túl van tárgyalva.a régi olajat most engedtem le belőle,majd veszek valami más félét.vagy olyat ami konkrét 2T váltó olaj.az biztos jó lessz.
még azt nem tudom hogy a kuplungon a karon és a tengelyen kivül van-e valami álitási lehetőség még?olvastam hogy más fajta blokk-nál van valami műanyag fedél és az alatt van valami álitó csavar.RV-nél nem igen van ilyen.
Sziasztok.Hozzátok fordulnék egy kis segítségért.
Valaki nem tudna nekem mutatni, egy Aprilia AF1 50 RV6 blokknak a robbantott ábráját?
Előre is köszönöm.
Ugyanitt,keresek Zárszettet kulccsal,/tanksapka,hátsóülés,gyújtáskapcsoló/
Üdv.Károly.
Nem kioktatásként szántam bocs akkor ha úgy vetted!
Igen az tényleg tengely.
Ha olvastad a következő hozzászólást akkor láthattad hogy én egy Rotax blokkra gondoltam... Máskor jobb lenne ha oda írnád hogy melyik motor is ez mert nem mindegy hogy egy AF1 50 vagy egy AF1 125-ösről beszélünk.
Az olaj meg olyan hogy a váltó olajat szerintem azt a legjobb belerakni amit elő írnak esetleg kis eltéréssel lehet próbálkozni bár én azt rakom a váltóhoz amit elő ír. Sok motornál 10W40-es. A Rotax blokkba elég sűrű kell.
Felfele kuplung minek... ezt meg arra értetem hogy én nem kuplungolok szinte sose felfele... ugyan úgy be veszi felfele váltásnál mintha kuplungolnék.
na akkor menjünk szépen sorba.
"Az nem tengely amúgy, csak egy kuplung kiemelő kar!"
hát lehet én vagyok hülye de ez még az Italmondo-n is kuplung kiemelő tengely,igaz ez am nem rv de majdnem ugyan olyan!
"Minek öntöd fel addig? Nem addig kell az olajat tölteni!"
elmondom neked hoy a kontroll csavar ki volt tekerve amikor töltöttem bele az olajat úgy hogy nincs nyakig öntve!
" Miért akarsz a gyártól okosabb lenni?
75W90 kell bele! Nem is értem miért tértél el ennyire a gyárinál megadott értéktől..."
hát ahogy láttam azt sem tudtad milyen blokk-ról van szó mert a következő hozzászólásban egyből helyesbitettél,az meg hogy mi a gyári előirás csak egy dolog.szerinted akkor a sok motor amibe natur 10w40-es olaj van és azt mondják jó vele a váltó ők is mind okosabbak a gyártól?
"Felfele kuplung...Az meg minek?"
ezt nem is értem.
sajnos a hozzászólásod hangvétele inkább kioktató mind sem lényegre törő de azért köszönöm.
A Rotax blokkra gondoltam, de úgy látom neked 50es van akkor abba gondolom valami AM blokk van... Abba nem tudom mi a gyári...
Vagy az olaj vagy lehet el van kopva a lamella...
Az nem tengely amúgy, csak egy kuplung kiemelő kar!
Minek öntöd fel addig? Nem addig kell az olajat tölteni! Amúgy meg akkor valamiért csak nem tömít rendesen...
Szerintem könnyen lehet hogy nagyon híg az olaj és ezért csúszik. Miért akarsz a gyártól okosabb lenni?
75W90 kell bele! Nem is értem miért tértél el ennyire a gyárinál megadott értéktől... Nagyon valószínű hogy a rossz váltó olaj miatt van ez a problémád!
Felfele kuplung...Az meg minek?
ja igen.azt elfelejtettem mondani hogy a kuplung kiemelő tengelynél jön ki a véltó olaj.ez ugyan mitől van?most vettem bele vadi új gyári méretű O-gyűrűt de hiába.lövésem sincs mitől lehet.
összepakoltam a motorom de van egy elég nagy gondom.az egyik hogy rohadtul csúszik a kuplungom főleg 3-4 be és 7000 rpm fölött.lehet hogy én k_rtam el amikor raktam össze a blokk-ot és shell automata váltó olajat vettem bele.már akkor is észrevettem hogy elég hig.visszaolvastam hogy sokan normál 10W 40-es olajat raknak a váltóba.lehet az hogy a szintetikus olajtól összeragadnak a lamellák és ezért csúszik a kuplung?a bowden a karnál teljesen ki van engedve.valami tanács vagy ötlet jó lenne mert ha egy olaj csere megoldaná a problémát az nagyon fain lenne.addig nem akarok hozzányúlni a durva állitóhoz sem a kuplungnál.eléggé leült a topicde remélem valakinek lessz valami jó tanács igy látatlan-ban.
valaki meg tudná mondani hogy az RV blokkos 50-es futurán milyen méretű a "zéger" gyűrű az első lánckeréknél?valahol elhagytam a netem meg van kismillió féle.
Az lenne a problémám, hogy az önindító alján ahol belecsatlakozik a blokköntvénybe egy kis furaton megjelent a hűtőfolyadék. (nem a vízpumpánál!). Olyan mintha belülről folyna kifelé, nemrég cseréltem hűtőfolyadékot. Arra gyanakszom, hogy valahol kinyomja a vizet, mert túl sok van benne. Csak ha megyek vele akkor jön elő, álló helyben nem, illetve alapjáraton se. Ötletek?
A blokknál lehet egy helyen. Meg a kuplung karnál. Máshol nem hinném.