És nem lehet hogy amit te alapjáratinak gondolsz az mégse az lenne hanem a levegő állító csavar? Mert én szerintem az inkább az amin ott van a rugó középtáj fele... Szerintem nézd meg. Jegyezd meg hogy mennyit csavarsz el oszt nézed.
Hát mit kéne? El van kopva a lamella! Cserélni kell.
Ez ilyen mikor már jobban húzna nagyobb erő van akkor elforog.
Nekem is volt így amúgy. 7ezernél elforgott. Így valameddig így használtam kis fordulatba amíg nem lett meg az új. Később már 6ezernél is szar volt amúgy.
most voltam kipróbálni a mocit még az eső előtt.hát szomorúan vettem tudomásul hogy nem az olaj miatt csúszik a kuplungom
7000-nél mitha segberúgnák a motort de erő nincs benne vagyis csúszik a kuplung.érdekes módon alacsony fordulatszám tartományba nem tapasztaltam ezt.a bowden szinte már majdnem kiakad alul a karnál olyan laza.fogalmam sincs mit csináljak.
szimplán keveset kap, vagy sokat mész egy gázon. Ha nem húzatod és egy tempóval mész néha engedd picit vissza a gázt, annyira, hogy ne motorfékeljen, úgy elméletben nem szegényedik el a keverék, ha nem kap keveset, ha így is megmarad akkor nagyobb gyorsító. Nekem is ez van, holnap megy bele a 110-es :)
Ha a szimmering szar lenne alapjáratod se lenne valószínűleg.
Én első sorba a rossz karbi beállításra gondolnék és azzal is próbálkoznék mivel az is lehet. Levegőn állíts.
valaki nem tudja véletlenül mi lehet az oka annak hogy a fordulatszám nem esik vissza alapjáratra hanem olyan 3000. körül kicsit gondolkozik?olvasgattam vissza hogy lehet szimering vagy fals levegő de ha szimeringes akkor az alapjáratnak is liftezni kellene nem?meg minden szimeringem tiszta új.én a direktszűrőre gyanakszom mert elég gány vagy a membrán nem zár rendesen mert cucc van a karburátor szivóoldalon a szűrőnél.ötletek?tegnap megvettem a váltóba az olajat.castrol actevo 4T 10w 40-et vettek bele.ma du.asszonnyal teszting egy mellékúton mert az utcába úgy néznek az emberre mint gyújtogató a vizes szalmára.remélem nem pereg szét a vas
közben nézelődtem és úgy döntöttem minden féle képpen valamilyen 4T félszintetikus olajat veszek ami motorok-hoz való a JASO MA minősités miatt.abból baj nem lehet.ja meg amilyet kapok
Nekem is rv4-em van, tavalyi szezont 10w40-el idén 20w50-el ment, idén jobbnak találtam valamivel. Castrol Actevo-t használok, Repsolról nem tudok semmit mondani
holnap tervezem hogy veszek a motoromba valami olajat a váltóba(af1 50 futura rv4).vissza olvasgattam ki mit használ de ahány tulaj szinte annyi féle váltó olaj.van aki 10w-40-et,20w-40-et,80w-90-et.teljesen össze vagyok zavarodva olaj téren.nekem egy a lényeg hogy ne csússzon tőle a kuplung.nem tudom érdemes-e nagyon költeni rá.
pl:
Rotax 123-as blokkal szerelt Aprilia RS-125-öst bontok, van majdnem minden! Ha valami érdekel írj e-mailt!
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Ez ilyen mikor már jobban húzna nagyobb erő van akkor elforog.
Nekem is volt így amúgy. 7ezernél elforgott. Így valameddig így használtam kis fordulatba amíg nem lett meg az új. Később már 6ezernél is szar volt amúgy.
7000-nél mitha segberúgnák a motort de erő nincs benne vagyis csúszik a kuplung.érdekes módon alacsony fordulatszám tartományba nem tapasztaltam ezt.a bowden szinte már majdnem kiakad alul a karnál olyan laza.fogalmam sincs mit csináljak.
dellorto SHA 14-12 karbim van és max. alapjáratot tudok rajta állitani mást nem.
Én első sorba a rossz karbi beállításra gondolnék és azzal is próbálkoznék mivel az is lehet. Levegőn állíts.
valaki nem tudja véletlenül mi lehet az oka annak hogy a fordulatszám nem esik vissza alapjáratra hanem olyan 3000. körül kicsit gondolkozik?olvasgattam vissza hogy lehet szimering vagy fals levegő de ha szimeringes akkor az alapjáratnak is liftezni kellene nem?meg minden szimeringem tiszta új.én a direktszűrőre gyanakszom mert elég gány vagy a membrán nem zár rendesen mert cucc van a karburátor szivóoldalon a szűrőnél.ötletek?tegnap megvettem a váltóba az olajat.castrol actevo 4T 10w 40-et vettek bele.ma du.asszonnyal teszting egy mellékúton mert az utcába úgy néznek az emberre mint gyújtogató a vizes szalmára.remélem nem pereg szét a vas
De szét fog forogni a 160as hengerrel hamar...
Egy 125-el jobban jártál volna szerintem.
160 ccm Pollini szett (+prox hajtókar SKF csapágyak) 34es Dellorto karbi .
Szerintetek milyen kipufogórendszer felelne meg neki a legjobban ?
GIANNELLI STREET 2T jó lenne ?
közben nézelődtem és úgy döntöttem minden féle képpen valamilyen 4T félszintetikus olajat veszek ami motorok-hoz való a JASO MA minősités miatt.abból baj nem lehet.ja meg amilyet kapok
Húsz Vé Ötven.
Nekem azzal szuperált.
holnap tervezem hogy veszek a motoromba valami olajat a váltóba(af1 50 futura rv4).vissza olvasgattam ki mit használ de ahány tulaj szinte annyi féle váltó olaj.van aki 10w-40-et,20w-40-et,80w-90-et.teljesen össze vagyok zavarodva olaj téren.nekem egy a lényeg hogy ne csússzon tőle a kuplung.nem tudom érdemes-e nagyon költeni rá.
pl:
Bontva is, a hozzátartozó elemekkel.
06 70 246 71 63
lowzor1209@citromail.hu
sz.schliemann@indamail.hu
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
Blokk egyben( henger+dugattyúval+vîztérfedéllel): 50.000Ft
Blokk ( henger+dugó nélkül ): 20.000Ft
Henger+dugattyúI(Wössner-könnyített) : 30.000Ft
120/60 R17 slick: 5.000 Ft
RS Arrow rendszer: 25.000Ft
Egyéb alkatrészek telefonon érdeklődhető
30-403-65-51
Érdeklődni e-mail:lowzor1209@citromail.hu
tel:70 246 71 63