Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ment a mail :)
mondtak egy trukot erre a penzes dologroa hogy nekeljen 20km et utaznod!
berenyiadrienn89@freemail.hu
Ma megfigyeltem hogy miután 2 napja nem indítottam be, kint volt a +9 fokos udvaron, amint ráadom a gyújtást egyből felszalad valamivel 40fok fölé a mutató a műszeren :D

Ebből arra következtetek h vagy az óra v a jeladó a ludas és valójában nem is melegszik túl. Az óra szerint 120 fokos vízzel mentem vagy 30km-t néhány napja elég jó tempóban mire észrevettem h "melegszik", sztem nem élte vna túl a moci ha valóban annyira melegedne, de minimum teljesítménycsökkenést kellett vna éreznem.

Javítsatok ki ha tévedek. Hogy tudnék rájönni h melyik a hibás, ha nincs cserealkatrészem? :D

Apropó megkérkezett az átutalás a számládra?
termosztat?
Felső holtpont előtt 19-20 fokkal kezdje adni a szikrát a gyertya.
Hogy érted hogy a gyujtást álitsam 19-20ra ?
Jól írta MotorMan. Én pályán vékonnyal megyek, de utcára a közepeset javasolnám.
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
Rotax motorral szerelt Af1 Futura 125-öm mostanság melegszik, nagyon hamar elér a hőfokmérő piros jelzésétől visszább néhány milliméterrel, de ettől feljebb nem megy. Ez normális? Korábban sosem ment 80 fok fölé...Lecseréltem benne a tavalyi hűtőfolyadékot, de egyszerűen nem akar légtelenítődni, majd egy órán át járattam, közben mentem is néhány kört letekert kiegyenlítő-tartály kupakkal, de még ennyi idő után is bugyborékol visszafelé a tartályba, ha tartok neki 4ezres fordulatot akkor leesik a vízszint a tartályban, de ahogy elveszem a gázt egyből csurig van. Mi lehet a gond?

Válaszokat előre köszönöm.

W
Hali!

valaki ha tudna segiteni megköszönönném :)
naszóval a problémám az hogy nem akar indulni a motor és olyat csinál hogy néha néha lő egyet a kipufgó ez mitöl lehet?
gyertyát már cseréltem nem volt jó
karburátort a-z ig kitakaritottam az se segitett
megnéztem az éket hátha azt nyírta el de nem az is rendben volt
most már csak a gyujtásra gondolok hogy tönkrement valahogy a cdi de szikrám az van gyönnyörű szép

találkozott már valaki ilyennel?

válaszotokat előre is köszönöm!

(rotax 122)
Azzal tudod "beállítani", hogy a dugattyú tető és a hengerfej között mekkora legyen a távolság (préssáv). Minél kisebb tömítést teszel bele, annál kisebb lesz ez a távolság, javul a motor teljesítménye (kis %-ban). Én a legkisebb vastagságút tettem bele. Gyújtást utána állítsd be újra 19-20 fokra.
Bence , a három külömböző vastagságú henger talp tömitésből meiket használjam / gyári tömités készlet / ?
hello
igen megvan. 110.000 (új láncszett, d.i.d. rs kipufogó rendszerrel)+ egy gyújtásalaplap, megvan a gyári is! a gyári kipuffal, gyári láncszettel olcsóbb
+ még vannak alkatrészeim is hozzá
Köszi mindenkinek aki írt, sikerült megoldani a problémát :)

W
ennyhen serult!
tel:06307316232
Szia!
Ha érdekel tudok adni új szerü láncszettet és a többi alkatrészt amit keresel! Adatlapomon lévő elérhetőségeken elérsz!

Üdv
5rugo postaval!
Üdv! Mennyibe kerül? Sajnos szűkösek a kereteim :(
udv van RK 520 as ha erdekel!Elerheto aron!06 203757104
Sziasztok!

Sürgősen kellene nekem egy AF1 Futura 125 rotax mocihoz lánc, legfőképpen jó állapotú használt, aztán a kormánykifli vagy hogyhívják :) közepére a nagy csavar és a tank elejébe való csavar ami a kormány felől van.

Ajánlatokat ide is és az adatlapomon lévő e-mail címre is várok, előre is köszönöm, tényleg sürgős lenne, munkaeszköz a vas és elszakadt a láncom s már nem javítható.

W
Rv Blokk váltójának az összeszerelésével kapcsolatban kitől kérdezhetnék?
Szia!
Megvan még a motor?
Mi az ára?