Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja nekem nincs
jaa hát neked hasidomod sincs most esett le
De jó neked....én 1 tégla felett nem tok elmenni
Hehe nekem meg nem ér le
Ugy ah Sz.Gergő írta + még az idomokat próbáld valahogy feljebb hozni....am nekem is leér néha de nem fékezéskor....
Ami a telókat fogja asszem 4 imbusz csavar ,azokat meglazitod és lejjeb ereszted a telókat ezáltal meg kéne emelkednie a motornak is!De majd Trakee elmondja neked pontosan!
ha az első fékkel fékezek v fekvőrendőrre megyek rá leér a motor alja,hogy tudok rajta emelni egy kicsit?a kormánynál mit kell meglazitani?
ezt lecsiszolni lehetelen (olyanok a kráterek, hogy át is lukadna)
nem is gondolkodok ilyenen
hopp
mármint egy aprilia nem simó
az én simsonom is így volt
kicseréltem a dugót ,csiszolópapírral lecsiszoltam a hengerfej belsejét és ment (de azt már rég elfelejtettem)
de ez egy szöveg nem egy szimó
Épp ezért szólt rám Trakee a múlt héten h kormos a hengerem tömítőfelülete. De lepucoltam. Egyébként az én hengerfejem is ilyen kráteres de nem tudom mitől. Tűgörgő még nem tört benne. A simsonomon is ilyen.
a múlt hétig a gép működött
bár most is tudna menni
de amióta megvan azóta nagyon melegedett (de nem kapott fel semmit)
nos
sajna kép nem lehetséges
a dugó teteje sérülésmentes
de a hengerfej szerintem kuka
úgy látom a hengerfejen ahol a gumigyűrűvel találkozik érdekes égés,korom nyomok vannak
Esetleg a blokközép tömítés, bár nme hiszem... VAlószínűleg az állásban eresztett át neki...
Rinaldo képet tudsz készíteni? Had nézzük meg!

Egyébként a kormot illene lekotorni... Méghozzá felső holtponton, nehogy a csatornákon lehulljon a forgatyúsházba, és kizárólag fával, hogy ne karcolj össze semmit! És aztán majd meglátod, hogy a dugón van-e sérülés...

Egyébként amik ilyen kráteres nyomot szoktak hagyni, azok az alésó tűgörgők De azt hallanád...
A gumigyűrűt nézd meg a henger tetején hogy ép-e. Mert ha elfogyott a vized lehet hogy az ment ki,vagy a hengertalptömítés.
nos szétszedtem
leeresztettem a vizet (a pincét szivattyúzni kell)
a dugó teteje tele van korommal (elég vastagon)
a hengerfej meg húúúú úgy néz ki mint amikor rábetonoznak a kavicsokra
valamikor ezt valami nagyon szétverte de a dugó teteje sima csak a korom emelkedik kibelőle mint egy hegység
szerintem víz nem került a blokkba
azthiszem
füstölt is elég rendesen
köszönöm
mingyá megyek is
alkotok vmit
Uhh! Az iggen! ÉS fehéeen füstölt is? Lehet, hogy a gumi O gyűrű nincs meg benn, vagy elszakadt... MIndenképpen levenném a hengefejet, és utánanéznék mi a probléma... DE így ne is járasd, mert ha bemegy a víz a forgattyúsházba, vagy a hengerbe, az igen kellemetlen... Mi több, lehet, a vizet is jó lenne leereszteni, mert ha beszivárog a hengerbe, és az esetleg már hüvelyes, jól megrozsdásodhat... Esetleg a főtengely is, ha lecsurog... Szóavl ne halogasd, és ha szét nem is szeded, egy kis olajat a gyertyalkon keresztül érdemes lenne önteni bele, aztán átforgatni a motort!
egy hete beindítottam
csak alapon felment a víz 100 ig buborékos is volt ezért gondolom hogy belefúj
aztán észrevettem, hogy a kipuffból világosbarna olaj jön
Mimi? Milyen hengerfejtömítéshez? AZ adatlapodon aprilia AF-1 125 van motorként... Abban fém a fémen tömít a hengerfejnél... HA nem tömít, le kell venni, és elküldeni síkoltatni... Vagy mia probléma?
trakee
nincs valami 5leted a hengerfejtömítéshez
Aham!

De ne rendeljetek, úgy igen drága muiltság... Hiszen az utánvétes posta legalább 600-1000 Ft Úgyis biztos jár alami ismerősötök pesten, megkéritek, csak vesz nektek!
Szomszéd városban lakik egy Sport pro-s srác motoroztunk is meg nagyon jó barátom!
Nekem is van!