16-os a gyári fogaskerék, ez a jelenség pedig ha előtte nem volt, akkor azért jelentkezett mert módosítottál a karbin. Próbálkozz kisebb fúvókával, más tűhelyzetekkel, normál benzinszintnél.
De amúgy miért Keihin? Nem jó a DellOrto amit gyárilag rátettek?
Van egy olyan gondom, hogy a moci alapjáraton, kigyorsitásnál, hidegen-melgen tökéletesen "ketyeg", ellenben ha tartani szeretnék bármilyen fordulatot/sebességet keményen rángat és ritka csúnya hangot ad.
Rotax 123-as Futura a vas, vadi új Keihin PE28-as karbi van rajta direktszürövel, gyertya, gyertyakábel, pipa vadi új, gyújtás is rendben van.
Azóta jelentkezik a hiba mióta a gyári 135-ös főfúvókát 160-asra cseréltem, és picit feljebb állítottam az úszószinten mindenzt azért mert nem bírt pörögni a gép, semmi ereje nem volt.
A sibertü-alátét a középső alatt eggyel van jelenleg, de a gyári -középső- álláson is ugyanez a hiba jelentkezik, levegő állítással sem változik semmit, tanácstalan vagyok, nem szeretném visszatenni a gyári fúvókát mert nagyon lomha volt vele a gép.
Az úszószint állítás miatt lehet ilyen jelenség?
Másik kérdés: meg tudná vki mondani nekem hanyas fogaskerekek vannak az AF1 Futura 125-ön gyárilag? Gyanús h nekem meg van piszkálva mert 120-nál már 9ezer fölött pörög jócskán és elég rövideknek érzem a fokozatokat.
Köszi az infót, figyelni fogok rá.
Eddig úgy tűnik minden renfben van, de jobb az óvatosság, tegnap cseréltem olajat, 1liter Repsol 10W40 hajtóműolaj került bele.
Így kell bevezetni a fogaskerék fölé a csövet!
Vigyázz! ha nem megfelelő viszkozitású olaj van(és sok) benne és egy picit gyengébb a bal szimmeringed ,akkor egy tempósabb motorozás után nagy mennyiséget fújhat ki a láncra és a kerékre.
A hátsó gumidra csöpögve nehogy perec legyen a vége!
Köszönöm a segítséget, felraktam egy új csövet és megszünt a probléma:)
"Tempós" 25Km után sem a kuplungkaron sem pedig a csőben nem jelent meg olaj, úgyhogy elvileg nem szimeringes a drága:, eddig már 1-2 km után jelentkeztek olajcseppek! )
Nem tudom mi lenne velem e nélkül a fórum nélkül :)
Közben megnéztem... Az előző tulaj -gondolom még szimmeringcsere előtt- elvágta a kivezetéstöl pár centire, ràhúzott egy AWAB bilincset amivel beleszoritott egy 6-os csaavart... Ezek után nem csodálkozom azon h nem tud szellőzni :D
Reménykedem h nem szimeringes, mert állítólag nemrég volt cserélve benne minden szimering és csapágy. Egyébként szét kell húzni a blokkot szimering cseréhez? Mert ha nem akk kicserélném szivem szerint, mert nem nagyon hiszek az előző gazdának.
Közben rájöttem h félreérthetően irtam le a hibát :)
Nem a váltó felől jön az olaj, ott megvan a 2 tömítés a bowdenen. Az olaj feljön a bowden külsőn át a kormányig és folyik végig a karon és csöpög mindenfelé még miután leállítom a motort jóval utána is. Ha szimering lenne akk álló motornál nem kellene h jöjjön az olaj.
Ellenben nem látok semmilyen szellőző csövet, lehet az a hiba. Egy képed esetleg nem lenne róla? Vagy le tudod írni h hol kell lennie a szellőzőnek a blokkon?
Nemrégen vettem egy AF1 Replica-t. Lenne egy pár kérdésem a motorral kapcsolatban. Hol lehet olcsón alkatrészeket venni hozzá? Termosztát az kell, a membrán cső repedezett, az önindító relé sz.r, illetve a blokk egyik felén látok csepegést, ahol egy műanyag fél van rajta. Milyen olajat használtok és milyen gyertya jó bele?
Nem mond hülyeséget a faterod,mert ha az olajszinted normális és nincs eldugúlva a sebváltó levegőztető cső(a láncra van rávezetve) akkor nem kellene feljönnie az olajnak a bowden mellett ha nincs túlnyomás az olajtérben.Túlnyomás persze csak a gyengülő főtengely szimmering miatt lehet!
Olyan Rotax 123-as blokkot vagy blokkfelet keresek, aminek van valamilyen dokumentációja (olasz vagy magyar forgalmi, vagy valamilyen papír) amin fel van tüntetve, hogy mennyi kW-al lett bejegyezve az Apriliánál! (a 11kW alattiak érdekelnek) A segítségeteket előre is köszönöm.
De amúgy miért Keihin? Nem jó a DellOrto amit gyárilag rátettek?
Van egy olyan gondom, hogy a moci alapjáraton, kigyorsitásnál, hidegen-melgen tökéletesen "ketyeg", ellenben ha tartani szeretnék bármilyen fordulatot/sebességet keményen rángat és ritka csúnya hangot ad.
Rotax 123-as Futura a vas, vadi új Keihin PE28-as karbi van rajta direktszürövel, gyertya, gyertyakábel, pipa vadi új, gyújtás is rendben van.
Azóta jelentkezik a hiba mióta a gyári 135-ös főfúvókát 160-asra cseréltem, és picit feljebb állítottam az úszószinten mindenzt azért mert nem bírt pörögni a gép, semmi ereje nem volt.
A sibertü-alátét a középső alatt eggyel van jelenleg, de a gyári -középső- álláson is ugyanez a hiba jelentkezik, levegő állítással sem változik semmit, tanácstalan vagyok, nem szeretném visszatenni a gyári fúvókát mert nagyon lomha volt vele a gép.
Az úszószint állítás miatt lehet ilyen jelenség?
Másik kérdés: meg tudná vki mondani nekem hanyas fogaskerekek vannak az AF1 Futura 125-ön gyárilag? Gyanús h nekem meg van piszkálva mert 120-nál már 9ezer fölött pörög jócskán és elég rövideknek érzem a fokozatokat.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv! W
30 605 6883
gabor8181@freemail.hu
dadii02@citromail.hu
itt a számom: elérsz bár mikor: 06307316232
Eddig úgy tűnik minden renfben van, de jobb az óvatosság, tegnap cseréltem olajat, 1liter Repsol 10W40 hajtóműolaj került bele.
Vigyázz! ha nem megfelelő viszkozitású olaj van(és sok) benne és egy picit gyengébb a bal szimmeringed ,akkor egy tempósabb motorozás után nagy mennyiséget fújhat ki a láncra és a kerékre.
A hátsó gumidra csöpögve nehogy perec legyen a vége!
"Tempós" 25Km után sem a kuplungkaron sem pedig a csőben nem jelent meg olaj, úgyhogy elvileg nem szimeringes a drága:, eddig már 1-2 km után jelentkeztek olajcseppek! )
Nem tudom mi lenne velem e nélkül a fórum nélkül :)
Köszönöm mégegyszer!
Reménykedem h nem szimeringes, mert állítólag nemrég volt cserélve benne minden szimering és csapágy. Egyébként szét kell húzni a blokkot szimering cseréhez? Mert ha nem akk kicserélném szivem szerint, mert nem nagyon hiszek az előző gazdának.
Nem a váltó felől jön az olaj, ott megvan a 2 tömítés a bowdenen. Az olaj feljön a bowden külsőn át a kormányig és folyik végig a karon és csöpög mindenfelé még miután leállítom a motort jóval utána is. Ha szimering lenne akk álló motornál nem kellene h jöjjön az olaj.
Ellenben nem látok semmilyen szellőző csövet, lehet az a hiba. Egy képed esetleg nem lenne róla? Vagy le tudod írni h hol kell lennie a szellőzőnek a blokkon?
Előre is köszönöm!
Nemrégen vettem egy AF1 Replica-t. Lenne egy pár kérdésem a motorral kapcsolatban. Hol lehet olcsón alkatrészeket venni hozzá? Termosztát az kell, a membrán cső repedezett, az önindító relé sz.r, illetve a blokk egyik felén látok csepegést, ahol egy műanyag fél van rajta. Milyen olajat használtok és milyen gyertya jó bele?
Előre is köszönöm!
Olyan Rotax 123-as blokkot vagy blokkfelet keresek, aminek van valamilyen dokumentációja (olasz vagy magyar forgalmi, vagy valamilyen papír) amin fel van tüntetve, hogy mennyi kW-al lett bejegyezve az Apriliánál! (a 11kW alattiak érdekelnek) A segítségeteket előre is köszönöm.
Néhány kép: http://alkatreszek.schliemann....