Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mitől "szakít nagyobbat"?
Én nyár végén cseréltem le az elektronikust a pneumatikus változatra, ami ha jól van beállítva, sokkal nagyobbat szakít!
Jaa akkor ez régebbi mint a miénk?Csak hogy annyira spécin nézett ki mondom biztos újabb fajta!
A régebbi modelleken van ilyen, utána jött az elektronikus.
ja értem akkor nem tudom szerintem nem költök rá....jó ez is ami van!
De ugyan olyan nyelv van benne, egy membranba csavarva és ugyanugy bele tud érni a dugóba.
Jaa értem akkor gondolom ez nem is a nyelves megoldással működik mint a gyári és akkor nem is tud beleérni a dugóba stb...akkor végülis megéri!Hát ha lesz egyszer pénzem akkor veszek de először a téli generárra kell összeszedni!
Nem biztos hogy jobb de a kisebb a meghibasodasnak az esélye mert nagyon egyszerű szerkezet. Olyan 10e ért lehez venni.
Gondolom ez sokkal vadabb mint a sima ugye?Mi árban dobálnak ilyeneket a sarki hentesnél?
Rave 2 pneumatikus, avagy vákumos powerszelep. A kiáramló kipufogó gáz elér egy sebességet, akkor a szelep nyit. Ha pedig lecsökken akkor a szelep lezár.
Hát ahoz nem kell megbontani a blokkot habár víz le de szerintem is ha belekezdesz akkor téli generál!Minden kopó alkatrész menjen nyugdíjba!
Hát ha tényleg hengerfejes
akkor már rászánom a pénzem és felújítom a blokkot (amennyire tudom)
még jó hogy itt a karácsony
Ne félj mindenre van megoldás!
köszi
nem tudom mi lesz
Akkor szerintem hengrefejes lett!Nekem ugyanezt csinálta az 50es AF1em!Nézd meg a tank alatt a víz kiegyenlítő tartályt hogy van-e benne víz!Ha nincs akkor azonnal önts bele!De a hengerfejet mindenképp le kell venned ha ez a gond és elvinni esztergályoshoz hogy megcsinálja szerintem nem egy eszveszett összeget kér érte mert nem is nagy munka!De szerezned kell még 1 hengerfej tömítést Trakee megmondja hogy tudod magadnak legyártani de nagyjából annyi hogy kiveszed a régit rárakod egy jó anyagra ezt majd megmondja Trakee és átrajzolod utána meg kivágod!De persze ezek egyántalán nem biztosak amit én írtam le a többiek okosabbak ők majd megmondják mi a probléma!
az az igazság, hogy az enyém mindig is nagyon melegedett
most is alapon 100 ig ment
És büdösebb egy kicsit?Mert nekem az 50es AF1 csinálta ezt mikor hengerfejes volt és lehet h tul sokáig járattad és hengerfejes lett de ebben én kételkedem mert nagyon jó az AF1ek hűtése alapjáraton én pl akármeddig járathatom 40felé nem megy!Nézd meg a henger-kipuff találkozásnál hogy nem-e fúj ki!Vagy az is lehet hogy egyszerűen sokat járt alapjáraton és tele köpte a kipufft olajjal és mikor megálltál akkor köpte ki!
a végén jön
Biztos kilazult a csavarja a kipuffnak!Vagy a kipuff végén köpi?
srácok
ma beindítottam a gépet jó sokáig hagytam alapjáraton járni
kb 15perc után magától felpörgött 3-4 e ig
és miután mentem vele egy kicsit , megálltam és a kipuff világosbarna olajat fújt
mi történt vele?
eddig jó volt
Nézzétek meg a bikepics.com-on!
Elvileg a középblokk tetején van egy kis beütés,hogy 123/122
sziasztok az egyik haveromnak van egy af1 e és nem tom hogy mien fajtáju mert majdnem mind eyforma és régeben irtátok a blokok szinét hogy arrol megálapitható soroljáátok már majd fel mégegyszer lécci am kerek lámpás és barna szinü a blokk előre is kösz csocsikka
Na jólvan én mentem aludni holnap meló! Aludjato k fekve sziasztok!jó8