlékszem... Mindenből kettő kell... De nem biztos, hogy ez van a 127 ben is...
Ellenben.. HA még nem csináltál ilyet, és nincs szerelési tapasztalatod, nem biztos, hogy célszerű nekiesned.. Több lehet a kár, mint a haszon...