Egy kis segítség kellene.
Az mitől van hogy a kuplung karombòl állandóan folyik az olaj?
Gondolom a váltóolaj jön fel rajta, nem hiszem h ez normális-e, már vettem le korábban a váltó deknit és nem vlt semmilyen szimering v tömítés a kuplungbowden környékén, de sztem kellene lennie, talán ennek a hiánya miatt tud feljönni az olaj.
Mit lehetne kezdeni vele?
AF1 Futura 125 rotax 123 blokkos vasról van szó és a gond csak meleg motornál áll fent, hidegen sosem olajos.
Eladó az AF1-em. Amit tudni kell: Idomok csúnyák, gumik és felnik jók, 160-as pollini hengerszett, arrow kipufogó, jó kilóméteróra és fordulatszámmérő, hibátlan váz. Lehetőleg egyben, de ha valaki viszi a henger meg a kipufogót, akkor már elgondolkodom a bontáson.
E-mail-ben küldők képet.
Üdvözlettel: Mach Gyula Máté
Sziasztok segítséget szeretnék kérni!
Aprilia AF1 50 Futura. 2009-es minarelli AM6-os blokkal
Mi lehet a gond akkor ha néha csak úgy magától leáll és utána csak tolásra indul de akkor is csak nagyon nehezen? Csak állva csinálja ezt alapjáraton. Egyszer csak gondol egyet és leáll.
Másik probléma hogy melegen nem forog ki teljesen. Le darál egy bizonyos fordulatnál és 80-85-től többet nem tud menni mert csak darál... Kérlek segítsetek.
Üdv.
Fater már főtengely szimmeringgel rémisztgetett :D