Igen pontosan igy van tod Atta Facsar Sanyinak is a sport pro-ba 50esé volt és gyengén világított ezért vett bele másikat!Asszem talán még 1 centivel kissebb az 50esé körbe...de attól elfér a 125ös az 50esbe!
Mivel nincs bessüllyesztve a telod, érdemes lenen megmérned a szabad hosszát, hátha elgyengült a rugó, és alapból összeül, vagy valaki kcisit faragott belőle...
Ha nem, akkor a hátsó fertályt érdemes alaposan ellenőrizni, bár nem tudom, hogy himbás-e az 50-es, de az biztos, ha ki vannak kopva a rugó szemei, pl a szilentblokk szétment, vagy a himbarendszer van kikopva, akkor lesüllyed a fara. Könnyű ellenőrizni, a vázon valahol fel kell emelni a motort, hogy a hátsó kerék felemelkedjen, és ha megpróbálod kézzel fel-le mozgatni a kereket, és lóg, azaz mozog, mielött a rugó elkezdene összenyomódni (megérzed, mert a rugót kézzel nemigen tudod benyomni) akkor ki van kopva! Ez a himbánál lehet, hogy csak 1-2 mm-es mozgást jelent, de a kerék már centikkel ül belljebb!
Egy multiméterrel mérd meg a töltést. Magyarul miután beindítod a motort, hány volt feszültséget tudsz mérni a sarukon. Ha mondjuk olyan 13 körül akkor van töltés ha viszont 12.5 alatt akkor hiba van.
Sziasztok! Egy V2 350 Cagivával "dolgozok", és nem nagyon haladok.
Egy idő után leáll, szerintem nincs töltés, és kéne neki az akksi. Szerintetek lehet-e akksigyújtásos egy olyan motor, aminél az akksi úgy van kötve, hogy a negatív földelve (mint bárhol), a pozitívon
két saru van, az egyik az önindítónak viszi az áramot, a másik pedig az regulátor (fesszab. vagy mi a neve)
felől jön? Olyat csinál, hogy megy szépen, de egy idő utánn "megáll". Nem tudom mi az oka, szerintem nem tölti az akksit, és az kellene neki a szikrához, mert feltöltöm akkor megint jó. Légyszi segítsegek, nem tudom hogy akksigyújtásos lehet-e Köszi!:)
hello!
Esetleg jó állapotú (nem karcos, nem törött, nem homály) plexid, meg tankod nem lenne?
125-ös Futurára kellene. És ha lenne, akk árat írhatnál...
Előre is kösz!
igen vettem egy kis futurát:D