CSere nem igazán érdekel,de ígyis áron alul adogatom a dolgokat,nem hírdetni akarom,eladni :)
Szerintem amit kiírtam,láncszett,szinte új,és felnik,gumival tárcsákkal,10-10e nemsok értük.
Mond mi kell,és eléggé BARÁTI áron megoldjuk. :)
Igen rv6, de oda is van írva! Attól h nincsen szépen lefestve még nem rossz állapotban van hibák vannak rajta,használt, de minden menet csap, vájat épp rajta!
koszonom, meg fogom probalni. a karbi rendben, borzaszto allapotban volt a motor mikor "megmentettem" eloszor hibas hidegindito rendszerre gyanakodtam ,a karbit a-z ig atneztem.
Lehet hülyeség,robogónál úgy jártam.A membrán szar volt,illetve a vákumcsap is.Végül kiderült,az úszó is lyukas,és reggelre állt alatta a benya,meg vagy 150 rúgás mire beindult XD
Szerintem próbáld meg egy másik membránnal,ami jó bele.
A balos szimering,jobbos lenne,ahol a váltóolaj van.Lehet,hogy abból szipkázza az olajat,emiatt gyengélkedik,nedves a gyertya,stbstb.
Szerintem a membrán próba,amit irtál,nem lenne hülyeség,mert valamit biztos változni fog.
Jah,még valami.
Szeret az úszó kilyukadni.Vedd ki egy éjszakára,és súlyozd le,majd tedd bele egy kis üveg benzinbe.Ha reggelre lesz benne,akkor megvan a gond.
membran... nagyon jo otlet koszonom azt elfelejtettem ellenorizni, termeszetesen ujat veszek , de egyelore "teszteles" szempontjabol megoldas ha atforditom a membranokat? (termeszetesen ha nem serultek) ha membran hibas ez jo szerintetek? VForce3 Aprilia RS125 a gyertya kepem eloszor kormos szaraz volt, utana kormos nedves, majd mostansag elkezdte lemosni az uzemanyag. benzincsapja nem vakuum membranos igy direktbe kapja az uzemanyagot. a balos szimering dolgot nem ertem... koszonom a valaszokat
Szerintem amit kiírtam,láncszett,szinte új,és felnik,gumival tárcsákkal,10-10e nemsok értük.
Mond mi kell,és eléggé BARÁTI áron megoldjuk. :)
Ha neked is jó írj, mert nekem kéne pár cucc
Üdv.: Dezső Dávid
Áron alul eladó,kiváló,újszerű állapotban.
10.000 Ft FIX!
Ugyanitt 2 AF1 50 Kerék,elsőkerék tárcsával,gumival.
hátsókerék tengellyel,tárcsával,gumival.
A gumik csereérettek.
Ár:10.000 FT FIX
A láncszett,és a kerekek együttesen 18.000 Ft
Üdv.Károly
lowzor1209@citromail.hu
Blokk egyben( henger+dugattyúval+vîztérfedéllel): 50.000Ft
Blokk ( henger+dugó nélkül ) váltóval, főtengellyel( ami tökéletes): 20.000Ft
Henger+dugattyúI(Wössner-könnyített) : 30.000Ft
120/60 R17 slick: 5.000 Ft
RS Arrow rendszer: 24.990Ft
Egyéb alkatrészek telefonon érdeklődhető
30-403-65-51
Valaki segitene abban hogy 1991es aprilia af1 125ccm motorba milyen gyertya a legjobb...vagy mi a gyari gyertya tipusa
Koszonom
érdeklődni email
lowzor1209@citromail.hu
szép napot!
lowzor1209@citromail.hu
A balos szimering,jobbos lenne,ahol a váltóolaj van.Lehet,hogy abból szipkázza az olajat,emiatt gyengélkedik,nedves a gyertya,stbstb.
Szerintem a membrán próba,amit irtál,nem lenne hülyeség,mert valamit biztos változni fog.
Jah,még valami.
Szeret az úszó kilyukadni.Vedd ki egy éjszakára,és súlyozd le,majd tedd bele egy kis üveg benzinbe.Ha reggelre lesz benne,akkor megvan a gond.
Semmit se számít ez!