Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó rotax127-es blokk karbi és gyujtás nékül hajtókaros
Amúgy van több féle alkatrészed is?
szia! nekem kellene egy fogaskoszorú nélküli, postával együtt lenne 6000?
nekem van hozzá lendkerekem!Milyen kellene öninditós blokkhoz fogaskoszorúval vagy berugókaroshoz fogaskoszorú nélkül?fogaskoszorúval 10 000ft anélküli lendkerék 6000ft
aprilia alkatrészek eladók olcsón! (rotax 123) sem amal trafó is van!
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
A leírásod és a netről leszedett Rotax pdf alapján belövöm a balansz tengelyt, aztán fater belövi a gyújtást meg a karbit és elvileg pöpec is lesz, köszönöm a segítséget, ha valahol elakadok írok a fórumra :)
Ha tényleg csak annyi baja van, amit leírtál (balance tengely, karburátor csere beállítás) nem egy nagy dolog az egész.
A távolság nem gond, havonta járok Kiskunfélegyházára, ellenben az alkatrészárak elrémítettek, alsóhangon 25-30ezer körül találtam szimering-csapágy-tömítésszett garnitúrákat, plusz az időd sincs ingyen és kitudja még mi derül ki menet közben, annyi nyugtat hogy nagyon szépen fut a motor, könnyen idul, nem pöfög/pukkadozik, faterrel lekaptuk a hengerfejet nemrég, jó állapotban vlt a dugóval együtt, full karcmentes és pászos volt az egész, amik kivülről komoly szétszedés nélkül látszódó alkatrészek vannak rajta mind cserélve van, egyedül a balansz tengelyt érzem bajosnak, lehet amiatt csörgős a hangja.
Hogy számolod, mennyibe lenne ha gatyába ráznád?
Én Bács-Kiskun megyében lakok, ha neked ér annyit akkor elhozhatod, gatyába tudom rázni nyárára a motort. Ha patentől rendbe van rakva elmegy sok ezer km-t nagyobb szerviz nélkül, de ha nem akkor csak viszi a pénzt a semmiért....
Ember! Te aztán otthol vagy a témában, ahogy leírtad nem vészes, azt hittem teljesen szét kell borítani a blokkot, a váltóolajat nem sajnálom, úgy is csereérett, ellenben nincs stroboszkópom, sőt ismerősi körömben sem :( Lehet jobban járnék ha vmi hozzártő széthúzná teljesen, aztán kidobálná belőle az össz csapágyat/perselyt és újakra cserélné, igaz az előző tulaj szerint frissen generálozott, de a hangja nem erről árulkodik, csörög mint az állat, viszont brutál jól megy.

Köszönöm szépen, nagyon sokat segítettél :)

Egyébként megkérdezhetem merre laksz? Én szabolcs megyei vagyok.
Huh, vannak itt problémák akkor.

Először:
Vedd le a kuplung deklit, vedd le a kuplungot teljesen, majd a főtengelyről a primer fogaskereket is. Ezután látsz 2db műanyag fogaskereket, az egyik a főtengelyen van a másik a kiegyenlítő tengelyen. Vedd le mind kettőt. Teljesen egyforma a két fogaskerék, bárhová felteheted majd.

Úgy tudod normálisan pozicionálni, hogy a blokk alatt a főtengelynél van egy csavar amit kitekersz teljesen. Beleteszel egy csavarhúzót, majd forgatod a főtengelyt, lesz egy pont ahol beesik a csavarhúzó és megáll a főtengelyed, az lesz a felső holtpont. A kiegyenlítő tengelyen van egy jelölés a bordázott résznél, és a műanyag fogaskerekén belül a bordázott résznél is van jelölés, azt úgy teszed össze, utána a 2 fogaskerék külső fog részén is van 1-1 jelölés. Úgy teszed fel a főtengelyre a másik kereket, hogy alul rögzíted felső holtpontban és a kiegyenlítő tengelyen lévő fogaskerék jelölése és amit fel akarsz tenni egybe essen.

Másodszor:
Leveszed a lendkereket, alatta van az alaplap. 3 csavar tartja. mind 3-at fellazítod, majd két végpont között tudod elfordítani az alaplapot. Tedd a két végpont közé. Visszaszerel mindent, alapjáraton beindítod, és stroboszkópod. Alapjárat vagy 2500 fordulat közelében kell felső holtpont előtt 19-20 fokkal gyújtania.

Harmadszor:
Akkor a légszűrőből már kivették azt a gumicsövet. Hagyd úgy, vagy valami szúnyoghálót ragassz oda, hogy kavics ne tudjon belezuhanni. Utána 20 fokban fényes nappal állítsd be a karburátort.

Remélem tudtam segíteni
A légszűrőházam fedelén van egy kb 10*4 cm-es ovális lyuk, semilyen gumi nincs benne, már így vettem a motort, azt httem gyárilag ilyen, főként hha befogom a nyílást rögtön leáll a gép.

Köszönöm h időt szakítasz rám, ha már így belemélyedtünk tudnálaban tanácsot adni, hogy a kiegyenlítő tengelyemet az előző tulaj nem jól rakta vissza, ezért erősen rezonál a gép, nem is nagyon merek így járni vele, nagyon szét kell kapni a blokkot h ehhez a tengelyhez hozzáférjek és a helyes pozícióba tegyem vissza?

Autó blokk szerelésben otthonosan mozgok, de motor blokkokkal csak a cpi hussar robogóm főtengelyének heti rendszerű kicserélésében vagyok jártas, merjek így nekikezdeni szted?

A gyújtást eddig nem nagyon mertem piszkálni, nem tudom hogy áll de édesapám miután kipróbálta úgy vélekedett hogy elég sok az előgyújtása a gépnek, de nem mert hozzányúlni, mert az "MZ-JAWA-SIMSON-" korszak utáni vasakkal nem volt még dolga, ellenben a régebbi autókkal-motorokkal kapcsolatban vérprofi.
Gyári légszűrőt el ne add. Ez a 32-es porlasztó tökéletes lesz, légszűrőből a felső részen van az a dupla gumicső ami kivehető elvileg. Azt vedd, ki tegyél bele nagyobb áteresztőképességű és vékonyabb szivacsot. Esetleg egy előgyújtás állítás 19 fok-ra segíthet még.
Amit pár hsz-szel viszább hirdetek Dellorto PHBH28 ND karbi van rajta jelenleg, és egy 32-es Keihin kerülne rá egy új légszűrő társaságában, feltéve hogy el tudom adni a gyári karbit a gyári komplett légszűrővel együtt reális áron.

Mi a véleményed, tapasztalnék teljesítménynövekedést? Mondjuk én már azzal is elégedett lennék ha rugalmasabb lenne a motor és valamivel egyenletesebb lenne a teljesítményleadása.
Mekkora a mostani karburátor torok átmérője, illetve mekkora lenne az újé?
Azért, mert egy ismerősön keresztül nagyon jó áron hozzá tudnék jutni egy a gyárilag rajta lévőtől nagyobb, vadi új Keihin porlasztóhoz :)
Semmivel se rosszabb se jobb, de miért akarod lecserélni a gyári karburátort?
aprilia sport pro blokk alkatrészei eladok:
-nikacilos henger (8000km futott karcmentes) 1000-km futott Vertex dúgóval=40e
blokk jó főtengellyel=20e
alaplap=15e
lendkerék=14e
trafó=13e
powermotor=7e
powerház rúgó=4e
28-as karbi=8e
memrán=4e
bendix=5e
öninditó=5e
1 hét garanciát vállalok az alkatrészekre!
érd:spmito@freemail.hu
Esetleg Keihin porlasztókkal kapcsolatban nincs véletlenül tapasztalatod?

Érdemes egy Dellorto PHBH28-ND típusú karpit Keihin PE szériára cserélni?
Az egyszerű felépítés fogott meg a Keihin karbikban leginkább, de jó lenne tudni h nem-e esz roszabb mint a gyárilag a mocimon lévő Dellorto.
Köszönöm a felvilágosítást, akkor marad a jól bevált körtolattyús :)
nincsen annyi felesleges örvény benne mint a körtolattyúsnál.

Olyat vegyél mint amit a motorodra gyárilag szereltek. Jelenleg 28as körtolattyús vagy 34-es síktolattyús. 34-essel jobb...nem kicsit.
X4-es tű és olyan 70-es alapjárati vagy 65ös...ezt passzolom
Sorry h beleugatok, de az is olyan jó állapotú mint a "láncnak látszó egybeállt rozsdakupac" amit nekem küldtél? :/
Sziasztok!

Miben jobb/másabb egy síktolattyús karburátor a "hagyományos" porlasztóknál? Érdeme pár ezer Ft pluszért ilyen típusút vásárolni?

A válaszokat előre is köszönöm :)

Béke!
van lendkerék!berenyiadrienn89@freemail.hu