Mi lehet a probléma ha váltanék behuzom a kuplungot felbőg a motor és be kell huznom még egy 2-3 szor mire leesik a gáz illetve ha megyek behuzom a kuplungot és huzom neki a gázt úgy marad és nem esik le a fordulat....motor nem rég lett honolva új dugót kapott azóta 200km tettem bele....
Létezhet h fuvokákat kell cserélni a karbiba mert nem kap elég benzint?Vagy valami szimering lesz?
Előre is köszönöm...amúgy a motor egy dt és 60at megy mint honolás előtt -.- tudnám miért.....
köszönöm szépen!
Azért ide írtam mert korábban af1-em volt és itt legalább kaptam mindig normális választ :)
Szia erre a motorra kellene űlés , tank burkolat és oldalidomok esetleg a műszerfal kőré is az idom.Nem tudom pontosan milyen aprilia mert nem adtak semmit hozzá Látom a hátulja 92 futuráé az eleje 89 90 modellé a blok az rv6os
Üdv keresek aprilia af1 50 vázat akár első teleszkóp és kerekek nélkül,cserébe tudok adni egy af1 125 blokkot gyújtással karbi nélkül!vagy egy motoplatt 125 gyújtást!bármilyen megoldás érdekel!ha valakinek van elfekvőbe az írjon!norbi.moto@hotmail.com
hali!
tegyük fel, hogy a gép 10500-on megy 100-at. 5-6 foggal kisebb hátsó fogaskerékkel mennyit kéne neki saccra? igen, le fogja forogni, még többet is
Nagyon szimpi ár... A fesszab dolgot járjuk kicsit körül.. van egy gyanúm mi szerint szakmailag kicsit közelebb vagy hozzá mint én.. :-)
Szóval a dolgot úgy kell elképzelni, hogy drótot kell faragni, vagy a slot azért rámegy?
Illetve állítólag Vitonos kellene oda...
2009-es hozzászólásra válaszoltál :)