Hali!
csak írtam mailt, arra nem válaszoltál :D na mind1 a posta hoy működik nálad? elküldöd mikorra jön meg kb?(Szolnok közelében lakom) amúgy koszorús kéne, majd címet írok később
Amikor 2T motorral versenyeztem, akkor megtanultam, hogy azért kell 4T motorolaj a váltóba - még akkor is, ha gyárilag hajtóműolajat írnak elő - mert ha szimmeringes lesz, akkor a motorolajat képes elégetni, de a hajtóműolajtól egyszerűen megakad...
A polini kipufogómat pedig eladnám, de vannak olyan gonaj bajai hoy az alja kicsit horpadt és a végén is kicsit össze van ütve,szűkítve. Nem tudom ki volt az a nagy marha állat aki egy rezonátort összever de sajnos ez már ilyen. Pici pénzért megválnék tőle. Képet sajnos csak a hétvégén tudnék mutatni.
Üdv. Olyan kérdésem lenne hogy az af1-en megcsináltuk a pówer hogy nyisson és megy is ahogy kell csak most azt csinálja hogy kis gázon néha fulladozik elkezd menni nyit a pówer de 10 ezernél leszabályoz. Eddig polini rezonátor volt rajta azt most lecseréltük egy gyárira amúgy meg a motor is tlejesen gyári mármint a henger meg ilyesmi. Van rajta egy Dellorto 34 es karbi én véleményem szerint amiatt van az egész hogy fulladozik és szabályoz. sokat kap nagyon szerintem. Más mi lehet? Amúgy indul pöcc röfre meg minden.
édekel ha tökéletes! nincs szétbarmolva benne semi!
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
facebookon is megtalálsz : zsolti czeglédi 1 af1 futurának tünő motor van kint a képen!
Keresek 125-ös AF1 Futura hűtőrendszert kompletten radiátort, csövekkel együtt, kiegyenlítő tartály nem lényeges, csak és kizárólag hibátlan állapotú érdekel!
Cserébe fel tudok ajánlani egy hibátlan állapotú Dellorto PHBA28 ND karbit, amire beszerelési garanciát vállalok :)
Az ajánlatokat ide és az e-mail címemre várom, előre is köszönöm!
Tapasztalatod van Repsol 10W40-nel? Nincs. Akkor meg ne nyilatkozz róla légyszves.
5 éve használjuk, minden motorban ez van és versenykörülmények között is hibátlan mindegyik motor. Hagyjuk már ezt a VIDD VISSZA hülyeséget basszus.... ki mondta neked ezt a marhaságot?
AZT AZ OLAJAT VIDD VISSZA. SAE 75w90 hajtóműolaj kell bele. Mást ne tegyél bele. A gyújtáshoz nem kell feltétlen stroboszkóp, ahogy írtam a 2 véghelyzet között lefixálod az alaplapot, az úgy nagyjából jó is lesz. Gyertyából meg, NGK BR10EG, figyelj mikor megveszed, hogy MADE IN JAPAN legyen ráírva, ne pedig MADE IN FRANCE, meg nézz utána itt, hogy ne hamisítottat vegyél.
Örök hálám, ma délután belőttem a balansz tengelyt, szerencse h szétkaptam mert sem a főtengely végén lévő, sem pedig a kuplungot taró anya nem volt semmenyire sem meghúzva és még a biztosító lemezeket sem hajtották rá az anyákra. Hnap megnézem a gyúgytást, csak sajna nincs stroboszkópom :(
Még annyit h mennyi váltóolajat tegyek bele? Valahol 1litert olvastam, de még fél liter sem volt benne, vettem egy L Repsol 10W40-es váltólajat, elvileg jó lesz bele.
Gyertábol milyen kellene? Most valami Denso 20-as hőértékű van benne, én ezt soknak találon, van itthon vadi új 3pólusú Briskem, 15-ös hőértékű, még a Ladámból maradt, az nem lenne jobb mint a mostani? Vagy milyet javasolsz?
csak írtam mailt, arra nem válaszoltál :D na mind1 a posta hoy működik nálad? elküldöd mikorra jön meg kb?(Szolnok közelében lakom) amúgy koszorús kéne, majd címet írok később
működőképes!
12.000 ft
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
facebookon is megtalálsz : zsolti czeglédi 1 af1 futurának tünő motor van kint a képen!
És a csere is érdekelne?
tel.06307316232
Keresek 125-ös AF1 Futura hűtőrendszert kompletten radiátort, csövekkel együtt, kiegyenlítő tartály nem lényeges, csak és kizárólag hibátlan állapotú érdekel!
Cserébe fel tudok ajánlani egy hibátlan állapotú Dellorto PHBA28 ND karbit, amire beszerelési garanciát vállalok :)
Az ajánlatokat ide és az e-mail címemre várom, előre is köszönöm!
en is 10w40-es olajat hasznaltam a rotax blokkba eveken keresztul es semmi gondom nem volt vele.
Tapasztalatod van Repsol 10W40-nel? Nincs. Akkor meg ne nyilatkozz róla légyszves.
5 éve használjuk, minden motorban ez van és versenykörülmények között is hibátlan mindegyik motor. Hagyjuk már ezt a VIDD VISSZA hülyeséget basszus.... ki mondta neked ezt a marhaságot?
AZT AZ OLAJAT VIDD VISSZA. SAE 75w90 hajtóműolaj kell bele. Mást ne tegyél bele. A gyújtáshoz nem kell feltétlen stroboszkóp, ahogy írtam a 2 véghelyzet között lefixálod az alaplapot, az úgy nagyjából jó is lesz. Gyertyából meg, NGK BR10EG, figyelj mikor megveszed, hogy MADE IN JAPAN legyen ráírva, ne pedig MADE IN FRANCE, meg nézz utána itt, hogy ne hamisítottat vegyél.
Örök hálám, ma délután belőttem a balansz tengelyt, szerencse h szétkaptam mert sem a főtengely végén lévő, sem pedig a kuplungot taró anya nem volt semmenyire sem meghúzva és még a biztosító lemezeket sem hajtották rá az anyákra. Hnap megnézem a gyúgytást, csak sajna nincs stroboszkópom :(
Még annyit h mennyi váltóolajat tegyek bele? Valahol 1litert olvastam, de még fél liter sem volt benne, vettem egy L Repsol 10W40-es váltólajat, elvileg jó lesz bele.
Gyertábol milyen kellene? Most valami Denso 20-as hőértékű van benne, én ezt soknak találon, van itthon vadi új 3pólusú Briskem, 15-ös hőértékű, még a Ladámból maradt, az nem lenne jobb mint a mostani? Vagy milyet javasolsz?
Köszi mégegyszer!