Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok most ált meg a futurám mentem melozni ugy 16 km közben
meáltam és még akkor pöcre indult 7 óra álás után semi gyujtás nincs
inditozáskor a trafo tüje se ráz tehát kábel,pipa,gertya kihuzva.
Mi lehet a hiba holnap bontom le a deknit mire kel számitanom
mi van ott vagy hol keresem a hibát?
4 kábel megy a trafoba azokat be lehet valahogy mérni hogy jó e a gyujtás?
Elöre is köszönöm.
Af 1 125 futura rotax 123 "90"
Heló everybody!

Tudna valaki segíteni?
Most szeretnék váltani Simsonból Aprilia AF1-es Futurába. Tisztába szeretnék lenni az árakkal (nem szakszervízes árak kellenek). Mennyibe kerül furatás vagy gyürüztetés? Menny a szimering?
Tudom hogy hihetetlen és lesznek kételkedők de általában 10%-ot csalnak a km-órák....
Az én gépemre amikor megvettem, volt felszerelve egy másik sebességmérő ami az első kerék átmérője és fordulata alapján elég pontos értéket mutatott.
Az első végsebességmérésnél meglepődtem,hogy milyen sok az eltérés a valódi és a gyári értékek között!
Kérj valakitől egy jó GPS-t és azzal nézd meg!
...utas nélkül nekem kicsit 150-155 felett mutat, de talán az reális, mert az M5-ön azért lehagyom így az autókat. ...na persze sík úton, szélcsendben, ha bebújok a plexi mögé, akkor a 160-at is megüti. :)
Hát igen!
Az előző tulaj állítása kétséges lehet.
Nekem is azt mondták,hogy sacc/kb 2000 km-et tettek bele de ki tudja.
Az én gépem 157-159km/h-t megy szélcsendben,de ekkor már a kilóméter óra 175 körül mutat.
Egy "picit" csalnak ezek az órák minden motortipusnál!
...én olyan 3000 kilómétert, az előző tulaj állítólag 1200-al korábban cserélte, de persze ezt nem biztos, hogy ezt el kell hinni.
...hát nem tudom, azért 145-öt elment 2 személlyel, talán nem olyan gáz még az a dugó, inkább talán a 24-es karbi körül lesz a magyarázat.
...meg amióta a gyári áttét van rajta, azóta nagyon kókadt a 6., szóval a hátsó lánckereket lehet, hogy pár foggal nagyobbra kéne cserélni. /eredetileg elöl 14, hátul 39 volt, most a gyári 16/36 van rajta, szóval hátul lehet, hogy egy 38-39-es ráugrik/
...hacsak nem sikerül keresztülverni a tervemet valami nagyobbra. ;)
Köszi, akkor nem parázok.
...egyébként most azon töröm a fejem, hogy valami nagyobbra kéne átülni (bár a család mereven tiltakozik -megszorítások-).
...olyan 60-80 ló legalább kéne, hogy ne csak a városba legyek "király" /bár ma egy vadiúj nagy volvó legyorsult, mint a szart itt pesten, mikor gondoltam, hogy utána megyek, mert paraszt volt, nem kicsit, gondoltam elmagyarázom neki, de csak a füstjét nyeltem/, hanem sztrádán is bátran lehessen előzni, meg azért egy 180-as utazó utassal összejöjjön.
...de fene se tudja mit vegyek, csak használt jöhetne szóba párszázezerért, /szemeztem használt RS250-el is, de rohadt drága, abból két GS600-ast kapok/ jól is menjen, olcsó is legyen a fenntartása, ne is nagyon romoljon el, ha mégis akkor meg olcsó és könnyen beszerezhető legyen az alkatrész. ...szóval valami csoda kéne. :)
A hétvégén motoros találkozó volt Nyírbátorban,természetesen voltam.
Nagyon király volt a hazautat leszámítva,amikor egy igazi felhőszakadás kapott el.
Még az autósok is leparkoltak az út szélére de én természetesen nem álltam meg hanem kb 120km/h-s tempóban gangoltam vagy 5 km-t. Ez is felért egy sterimobos mosással.
Így még soha nem áztam szarrá!

Mindig csak felénk esik az eső hétvégén?
Mennyi km-t tettél már bele ezzel a dugóval?
Még nem csereérett?
Szia!
Gyanus,hogy a légszűrőtől a karbi-ig mindent bemostál ezért szedd szét és takarítsd ki ,ne várj a száradásra mert ez már a karbiban van ,az pedig nehezen tudna kiszáradni!

Sok sikert!
Hogyne kellene bejáratni...
Hát, a szerelő azt mondta hogy nem kell bejáratni, mivel csak a dugattyú lett kicserélve...de azóta rájöttem hogy az a csávóka kicsit---:S de nem hiszem hogy attól csinálná ezt. Sőt! Ez vmi más hiba lehet. Most legvalószínűbbnek a gyertyát tartom felelősnek emiatt a hiba miatt.
ŐŐ dehogynem, nagyon is lehet, hogy a pici porlasztó miatt ilyen a tied! És igen, nekem olyan 6-7 e -es fordula között ment így utassal. Emelkedőn pedig, ha pici csak lanka volt, akkor vitte, ha meg is látszott, hogy emelkedő, akkor természetesen vissza kellett pakolni! Gyakorlatilag csak a kis huplikon ment át visszaváltás nélkül. És a szembeszelet se szerette....

Egyékbként szerintem nem lehet gyenge a tied, maximum a beállítások, és ugye a karbi más! NE aggódj!
...és emelkedőn se esett vissza? ..ez olyan 7000 körüli fordulat körül van, ha jól sejtem, na most nekem 7000-nél simán lekókad 6.-ban.
...na igen én is azért írtam, hátha mondd rá valaki valamit, hogy az övé milyen, legyen összehasonlításom, mert kicsit gyengének találtam. ....és sajnos ezek szerint igazam volt tényleg kevés, amit tud. :(

Köszi, üdv: G.
ui: ...bár nekem mondjuk jó kicsi karbim van, talán azért?
bejáratás megvolt rendesen? Sterimovot el lehet felejteni srácok!
Hümm kicsit utána kellene nézni, ha megáll, nem? Van-e szikra, kap-e benzint, stbstb...

Amúgy NGK B10 EG a gyári belevaló gyertya!
Nekem simán tetszett neki 6.-ban utassal a 110 körüli tempó! Úgy,. hogy én vagyok 80-85 kg, haver meg olyan 70! ÉS mindezt a Vonyarc CSorna távon, kb 140 km....
Sziasztok!
Nekem az lenne a gondom, hogy nem rég tört le a dugattyúból egy darabka( Aprilia AF-1 Sintesi a motorom ), ki is lett cserélve és ment a motor meg minden, tehát működött.( 9ezres fordulatnál dadogott, ekkor még csak ez volt a gond )Aztán megmostuk a motort, sterimóval és hát gondoltuk hogy beázott, mivel utána nem indult . Aztán egy kicsit beindult, de nem tudtam vele túl sokáig menni, mert megint leállt és haza toltam. Aztán magától csak úgy jó lett, tehát gondoltuk hogy kiszáradt az a víz ami bele került, és mentem vele. Aztán egyszer csak amikor mentem vele, lassú menetnél(éppen kanyarodtam) leállt, és utána egy napig nem volt jó. Utána megint jó lett egy nap múlva magától! Aztán ma mentem vele, és akkor amikor olyan 9ezres fordulatnál mentem vele, akkor egyszer csak egy kis "pukkanás" aztán azóta nem indul. Nem tom hogy magától megint jó lesz-e de ez így nem jó, és nem vagyunk benne biztosak hogy mi lehet a gond, hogy talán egy kis víz vhol megragadt benne, vagy talán rossz a gyertya, de véleményeket szivesen fogadok
( Ja és még azt szeretném megkérdezni, hogy ebbe az Apriliába milyen gyertya kell? )
hát ha ez valóban igy van akkor én meg vagyok elégedve a fogyasztásával.
...igen lehetséges olyan alacsony fogyasztás, ahogy a műszert nézem, nekem is 4-5 között evett, pedig utasom is volt. ...pedig tankolnék én bele 6-7 litert is, csak menne 200-al. :)
Lehet h annyi... Az enyém tegnap kiszámoltam kb 4,5-et evett. Úgy hogy visszafelé 100alatt nem nagyon jöttem. És nekem nem 28as karbi van rajta.
ismét hosszú útra indultam oda vissza 145km er.:D
tegnap mentem vele.most a fogyasztást még mindig nem értem..elmondom én hogy számoltam ki!
tele tank...aztán indulás 145km után ismét tank.belement 6 liter.több nem fért bele.akkor számoltam 6/145*100=4.13 akkor ezekszerint 4.13 litert fogyasztott a moci?amugy felfele kerekitettem a 6 liternél.mert 5.xx valamennyi liter ment bele.
No hát ma mentünk kicsit országúton az asszonnyal. (én kb 80 Ő 55 kiló)
..na a moci azért megérzi rendesen. Olyan 100-ig még csak-csak ki mertem menni előzni, de száz felett már csak a döglött tehén kategória a gyorsulása, így néha bennragadtunk egy időre valami lassú szutyok mögött, egészen addig, míg valami kifutópályányi szabad hely nem volt. Igazából 100 felett már akkor tudtam biztosan haladni, ha 8000 felett volt a fordulat, emelkedőn inkább 9000 felett, felfelé váltáshoz, pedig tíz fölé, 11-ig kell huzatni, mert különben lekonyul a kilóméteróra. A 6. felejtős, illetve csak sík úton 120 körül, ez alatt esik a sebesség, e fölött (130-140) meg leesik 120 körülre. Szóval inkább 5. fokozat használható két személlyel, olyan 120-130-as utazóval, de pl. 100-110 körül emelkedőn már csak a 4. A végsebesség olyan 140-145 körül volt, amit 5.-ben még emelkedőn is tudott tartani. (6.-ban nem)
Üdv: M.