Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a hegerszetre ránézek holnap
szia Zsolt0430 jutott eszedbe valami okosság az apriliáról.
A tulaj.
5 kábel jön fel a tekercsből a 2 sárgáboll válto áram jön fel 13-akár 30 volt is fordulat fügvényében onan megy a feszabályzora és onan akisba a másik 3 kábel pedig a trafóra megy amit szint szinre kel kötni
Köszi , kaptunk már ,de kiderül
, hogy mégse e miatt nem indul.
Sziasztok!

Nincs valakinek egy kapcsolási rajza AF1 Replica motorhoz?
Gondok...: Power nem húz be, nincs benne erő. Akksi lemerül. Ma vettem egy gondozás mentes akksit, és rámérve nem tölt. Fesz. szabályzót megfordítva inkább nem írom le a látványt Az egész kibelezve, valami ellenállás ráforrasztva,,,szóval kuka.A tekercset akarnám még kimérni h jó-e. Van azt hiszem 2 sárga, amiből az egyik leágaztatva a power elektronikára, egy narancs, egy piros,talán... Erről kellene egy rajz h mi hova megy és mit mérek.
fejlemények az ügyben, csiláltam ma egy általános generált karbi ki szét pucol össze, power ki szét pucol össze, vizet leenged ujjal feltölt gyertya ki brigecoloz pucol visszaolajadagoló bowden vissza eredeti állapotba indítom beröffen mjárattam vagy öt percig húzgáltam neki szépen pörgött föl lépen ment vissza alapjáratra megörültem hogy meggyógyult a kis betegem, leállítottam mondom összecsukom, leeállítottam de kiváncsiságból mégegyszer ráindítottam
semmi
megint pucolás gyertyacsere semmi
durrant egyet és semmi.
akkor most mi lehet a gond? miből gondolod hogy fő tengely szimering részletesen el tudod magyarázni hogy kell cserélni? más gondja nem lehet esetleg? segítsetek könyörgöm mert nem értek hozzá
köszönöm a válaszokat.
nem a olaj pumpa lesz a hibás! hanem a főtengej szimering énszerintem!
Szevasztok!
Ismét help kell! gyertyát köpi a gép (123 rotax) be se indul már.
az olajpumpát hogy kell beállítani úgy hogy ne okádja az olajat a hengerbe fekete olaj mocsok van benne.hogy a legjobb állás? alsó karcolás, középen a pötty vagy felső karcolás legyen vonalban az olajpumpán lévő jellel?mert most az alsó jel van egyszintben vele és ömlik az olaj bele és rohadtul nem indul néha durran egyet és kész. segísetek lehet rajzokkal is nagyon kivagyok miatta és holnap meg kéne oldanom!
Szia megvan még az rv blokk érdekelne henger minden kélkül is végülis nekem a váltó lenne nagyon fontos!
Akkor pedig a kék és sárga között.
nekem van alaplapom ha kell meg.
Szia én tudok neked adni amal sem kék trafót. Ha érdekel írj emailt vagy 06 30 938 5629 számon elérsz.
Kettő? nekem csak egy van
Szia, érdekelne a trafó, ha meg van még AF1 125 futurához kellene . Azt mondta a szerelőnk ,hogy kék színű kell ,vezérléssel egybe épített és svéd. Szeretném tudni , hogy a tied meg felelő hozzá? Köszi válaszodat.
köszönöm a válaszokat holnap kimérem
amugy a test (kék) kábel és a töltes ami a blokkbol jön (sárga) itt mértem 12-30V ot de nemporgettem nagyon akkor nem a tekercs a rossz gondolom ja és asszem váltoáram.
http://www.laverdaman.co.uk/ap...

ezt nezd at, sokat fog segiteni...
A két sárga között elvileg 0,2-0,3Ohm ellenállásnak kell lennie.
Rotax 123-mas kuplung kiemelő kar eladó!
Az ár megegyezés alapján!
Adatlapomon van elérhetőség.
Sziasztok van valakinek rotax 123 lendkereke? (Csak hibátlan érdekel!)
sziasztok.
megvan a hiba nincs toltés a sárga kábel ami a toltést adja azt hogy lehet kimérni hogy jo e a tekercs? es mennyinek kell lennie?
a fesszabályzo asziszem amibe a kék a zöld es a sárga kábel megy 1.3 V jött ki az kevés gondolom meik lehet a rosz? tekercs vagy a fesszabi? és azt hogy tudom müszerrel kimérni? elöre is köszönöm
Rotax 123-as blokkal szerelt Aprilia RS-125-öst bontok, van majdnem minden!
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....
sintezit 125 felni szet eladó ólcson! fehér, gumi ajándék rá
az ára 7e
igazándibol az a baj h nem tölti az akksit és nincs vilagítás se index semi de ha akkut rákotöm ami felvan töltve akkor müködik minden.
Hol lehet a hiba? az a 2 zöld kábel lehet?
aprilia af1 50
ducati gyujtas a kettő zöld kábelböl mind a 2 bevan kötve? "VERDE G" innen jön ki a 2 zöld kábel.