Az nem olajnyomás mérő, hanem olajszint mérő, és hátul van az olajtartályban. Azt mutatja, hogy kevés az olaj a tartályban. Töltsd fel, és légtelenítsd a rendszert.
Sziasztok meg tudná valaki mondani hogy hol találom az olajnyomás érzékelőt a blokkon mert most cseréltem ki az olajpumpát és még mindig világit a műszerfalon az oil lámpa!
Csak tömítéseid vannak vagy égéstéfedél is?
Közb rájöttem h a víztérfedél és égéstéfedél illeszkedéséhez a gyertyamenetes résznél is kelene lenni tömítésnek, szal az is kellene ha van :)
Próbáltalak hívni az előbb egy 20-as számról de nem vetted fel :)
Rotax 123-as blokkhoz keresek égéstéfedelet elfogadható áron, ha lenne hozzá alátét garnitúra és alá a fedél alá való tömítés az már csak hab lenne a tortán.
Ajánlatokat ide és az e-mail címemre egyaránt várok, de telón is elérhető vok napközben bármikor.
Az ajánlatokat előre is köszönöm!
Szép napot!
willowfield87(kukac)gmail(pont)com
+36-20/413-9427 -rejtett számot nem veszek fel-
srácok valakinek esetleg van rv4-es lendkeréklehúzója? a mester románban van és nem tudja megcsinálni, és ami a lendkerékből maradt rajta van a főtengelyen és nem jön le :/
elég kép is v vmi extra, nem kínzós ötlet :D
oké, hogy nem rv6 de lényegében sztem nem különbözik, azon kívül talán, hogy az rv6-os már nem egyenes fogazású váltóval van, de ebben nem vagyok biztos
én tuningolt rv4-esben váltóhoz 10W40-es castrolt (4t), de msot lehet kipróbáljuk a 20W50-et talán azzal finomabb lesz a váltás :D benzinhez meg castrol 2t versenyolajat használok
af1 replica alkatrészek eladoak ár megegyezés szerint, 2 db tükröt és egy kilométer csigát beszámitok. ha valakinek kellene alkatrész 125 ös replicához vagy sintenzi hez irjon nyugodtan nálam van sokminden és olcson mert sos be kell a lové.
hali az igol egy nagyon jó fajta olaj mink versenyautókba használjuk de a krosszmotoroknál is szintén tökéltesen nekem pl az apriámban Igol olaj van és van olyan jó mint a motul Castrol repsolstb
Erröl vélemény s tapasztalat ?PROPULSE RACING STS »
SZINTETIKUS TECHNOLÓGIÁVAL KÉSZÜLT ÉSZTER BÁZISÚ 2 ÜTEMÛ VERSENY MOTORKERÉKPÁR-OLAJ
Felhazsnálható:
Különösképpen alkalmas azon 2 ütemû motorkerékpárok számára, amelyek szeparált vagy keverék kenéssel mûködnek. Minden nagyon magas fordulatszámon mûködõ motor számára alkalmas. Keverék felhasználási arány: 2 és 4 % között, (a motor gyártó ajánlása szerint).
Teljesítmény:
A PROPULS RACING STS 2 T teljesíti a nemzetközi normákat: API (American Petroluem Institute) és JASO (Japon Automotive Standard Organisation)
NORMÁK: API TC-TSC3+
Kompatibilis minden porlasztóhoz. A keverék színe KÉK
Elõnyök:
Nagyon magas teljesítmény szintû kenõanyag.
Szintetikus alapú, nagyon magas oxidációs stabilitással és megemelt keveredési képességgel rendelkezik.
Az új generációs teljesítmény növelõ adalékok hamu nélküli és lerakódás mentes üzemelést biztosítanak (köszönve a detergens és diszpergens adalékoknak).
Az olaj viszkozitása alkalmazkodik a kiválasztott oldószerhez.
30-403-65-51