Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi:) meg gondolom a 125ben van refi is... de az a lényeg h a mérete ugyanaz legyen:P


igen vettem egy kis futurát:D
Ja az lemaradt h ha igen akkor rakj fel képet ha nem vettél akkor épp itt az idje !
Vettél 50es AF1et?
ja egyébként mind a kettő 125ccmben volt
ez a kettő van már csak amit a képen látsz
Igen pontosan igy van tod Atta Facsar Sanyinak is a sport pro-ba 50esé volt és gyengén világított ezért vett bele másikat!Asszem talán még 1 centivel kissebb az 50esé körbe...de attól elfér a 125ös az 50esbe!

Bolgod karácsonyt(karajcsont ) mindenkinek!
Jó.

Annyi a különbség, hogy a 125ösé üveg a másik műanyag, meg az égők más teljesítményűek. Tudtommal.
Boldog Karácsonyi Ünnepeket mindenkinek!
af1 50 hez nincs trapézlámpád? a 125ösé is érdekel ha jó bele!
Lámpák
ár:5eft/db
Elérésem az adatlapomon
Mindenkinek békés és kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!
Apriliára való visszapillantó jó állapotban
ár:6000/pár
trakee vagy vki, pls mondja már meg hogy a 125ös af1 trapézlámpája jó e az 50esébe?!
Kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek!
nincs vkinek af1 futura 50hez első lámpája (trapéz) balos oldalidom és egy fejidomja?
Mivel nincs bessüllyesztve a telod, érdemes lenen megmérned a szabad hosszát, hátha elgyengült a rugó, és alapból összeül, vagy valaki kcisit faragott belőle...
Ha nem, akkor a hátsó fertályt érdemes alaposan ellenőrizni, bár nem tudom, hogy himbás-e az 50-es, de az biztos, ha ki vannak kopva a rugó szemei, pl a szilentblokk szétment, vagy a himbarendszer van kikopva, akkor lesüllyed a fara. Könnyű ellenőrizni, a vázon valahol fel kell emelni a motort, hogy a hátsó kerék felemelkedjen, és ha megpróbálod kézzel fel-le mozgatni a kereket, és lóg, azaz mozog, mielött a rugó elkezdene összenyomódni (megérzed, mert a rugót kézzel nemigen tudod benyomni) akkor ki van kopva! Ez a himbánál lehet, hogy csak 1-2 mm-es mozgást jelent, de a kerék már centikkel ül belljebb!
Hát ennek nemsok léóg ki a tetején így még emelni sem lehet rajta:S
Köszi meg fogom próbálni!
igen..
Tehát tulképpen mikor beindítom akkor mérjek "akksifeszültséget", azaz csináljak úgy mintha azt mérnék?:) Ugye?
Egy multiméterrel mérd meg a töltést. Magyarul miután beindítod a motort, hány volt feszültséget tudsz mérni a sarukon. Ha mondjuk olyan 13 körül akkor van töltés ha viszont 12.5 alatt akkor hiba van.
Sziasztok! Egy V2 350 Cagivával "dolgozok", és nem nagyon haladok.
Egy idő után leáll, szerintem nincs töltés, és kéne neki az akksi. Szerintetek lehet-e akksigyújtásos egy olyan motor, aminél az akksi úgy van kötve, hogy a negatív földelve (mint bárhol), a pozitívon
két saru van, az egyik az önindítónak viszi az áramot, a másik pedig az regulátor (fesszab. vagy mi a neve)
felől jön? Olyat csinál, hogy megy szépen, de egy idő utánn "megáll". Nem tudom mi az oka, szerintem nem tölti az akksit, és az kellene neki a szikrához, mert feltöltöm akkor megint jó. Légyszi segítsegek, nem tudom hogy akksigyújtásos lehet-e Köszi!:)
hello!
Esetleg jó állapotú (nem karcos, nem törött, nem homály) plexid, meg tankod nem lenne?
125-ös Futurára kellene. És ha lenne, akk árat írhatnál...
Előre is kösz!
igy van most
Mennyire lóg fent ki a telószár?