Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, és mégegy kérdés: Mit lehet akkor tenni, ha azt látom, hogy a központi rugónál amikor "ugrálgatok rajta", akkor fröcsög ki az olaj?
És amikor nagyon meggyötröm, akkor akár a kerék is beleérhet a hátsóülés alatti tárolórész aljába...
(természetesen ne vegye senki szó szerint pl. az idézőjeles részt, csak így biztos értitek mire gondolok... vagy nem... )
Előre is köszi a segítséget...
Érdeklődj bontóban, ott tuti van!-----06308557633---
Sok sikert!
Szia!
Itt a robbantott rajz a hengerről,az ezen lévő számokat nézd!
Hellosztok!
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek "93 Af1 Sport Pro-hoz a nagyvas.hu-n a sportlégszűrők között hirdetett 54mm-es légszűrő az jó lenne-e az én, álltalam lemért 56 mm-es helyére? (vagy van még 60 mm-es is, de az túl nagynak tűnik...)
Egyáltalán lehetséges, hogy jól mértem le? Vagy tényleg hülye vagyok?
sziasztok!
nagyon szépen kérem, hogy irjon valaki akinek van első lámpája (csak a belső rész) vagy egy első fejidoma 92-es replicához
előre is köszönöm!
Bocs elolvastam a kisebik lefelé
van rajta egy 6-os menetes szár azon lehet álitani vagy hadjam a fenébe
vagy be kell állitani hogy metöl medig mozogjon?
A képen a vastagabb van felül?
Szia!

Köszi a power takarítási tanácsot, holnap meg is csinálom. Én már szállítottam utánfutón az af1-et
mindenképpen rácsos (kalodás) futó szükséges hogy jó ki bírd kötni. Oldalsztenderen állt, az első telót feszítettem ki két oldalra és a lábratóknál akartam "szétfeszíteni" a motort két oldalra. Az ülésnél lehúzattam hogy ne bírjon "felemelkedni" a stenderről. nekem stabilan állt így igaz csak 40 km-et szállítottam.
csak az a baj h az ábrán nincs 6.os számú
azért köszi szépen
A rajrot nem tallóza be itt egy másik!
Nézd a robbantott rajzo!
Az 5-ös egy o-gyűrű és a 6-os a szimmering, ami benne van a rotax123 tömítés készletében!
Van valakinek tapasztalata ,hogy lehet mocit utánfutón könnyen szállítani,lerögziteni,mert Pestről kellene egyet hazahoznom(270km)?
nincs véletlenül képe a tölcsér alakú házról?
mert nekem a powernál sehol nincs ilyen szimmeringes baszás
A kipufogó fölött van két csavarral rögzitve,amelynek eltávolítása után kihúzhatod a powerkést a hengerből.
Finoman benzinnel vagy petroleummal pucold meg egy fogkefével, de ne mard össze,mert a karcolásokba később könnyebben lerakódik a korom!
Ellenőrizd le a kis szimeringet ami a tölcsér alakú házban van(olyan mint egy szelepszár szimmering) bár ha rossz,akkor a bovden mellett kifröcsköli az olajat és a füst is kiszivárog.
Tömítőanyaggal kend be a tömítést vagy az Új tömítést és tedd a helyére vissza a kissebbik felületével felfelé!
Nem tart sokáig,inkább az előkészület az időigényes, mert semmihez nem lehet jól hozzáférni ezeknél a mociknál hacsak nincs úgy szétbontva ,mint a képen a téli szervizem alatt!
Szia!
Nem eladó!
Amig nem kezdek házépítésbe addig tuti nem!
Az pedig nem az idén lesz!
cső

Akkor mivan?
Most hétvégén akkor már lehet menni a motorozni?
Mi van az 5 ezressel?
Gyere majd fel msnre és megbeszéljük
Mito-nál,ha leveszed az olajpumpa fedelét van 2 rovátka: 1 a gázkarral húzott részen a másik fix,ha a 2 egy vonalban van oké,ha nem akkor a bovdenen van egy állítóanya,azzal tudod szabályozni.
enyém is eladó felvettelek msn-re majd beszélünk
kari az enyém eladó lesz nem soká, csak van még 1-2 apróság amit eladás előtt megcsinálok h tökéletes állapotban legyen , de 50es papírjai vannak. Ha érdekel írj.
Valaki segítsen már abba h lehet belőni normálisan azt az olajozást! Me nekem eszik annyi olajat h ihaj. Ez olyan szempontból jó h tuti nem ragad meg, de a többi rossz az h már túl sokat kajál be belőle, csökkenve van a teljesítmény, nem szereti a gyertya a sok olajat me nem égeti el, és köpi kifele a kipu. Nos haverom akinek Gilera Cronoja van azt mondta h speciel neki olyan h a minimális szint alá nem lehet állítani az olajozást csak többre!
Az lenne a kérdés h AF1-nél mi az optimális olajbeállítás és hogyan csináljam? Ja és ha gyújtást akarok beállítatni ako mit kell tudjak?
Köszi a segítséget
nem csak a neve változott az evonak, ien növényi szarból van.:S
Rapo ! a képeden az az af1 nem elado ?
Sziasztok !
ha van valakinek nagyon jo af1 e télleg szép állapotban a (trapéz lámpás) sport pro vagy futura
és levan vizsgáztatva , és ELADÓ !
az lécci vegyen fel msn re =k.kasss@hotmail.com
de ha rs 125 vagy mito az is jöhet
Köszönöm!

...hát a seggem szét is ültem, csak 1X álltam meg pihenni 5 percre (nem akartam, hogy minden teherautó utolérjen, akit megelőztem a sztrádán, mert elég nehéz kimenni előzni, mikor a belső sávban 160-180-al döngetnek, én meg fél év alatt érem el a 160-at), meg a térdem hasogatott, de sajna azt már megszoktam gyakran szokott. Egyébként fostam én is, volt nálam gyertya pár szerszám defekt javító sprayés sűrűn imádkoztam közben és töprengtem mennyi idő alatt lehet hazatolni 300 kilómétert a mocit. :)
..de úgy voltam vele, ha már van motorom, akkor azzal megyek nem vonattal. (5 éves csoporttalálkozónk volt)
A power szerintem szépen nyit, hallani is meg érezni is, csak inkább akkor gyenge a gép, amikor még nincs nyitva. (4.-ben pl faszán gyorsult 140+ ig, ami azért 11 feletti fordulatszám) 5.-ben is, ha előtte 4.-ben kihuzattam 140-ig, akkor már tartotta, mert nyitás fölötti fordulatszámon volt. Akkor volt gond az 5.-el, ha nem volt annyira kihúzatva előtte, hogy mondjuk 9000 legyen váltás után a fordulat, mert akkor 120 fölé nem ment az 5. Viszont a hatodikat hiába kezdtem egész fentről, az bizony lement.
Mondjuk azért az M3-on elég szép emelkedők vannak, nem tudom, hogy egyébként elvárható-e egy ilyen kis géptől, hogy felszaladjon rajtuk. (24-es karbival) ...hacsak nem az a titka az egésznek, hogy odafele nem emelkedett ennyire az út, mint vissza. :) ...nem is nagyon láttam útközben 600-asnál kisebb gépet. :)
(lehet, hogy nem véletlenül cserélte az előző tulaj 14 fogúra az első fogaskereket :) --amit balgán visszacseréltem 16 fogúra.
...de azt, ez volt régen a evo99, de az új neve már csak valami neo evo.