Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked van egy közvetlen sport pro-s ismid? Az adatlapodon láttam
Nekem 2 éve van meg és eggyel se motoroztam együtt
Akarom mondani porlasztó nem karbi
Akkor ez a kis csö amit irtál a pumpa-karbi között van?
Trakee ez nagyon jól jött most mert nekem már irtó kemények a csövek De nemakartam megkérdezni mondom csak kapok itt valhol a boltba!De köszi a tippet!Adee rendelünk?vagy neked nem is kell?
Oksa de csak majd február felé kellesz de majd szólok elötte!Köszi elöre is!
Háát ha nem muszáj, ne kösd le, hanem vedd le egyben az olajpumpát... Sokal egyszerűbb...

Egyébként ha már ott vagy a csöveknél, nézd meg, hogy mind a tartályból a pumpához jövö, mind a pumpától a porlasztóig menő csőnek rugalmasnak kell lennie, ha bekeményedett, ideje cserélni. A tartály-pumpa csöve nem ügy, az sima szilikon benzincső megteszi, ellenben az olajcsövet kb 2 évembe került felkutatni... Egy darab motorosbolt se tud ilyet... Ellenben a modellezők... (merthát van ilyen huzat is) szóval ha pesten jártok, érdemes elbandukolni a Budafoki úton az origo modellboltba, ( www.origomodell.hu ) és venni 2x1 -es szilikon üzemanyagcsövet, amit tökéletesen oda találtak ki. (nem is drága 200 Ft egy méter, pl ha Adee, és Gergő öszefogtok, bőven marad tarlalékba is, és mindkettőtök motorján ki lesz cserélve) De ezt nagyon javaslom mindenkinek, mert a megkeményedett csövek bizony komoly galibát okozhatnak!
Gergő majd szólj ha kell a lendkeréklehúzó aztán egyeztetünk h hogy jut el hozzád.
Ma kijavítottam a hibát, beállítottam a kiegyenlítőtengelyt mostmár nem ráz meg bír pörögni.
Kössz kössz
Jaaaa értem. Sok sikert hozzá.
Mert leakarom festeni a segédvázat meg olajtartályt is rendberakom meg lepucolok mindent
A farokidomot minek szedtel le?
Jaja
Értem akkor előkészítetted az operációra a gépet
Háát leszedtem a hátsó idomot,légszűrőt,karbit-membránt.olajzást lekötöttem teljesen Igy már csak a vizet leengedem belőle és jöhet is ki a blokk Asszem
Mit csináltál vele?Mit cseréltél?Én úgy döntöttem még nem lesz generál!Ilyenkor is gyönyörűen indul(feltéve ha jó az akksi) szépen megy menet közben is!Meg most am se lenne pénz generálra max dugó cserére!Inkább motorozok igy még ugyis jó benne minden és nyáron meg dolgozok és mindenből csak a legjobbat veszem bele!
Na majd jövöre Most bontottam szét csak kiváncsi voltam majd elsö röffenésnél micsináljak vele
járasd alapjáraton...én igy csináltam!magától megoldódott!
Srácok van egy kérdésem lehet hülye lesz de sebaj!Az olajcsövet ha lekötöm hogyan kell "kilevegöztetni"hogy egyböl tele legyen olajjal ah megy a gépes?
Hali!Nem indult be a drágám! Sajnos az akksi nagyon nem szerette az együtt töltött időnket és úgy döntött h most beadja a kulcsot!De hát szét kellett kapni egy minimálisan a gépet mert kuplung bowden is beadta a kulcsot ugyh feltöltöttük az akssit meg bowden szervíz!Most pöccre úgy bepörgeti az önindítót h csak csodálkozom és a kuplung is csodás!
Nah ma már énis szétszedtem a moccot egy kicsikét
Az nem jó de madj rendbe hozod
Bocs ha furcsán írok, kicsit elfáradtam.
Jah össze 4kor elkezdtem aztán 22ig. De mentem vele egy kört az egy dolog h picit ciripel de4ezres fordulaton már ráz.
Látom összedobtad a moccot De most szetheted szét