Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

garanciat vallalsz a blokkra? csapagyak ,dugo, henger , fotengely allapotat tudod?
CSere nem igazán érdekel,de ígyis áron alul adogatom a dolgokat,nem hírdetni akarom,eladni :)
Szerintem amit kiírtam,láncszett,szinte új,és felnik,gumival tárcsákkal,10-10e nemsok értük.
Mond mi kell,és eléggé BARÁTI áron megoldjuk. :)
Figyelj csak úgy jó lenne ha értékegyeztetéssel cserélnénk cuccokat !
Ha neked is jó írj, mert nekem kéne pár cucc
Üdv.: Dezső Dávid
Köszönöm,már tárgytalan.Megbontottam a motort.Érdekelnek alkatrészek?
Igen rv6, de oda is van írva! Attól h nincsen szépen lefestve még nem rossz állapotban van hibák vannak rajta,használt, de minden menet csap, vájat épp rajta!
Üdv.Aprilia AF1 50 láncszett eladó.körülbelül 40 km-t futott.A motor bontásra lett ítélve.
Áron alul eladó,kiváló,újszerű állapotban.
10.000 Ft FIX!
Ugyanitt 2 AF1 50 Kerék,elsőkerék tárcsával,gumival.
hátsókerék tengellyel,tárcsával,gumival.
A gumik csereérettek.
Ár:10.000 FT FIX
A láncszett,és a kerekek együttesen 18.000 Ft
Üdv.Károly

lowzor1209@citromail.hu
Eladó Aprilia Af1 Sintesi alkatrészek ROTAX 123!

Blokk egyben( henger+dugattyúval+vîztérfedéllel): 50.000Ft

Blokk ( henger+dugó nélkül ) váltóval, főtengellyel( ami tökéletes): 20.000Ft


Henger+dugattyúI(Wössner-könnyített) : 30.000Ft

120/60 R17 slick: 5.000 Ft

RS Arrow rendszer: 24.990Ft

Egyéb alkatrészek telefonon érdeklődhető

30-403-65-51
Köszönöm a segitsèget
Szia ..igen érdekell ..az adatlapon van a tel.számom .vagy irj emailt ..köszi
igaz BR bocs
Hello nekem van power elektronikam ha erdekel :)
Szia ! Könyv szerint NGK BR10EG de én nemrég raktam bele NGK BR10EIX Iridium gyergyát ami jobb ! Jobban birja a két személyes motorozást stb !
NGK B10EG ,de nem reg megosztottam egy linket az a rotax 123-as blokk szerviz konyve es abban is benne vannak az adatok
Sziasztok...

Valaki segitene abban hogy 1991es aprilia af1 125ccm motorba milyen gyertya a legjobb...vagy mi a gyari gyertya tipusa
Koszonom
Üdv.Aprilia AF1 50 95%ban hiánytalan állapotban eladó felújításra,egyben vagy alkatrészekként is.
érdeklődni email
lowzor1209@citromail.hu
szép napot!
Talán Gyertyahézag,esetleg az utolsókat rúgja a gyertyád,nemtudni :D
Rendben.Akkor holnapra sok sikert a membránnal,reméljük mihamarabb kiderül a probléma okozója.
koszonom, meg fogom probalni. a karbi rendben, borzaszto allapotban volt a motor mikor "megmentettem" eloszor hibas hidegindito rendszerre gyanakodtam ,a karbit a-z ig atneztem.
Egyebkent AF1 50 alkatreszek eladoak,95% hianytalan motor.Javítasra,furasra,faragasra varo dolgok.
lowzor1209@citromail.hu
Lehet hülyeség,robogónál úgy jártam.A membrán szar volt,illetve a vákumcsap is.Végül kiderült,az úszó is lyukas,és reggelre állt alatta a benya,meg vagy 150 rúgás mire beindult XD
Szerintem próbáld meg egy másik membránnal,ami jó bele.
A balos szimering,jobbos lenne,ahol a váltóolaj van.Lehet,hogy abból szipkázza az olajat,emiatt gyengélkedik,nedves a gyertya,stbstb.
Szerintem a membrán próba,amit irtál,nem lenne hülyeség,mert valamit biztos változni fog.
Jah,még valami.
Szeret az úszó kilyukadni.Vedd ki egy éjszakára,és súlyozd le,majd tedd bele egy kis üveg benzinbe.Ha reggelre lesz benne,akkor megvan a gond.
A benzin csapnak mi köze ehhez?
Semmit se számít ez!
membran... nagyon jo otlet koszonom azt elfelejtettem ellenorizni, termeszetesen ujat veszek , de egyelore "teszteles" szempontjabol megoldas ha atforditom a membranokat? (termeszetesen ha nem serultek) ha membran hibas ez jo szerintetek? VForce3 Aprilia RS125 a gyertya kepem eloszor kormos szaraz volt, utana kormos nedves, majd mostansag elkezdte lemosni az uzemanyag. benzincsapja nem vakuum membranos igy direktbe kapja az uzemanyagot. a balos szimering dolgot nem ertem... koszonom a valaszokat