Tegyél bele egy másik gyertyát, nézd meg hogy ad-e szikrát, próbáld meg elindítani azzal a gyertyával. A szikra csalóka lehet mert van emylik adja a szikrát csak a hengerben nyomás alatt már nem ad, azért nézd meg másikkal is. Ha így sem indul be, csavard ki a fyertyát, nézd meg hogy nedves-e, ha csont száraz akkor szívóoldalon kell keresni a bajt.
és az lehet hogy valami olyasmit magyarázot az egyik arc hogy a henger fej tömités rossz és viz jutt be és azé nem de télleg engedi a vizett ott a henger fejnél ennek mi közze hozzá?
én am nem értem h h vannak ezek az évjáratok, me felniben 89 van a blokkon 90. vagy fordítva nem tom már. De ha a moci 89es a blokk nem lehet 90es ...és szentem ez a veszély áll fent
hehe. Am a blokkba tudom h 10W-40es olaj kell de menniy? fél lityó elég neki? vagy lityós flaska kell?
Semmi köze nincs a fordulathoz nem azalapján nyílik, ez csak egy szelep ami ha szív a motopr engedi az anyagot, amikor meg lökné vissza nem engedi. Szívómembránnak, reed szelepnek becézik.itt egy cikk róla
Apriliaknak szokott lenni olyan, hogy leveszik a karbit és amikor összerakjak nem megy vissza a síber a legalsó állsba, és amikor hideg nem hajlandó beindulni a motor. Nézd ezt meg, de ha nincs kedved amiatt szétszedni, akkor kérj meg valakit, hogy fogja be a karbinak a levegőszűrő felöli oldalát, és kezdj el indítózni. Mégpedig úgyhog elkezded szivató nélkül, és kb két másodperc utan ráhúzod a szivatót. Ha ez sem akkor nézd meg a főtengelyék nem e nyíródott el, mert ha igen akkor van szikra csak rossz helyen. Nem árt megnézni, hogy indítózás után benzines e a gyertya. Ha ezeket megnézted, szerintem ezek közül lesz az egyik. De ha nem akkor énis a membránt, a gyertyát és a gyergyakábelt kezdeném el vizsgálgatni. Bár ha van szikra akkor max az lehet hogy nem jó helyen.
Gyertya csere elsőnek!Ha azzal se, akkor mozgatsd közbe a gyertya vezetékét, mert lehet. hogy el van szakadva!Ha nem, akkor karbit vedd le, takarítsd ki majd vissza!Utána mmbrán ki, és szerelő megmondja, hogy van-e baja!Viszont szerelőhöz csak olyanhoz vidd, akiben megbízol, mert lehet, hogy elviszed, nem csinál rajta semmit, beindul és elkéri a sok pénzt!Tolásra sem indul?
Figyelj menj át a rs50 topikba, ott kapsz szervíz manuált, sajnos nem emlékszemkinek van!Utána valaki okosabbat kérdezz meg, hogy neked vajon melyik Minarelli blokkod van!Utána már könnyebben találsz hozzá alkatrészt, ha pontosan tudod, hogy melyik blokkod van!Ha más megoldás nincs, szalon !Sok szerencsét!
hello aki tud alkatrészt af1 europához MŰSZAKI ADATOK
2 ütemű, 50 ccm, 1 hengeres álló motor, 12 Le vízhűtés, szabályozatlan katalizátor, 3 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul
LÉCCY IRJON AZ IS AKINEK VOLT VAGY VAN ILYEN GÉPE TUOM RITKA DE LÉCCY IRJATOK!
ÉS LENNE EGY OLYAN KÉRDÉSEM HOGY HOL VAN MEMBRÁN A HENGER BE ÉS MILYEN VAGY IS MI A NEVE ?
NAh de a blokkba mennyi olaj keeeell?
hehe. Am a blokkba tudom h 10W-40es olaj kell de menniy? fél lityó elég neki? vagy lityós flaska kell?
?most mondták minarelli rv3 blokk
indul
de mien membrán
2 ütemű, 50 ccm, 1 hengeres álló motor, 12 Le vízhűtés, szabályozatlan katalizátor, 3 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul
LÉCCY IRJON AZ IS AKINEK VOLT VAGY VAN ILYEN GÉPE TUOM RITKA DE LÉCCY IRJATOK!
ÉS LENNE EGY OLYAN KÉRDÉSEM HOGY HOL VAN MEMBRÁN A HENGER BE ÉS MILYEN VAGY IS MI A NEVE ?