Közsönöm szépen a válaszokat és am igen nekem is alacsony fordulaton szinte semmi de nekem még a 40fokot is alig éri el de ha eléri akkor 60ig nagyon hamar felmegy de onnan nem megy tovább de víz meg nincs benne !
Emléekim szerint 8 dl víz kering a rendszerben.. De én nem javaslom! Hány helyen ereszt a hűtöd? Ha csak kevésen, kívülről valami jó ragasztóval ragaszd be! pl műágyanta.
A hűtőtömítőket ált. úgy kell használni, hogy üzemmeleg, legalább 40 fokos legyen a gép,
járjon a motor. A kiegyenlítő tartályba kell tölteni, de vigyázz,
több folyadék kell mint amit elbír üzemin! Szerintem eressz ki egy kis hűtőfolyadékot!
Utánna pedig járjon a motor alapjáraton 10-15 percet legalább.
Többedt nem baj, 5 perc után kis gázokat adhatsz,
A lötyit pedig kb. 3-5 perc alatt add be neki teljesen, szóval oszd el.
Akkor jó ha pörgeti a hűtővizet, és így elkeveredik...
Hogy mennyihez mi kell azt nem tudom, én autóhoz egyszer használtam tömítőt,
kb. 1,5 dl ment egy 1.3 as autóba, annak azért terjedelmes hűtője van
Azt megoldotta, pedig még fröcsölt is!
Remélem tudtam segíteni
Van valakinek tapasztalata a Prevent hűtőtömítő folyadék használatáról? ...szivárog ugyanis pár forrasztás a hűtőn és gondoltam hátha ez segít. ...és tulajdnonképpen mennyi víz van egy Sintesi hűtőjében, mert a flakon 8 literhez való, szóval mennyit öntsek bele?
Szevasz!
A kormány melletti tartályodban a víznek mindíg látszania kell.
nem igazán szabad neki eltűnni , legalábbis ez az én Futurámnál bajt jelent
A melegedésen ne csodálkozz, a Futurák NAGYON lassan érik el az üzemi hőfokot.
Ha jó az órád akkor látod rajta, én 2-3 percet melegítek, utána elindulok, és még pár perc
mire 40 fokos a víz De onnan már gyorsan melegszik tovább, menet közben OK!
Hadd kérdezzek valamit, nemtom 50esed van-e, de Neked is 7400-500 körül kezd dolgozni?
Nekem alatta szinte halott a gépem...
Voltak az apriliának olyan titkos kísérletei amelyben víz üzemanyagú motorokat fejlesztettek ki. Ezek vízzel mennek lehet hogy te is egy ilyet fogtál ki.
Sziasztok!
Most vettem egy Aprilia AF1 et 50es futura és meg szeretném kérdezni hogy hol van a víz kiegyenlítő tartálya mert amikor öntök bele vizet az idomnál a kormány felett és megyek egy pár kört akkor már nincs tele de nem melegszik a motor szoval kíváncsi vok hogy nekem szar vagy mindenkinek ilyen...?
Ja és még azt is mondjátok már meg légyszi hogy mit szol szerintetek a sport légszűrőhöz, szereti vagy inkább ne tegyek rá?
Köszi a válaszokat előre is!
Sziasztok!
Kicsit korán indúltam
Nekem meg lámpám meg indexeim nem voltak
A fene tudja hogyan de kikopott a gyujtáskapcsolóm és csak ha mozgatom akkor érintkezik de akkor is csak annyi időre míg beröffentem a motort :(
Most épp készülök szétszedni és valami megoldást találni (egy kapcsolóra gondoltam )
Remélem összejön!
Holnap már sajna ezmiatt tuti ,hogy kocsival megyek
Majd este beszámolok,ohgy mit sikerűlt eszkábálnom de sajna nem vagyok egy műszaki zseni :(
Te a skyped nem kapcsolod be soha?
Van néhány AF- 1 Futura alkatrészem,
2 oldalidom 15e/db,
fejidom kis sérüléssel 8000 ft,
hátsó sárvédő 4000, "tankidom" (vagy mi )
10000 ft, főtengely 17 e ft,
gyújtás állórész 7e ft, stb.
A szín Chesterfield fekete.
Van még ez meg az
Tel: 06309926050
Leszeded az olajpumpa deknijét. És látsz két jelzést az olajpumpán azoknak egybe kell esnie ha a gázkar nyugalmi állapotban van. Vagy egy picit kaphat többet mint a képen.
Valaki nem tudja hogy kell beállítani a különolajzót?
Az a kis pöcök amit a gázzal eggyütt húzok az pont akkor induljon
mint a karbiban a nyitás?
Kissé félek tőle de bekötném, nem szeretem kikeverni
Ha vki tudja ossza meg velem is!
Na ma reggel én bambultam el, de azért észrevettelek, igazából későbbre számítottam Rád! Éppen egy kollégát követtem a kocsisor közé, 100 méterrel később majdnem fel is kenődtem a busz oldalára, aki igen hevesen elkezdett odahúzodni a másik sávba. (kolléga még átfért, én már csak a féééééket bírtam nyomni, gondoltam is egyszer vagyok rövidgatyában, erre nem rögtön meghalok :))
Teljesen igazad van, ezt még nem néztem meg...
Holnap sort kerítek rá, de reménykedem benne hogy inkább a spirál a rossz, mert ha jól sejtem, azt a legkönnyebb beszerezni...
Biztos hogy a spirál rossz? Nehogy megvedd feleslegesen mert nem lesz olcsó. Nézd meg a kihajtását, leszeded a bal oldali idomot és megkeresed a spirál végét. Nézd meg h az alját tekeri-e. Ha nem akkor pedig a fogaskerekekkel van valami a dekni alatt.
Nagyon örülnék, ha lenne...